Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   miernik lakieru.

miernik lakieru.

Data: 2011-05-19 18:11:24
Autor: Dysiek
miernik lakieru.
Witam

Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym 111. Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest "jednakowe". Powinno?

Dysiek

Data: 2011-05-19 13:53:54
Autor: Pszemol
miernik lakieru.
"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message news:ir3ffd$ea0$1inews.gazeta.pl...
Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym 111. Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest "jednakowe". Powinno?

Czy ja wiem... ja bym to raczej uznał za podejrzane... Różnica 16%!
Gdyby rozbieżno¶ci były na innych blachach podobnie duże to bym
uznał że w normie, a tak to raczej nie...

Może rysa była i poprzedni wła¶ciciel popryskał jednak farb± i clear-coat?

Data: 2011-05-19 21:20:47
Autor: Shrek
miernik lakieru.
W dniu 2011-05-19 20:53, Pszemol pisze:
"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message
news:ir3ffd$ea0$1inews.gazeta.pl...
Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym
111. Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest
"jednakowe". Powinno?

Czy ja wiem... ja bym to raczej uznał za podejrzane... Różnica 16%!
Gdyby rozbieżno¶ci były na innych blachach podobnie duże to bym
uznał że w normie, a tak to raczej nie...

Może rysa była i poprzedni wła¶ciciel popryskał jednak farb± i clear-coat?

Pewnie nawet tak było. No i co z tego? Zakładanie, że używane auto niegdy nie było obtarte na parkingu to gruba przesada.

Shrek.

Data: 2011-05-19 14:37:10
Autor: Pszemol
miernik lakieru.
"Shrek" <lskorupka@wirtualna> wrote in message news:4dd56d91$1news.home.net.pl...
W dniu 2011-05-19 20:53, Pszemol pisze:
"Dysiek" <brak@brak.pl> wrote in message
news:ir3ffd$ea0$1inews.gazeta.pl...
Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym
111. Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest
"jednakowe". Powinno?

Czy ja wiem... ja bym to raczej uznał za podejrzane... Różnica 16%!
Gdyby rozbieżno¶ci były na innych blachach podobnie duże to bym
uznał że w normie, a tak to raczej nie...

Może rysa była i poprzedni wła¶ciciel popryskał jednak farb± i clear-coat?

Pewnie nawet tak było. No i co z tego? Zakładanie, że używane
auto niegdy nie było obtarte na parkingu to gruba przesada.

Shrek, a kto tak zakłada? Może czytasz swoje własne my¶li? :-)

Facet podzielił się pomiarami, próbujemy ustalić czy to fabryczny
lakier czy to jest pisanka. A to czy kto¶ chce kupić pisankę czy nie
chce to już zostawiamy do decyzji kupuj±cego... :-)

Data: 2011-05-19 22:02:14
Autor: Shrek
miernik lakieru.
W dniu 2011-05-19 21:37, Pszemol pisze:

Pewnie nawet tak było. No i co z tego? Zakładanie, że używane
auto niegdy nie było obtarte na parkingu to gruba przesada.

Shrek, a kto tak zakłada? Może czytasz swoje własne my¶li? :-)

Nie - twojego przedpiscy. Zasatanawia się czy to, że na którym¶ błotniku jest grubszy lakier jest podejrzane - w nowym aucie tak. W używanym jest tak samo podejrzane jak starte klocki:P
Shrek.

Data: 2011-05-19 15:38:50
Autor: Pszemol
miernik lakieru.
"Shrek" <lskorupka@wirtualna> wrote in message news:4dd57749$1news.home.net.pl...
W dniu 2011-05-19 21:37, Pszemol pisze:

Pewnie nawet tak było. No i co z tego? Zakładanie, że używane
auto niegdy nie było obtarte na parkingu to gruba przesada.

Shrek, a kto tak zakłada? Może czytasz swoje własne my¶li? :-)

Nie - twojego przedpiscy. Zasatanawia się czy to, że na którym¶ błotniku jest grubszy lakier jest podejrzane - w nowym aucie tak.
W używanym jest tak samo podejrzane jak starte klocki:P

To czy jest podejrzane czy nie zależy od tego co mówi o aucie sprzedawca.
Je¶li sprzedawca twierdzi, że auto ma od nowo¶ci i nigdy nie było malowane
to taka różnica na jednym tylko błotniku jest dla mnie duż± przesłank± do
podejrzenia że sprzedawca mnie kłamie lub co najmniej nie mówi prawdy.

