miejsce pracy w serwerowni

Data: 2017-01-27 20:06:50
Autor: birdie
miejsce pracy w serwerowni
Kolega pracuje jako helpdesk w pewnej firmie i jego stanowisko pracy upchnięto w pokoju serwerowni, bez dostępu do światła dziennego, gdzie nonstop szumią wentylatory sprzętu sieciowego i do tego hałasuje jeszcze jakaś dmuchawa. Takie coś jest zgodne z przepisami pracy i BHP?

Data: 2017-01-27 20:47:06
Autor: Sonn
miejsce pracy w serwerowni
W dniu 2017-01-27 o 20:06, birdie pisze:
[...]

Jak zmierzy poziom hałasu i poda jego wartość to pogadamy. Natomiast dostęp do światła dziennego ZTCP jest wymagany. nie można się ograniczać tylko do sztucznego oświetlenia.

--
Sonn

Data: 2017-01-27 21:43:12
Autor: z
miejsce pracy w serwerowni
W dniu 2017-01-27 o 20:47, Sonn pisze:
Natomiast
dostęp do światła dziennego ZTCP jest wymagany. nie można się ograniczać
tylko do sztucznego oświetlenia.

A jakieś konkrety?

PS. A o wku... szefowej nie napisali?

Data: 2017-01-27 22:32:02
Autor: Sonn
miejsce pracy w serwerowni
W dniu 2017-01-27 o 21:43, z pisze:

PS. A o wku... szefowej nie napisali?

Co bredzisz?! Dobrze się czujesz? Nie pij tyle, pomimo tego że piątek

--
Sobb

Data: 2017-01-27 22:43:37
Autor: z
miejsce pracy w serwerowni
W dniu 2017-01-27 o 22:32, Sonn pisze:
Co bredzisz?! Dobrze się czujesz? Nie pij tyle, pomimo tego że piątek

:-)
Napisz proszę w skrócie bo mam się zatrudnić do pracy w ciemni "fotograficznej" (taki zółty półmrok).
Czy mam dostać jakiś dodatek, specjalne warunki godzinowe czy cuś...
Bo chyba można w ciemni pracować skro w kopalni można?

PS. A to wszystko przesz szkodliwe warunki psychiczne ze strony obecnego pracodawcy :-)

Data: 2017-01-28 17:27:48
Autor: cef
miejsce pracy w serwerowni
W dniu 2017-01-27 o 22:43, z pisze:
[...]

Rusz trochę głową. Jeśli charakter pracy wymaga, że światła
nie może być, to jest to wyjątek i na dodatek jak dobrze pamiętam na wyłacznie elektryczne oświetlenie trzeba było mieć  zgode jakiegoś ministra. Jak nie jest to technicznie uzasadnione, to ma być dostęp do światła dziennego. Znajdziesz to w rozporządzeniach wykonawczych do Kodeksu Pracy czy ministra infrastruktury
(tam chyba nawet podane są proporcje okien do reszty, wysokość pomieszceń i inne drobiazgi)

Data: 2017-01-30 13:51:47
Autor: J.F.
miejsce pracy w serwerowni
Użytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:588cc683$0$15202$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A technicznie uzasadniona jest hala bez okien ?
Moze byc supermarket, moze byc produkcyjna czy magazynowa ... pelno teraz takich pracownikow.

J.

Data: 2017-01-30 19:20:06
Autor: cef
miejsce pracy w serwerowni
W dniu 2017-01-30 o 13:51, J.F. pisze:
UĹźytkownik "cef"  napisał w wiadomości grup
[...]

Nie jest, ale jak wymagany inspektor klepnie, to jest.

Data: 2017-01-31 06:04:41
Autor: Shrek
miejsce pracy w serwerowni
W dniu 30.01.2017 o 13:51, J.F. pisze:
[...]

świtła dziennego.

A technicznie uzasadniona jest hala bez okien ?

Są na ogół świetliki dachowe.

Shrek

Data: 2017-01-31 18:18:43
Autor: J.F.
miejsce pracy w serwerowni
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6p5t7$qag$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Popatrz po paru sklepach czy galeriach.

Owszem, czasem bywaja swietliki czy boczne szyby ... aby inspektora zaspokoic ?

J.

Data: 2017-01-27 22:32:59
Autor: Robert Tomasik
miejsce pracy w serwerowni
W dniu 27-01-17 o 21:43, z pisze:

dostęp do światła dziennego ZTCP jest wymagany. nie można się ograniczać
tylko do sztucznego oświetlenia.
A jakieś konkrety?
Nie mają tam nikogo od BHP?

Data: 2017-01-27 23:21:21
Autor: Krzysztof kw1618 z Warszawy
miejsce pracy w serwerowni
Dnia Fri, 27 Jan 2017 22:32:59 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

W dniu 27-01-17 o 21:43, z pisze:

dostęp do światła dziennego ZTCP jest wymagany. nie można się ograniczać
tylko do sztucznego oświetlenia.
A jakieś konkrety?
Nie mają tam nikogo od BHP?

zatrudniający ponad 100 pracowników mają obowiązek tworzyć wewnętrzne
słuzby BHP --
Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
https://grupy.3mam.net/

Data: 2017-01-28 18:39:48
Autor: birdie
miejsce pracy w serwerowni

W dniu 27-01-17 o 21:43, z pisze:

[...]

Firma B w której ma pomieszczenie, liczy sobie powyżej 100 pracowników, jednak on pracuje dla firmy A, która świadczy usługi temu podmiotowi i ta firma taka duża nie jest.

Data: 2017-01-28 11:08:02
Autor: Kris
miejsce pracy w serwerowni
W dniu sobota, 28 stycznia 2017 18:39:46 UTC+1 użytkownik birdie napisał:

Firma B w której ma pomieszczenie, liczy sobie powyżej 100 pracowników, jednak on pracuje dla firmy A, która świadczy usługi temu podmiotowi i ta firma taka duża nie jest.

Masz dwa wyjścia
Albo siedz w tej serwerowni i pracuj
Albo wezwij PIP, I wtedy licz się z tym że pracę stracisz

Ps
I kolegi do tego nie mieszaj;)

miejsce pracy w serwerowni