miękki pedał hamulca

Data: 2011-09-02 16:34:58
Autor: identifikator: 20110701
miękki pedał hamulca
wróciłem właśnie z serwisu fiata, różnica jest taka, że kiedyś miałem "twardy" pedał hamulca, teraz jest strasznie "miękki"... wymieniali mi przewody...

czy to jest objaw złego odpowietrzenia hamulców? jak zrobić reklamację?

Data: 2011-09-02 17:18:42
Autor: kamil/Endurorider.pl
miękki pedał hamulca

Użytkownik "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:j3qpih$inm$1news.onet.pl...
[...]

Czy samochód hamuje lepiej niż przed wymianą? Jeżeli nie to coś jest źle. Możesz jechać do stacji kontroli pojazdów na rolki i zobaczysz czy hamulce mają odpowiednią siłę i równo biorą.

kml

Data: 2011-09-02 19:00:21
Autor: Olo
miękki pedał hamulca
On 2011-09-02 16:34, identifikator: 20110701 wrote:
[...]

możliwe, a te nowe przewody to nie jakiś badziew czasem?

Data: 2011-09-02 20:08:34
Autor: Heinzkalter
miękki pedał hamulca

"identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:j3qpih$inm$1news.onet.pl...
[...]

Gdybys nie był znanym trolem internetowym z dorobkiem na innych grupach - być może - byłoby tu wiecej fachowych podpowiedzi

Data: 2011-09-02 20:35:56
Autor: identifikator: 20110701
miękki pedał hamulca
Gdybys nie był znanym trolem internetowym z dorobkiem na innych grupach - być może - byłoby tu wiecej fachowych podpowiedzi

proszę: WAL SIĘ CIOTO!

Data: 2011-09-03 18:55:24
Autor: Heinzkalter
miękki pedał hamulca

"identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:j3r7mb$e1t$1news.onet.pl...
Gdybys nie był znanym trolem internetowym z dorobkiem na innych grupach - być może - byłoby tu wiecej fachowych podpowiedzi

proszę: WAL SIĘ CIOTO!
No własnie tak brzmi wiekszość twoich wypowiedzi w internecie. W związku z tym musisz o radę pytać w serwisie (i oby cię tam w najlepsze wydymali - CWELU).

Data: 2011-09-03 19:26:22
Autor: identifikator: 20110701
miękki pedał hamulca
proszę: WAL SIĘ CIOTO!
No własnie tak brzmi wiekszość twoich wypowiedzi w internecie. W związku z tym musisz o radę pytać w serwisie (i oby cię tam w najlepsze wydymali - CWELU).

amen

Data: 2011-09-03 19:32:17
Autor: identifikator: 20110701
miękki pedał hamulca
ale nie obrażaj się, ja po prostu nie jestem z PO...

Data: 2011-09-04 09:13:19
Autor: Karol Y
miękki pedał hamulca
[...]

No cóż, wiek robi swoje. Aha, ja go nazywam MastaBlasta.

MSPANC ;-)

--
Mateusz Bogusz

miękki pedał hamulca