miejsce w aucie do Splitu 19.08

Data: 2011-06-13 23:36:30
Autor: wacek krzyżak
miejsce w aucie do Splitu 19.08
Witam
mam wolne miejsce w samochodzie
jadę z Katowic ew. Krakowa do Splitu 19 sierpnia. Warunek doświadczony
kierowca
kontakt na  e-mail
Wacek Krzyzak

Data: 2011-06-14 09:57:46
Autor: 666
miejsce w aucie do Splitu 19.08
Wacek, jedź z W-wy, to się do Ciebie dosiądę, też 20-go zaczynam.

PS. Tylko mi nie tłumacz, że mam PKP ;-)
PS 2. O której startujesz??

-- -- -
jadę z Katowic ew. Krakowa do Splitu 19 sierpnia.

Data: 2011-06-19 11:55:58
Autor: Pszemol
" 666" <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:it7baq$mr$1inews.gazeta.pl...
jadę z Katowic ew. Krakowa do Splitu 19 sierpnia.
Wacek, jedź z W-wy, to się do Ciebie dosiądę, też 20-go zaczynam.

PS. Tylko mi nie tłumacz, że mam PKP ;-)
PS 2. O której startujesz??

Co tam macie w Split ciekawego?

Data: 2011-06-20 06:29:12
Autor: 666
miejsce w aucie do Splitu 19.08
Wacek ugania się za panienkami, a ja do roboty ;-)

-- -- -