Data: 2011-05-19 22:48:43
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
miernik lakieru.
Dnia 19.05.2011 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
Shrek, a kto tak zakłada? Może czytasz swoje własne my¶li? :-)

Nie - twojego przedpiscy. Zasatanawia się czy to, że na którym¶ błotniku jest grubszy lakier jest podejrzane - w nowym aucie tak.
W używanym jest tak samo podejrzane jak starte klocki:P

To czy jest podejrzane czy nie zależy od tego co mówi o aucie sprzedawca.
Je¶li sprzedawca twierdzi, że auto ma od nowo¶ci i nigdy nie było malowane
to taka różnica na jednym tylko błotniku jest dla mnie duż± przesłank± do
podejrzenia że sprzedawca mnie kłamie lub co najmniej nie mówi prawdy.

Teorie spiskowe... nowe auta s± naprawiane blacharsko jeszcze w fabryce
albo w ASO. --
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2011-05-19 19:19:04
Autor: Pszemol
miernik lakieru.
"Adam 'Chloru' Drzewososki" <karmmnie@chloru.net> wrote in message news:slrnitb0hb.o1g.karmmniechloru.net...
Dnia 19.05.2011 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
Shrek, a kto tak zakłada? Może czytasz swoje własne my¶li? :-)

Nie - twojego przedpiscy. Zasatanawia się czy to, że na którym¶ błotniku
jest grubszy lakier jest podejrzane - w nowym aucie tak.
W używanym jest tak samo podejrzane jak starte klocki:P

To czy jest podejrzane czy nie zależy od tego co mówi o aucie sprzedawca.
Je¶li sprzedawca twierdzi, że auto ma od nowo¶ci i nigdy nie było malowane
to taka różnica na jednym tylko błotniku jest dla mnie duż± przesłank± do
podejrzenia że sprzedawca mnie kłamie lub co najmniej nie mówi prawdy.

Teorie spiskowe... nowe auta s± naprawiane blacharsko jeszcze w fabryce
albo w ASO.

Jak często? Jestem pewny że gdyby¶ miał rozłożyć prawdopodobieństwo
na przypadkowe auto używane na rynku to fakt, że stało się to w fabryce
będzie pewnie mniej jak 1% a ponad 99% że stało się to już na drodze...

Data: 2011-05-22 21:19:23
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki
miernik lakieru.
Dnia 20.05.2011 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
To czy jest podejrzane czy nie zależy od tego co mówi o aucie sprzedawca.
Je¶li sprzedawca twierdzi, że auto ma od nowo¶ci i nigdy nie było malowane
to taka różnica na jednym tylko błotniku jest dla mnie duż± przesłank± do
podejrzenia że sprzedawca mnie kłamie lub co najmniej nie mówi prawdy.

Teorie spiskowe... nowe auta s± naprawiane blacharsko jeszcze w fabryce
albo w ASO.

Jak często? Jestem pewny że gdyby¶ miał rozłożyć prawdopodobieństwo
na przypadkowe auto używane na rynku to fakt, że stało się to w fabryce
będzie pewnie mniej jak 1% a ponad 99% że stało się to już na drodze...


Owszem moglo stac sie na drodze... podczas transportu auta do salonu ;) --
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net

Data: 2011-05-21 17:52:03
Autor: dudley
miernik lakieru.
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci
[...] jest dla mnie duż± przesłank± do
podejrzenia że sprzedawca mnie kłamie lub co najmniej nie mówi prawdy.

A je¶li tenże sprzedaj±cy nie jest fanatykiem cyrkowania z miernikiem w salonie przy odbiorze nówki sztuki i tym samym kupił naprawiane blacharsko auto, a fakt ten został przez sprzedawcę salonowego dyskretnie przemilczany? Nie jest to rzecz nieprawdopodobna, gorsze przekręty z "nówkami" prosto z polskich salonów opisywano w prasie.
Pozdrawiam,
--
dudley, ckmk
szarobeżowa astra III

Data: 2011-05-21 14:44:29
Autor: Pszemol
miernik lakieru.
"dudley" <dudley.ciachnij@op.pl> wrote in message news:ir8n33$hn1$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci
[...] jest dla mnie duż± przesłank± do
podejrzenia że sprzedawca mnie kłamie lub co najmniej nie mówi prawdy.

A je¶li tenże sprzedaj±cy nie jest fanatykiem cyrkowania z miernikiem w salonie przy odbiorze nówki sztuki i tym samym kupił naprawiane blacharsko auto, a fakt ten został przez sprzedawcę salonowego dyskretnie przemilczany? Nie jest to rzecz nieprawdopodobna, gorsze przekręty z "nówkami" prosto z polskich salonów opisywano w prasie.

Nie doczytałe¶ - nie jest DOWODEM kłamstwa - jest jaki¶ mały promil
szansy, że stało się to w fabryce, u dealera - 99.999% że u własciciela :-)

Data: 2011-05-19 19:18:35
Autor: to
miernik lakieru.
begin Dysiek
Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym 111.
Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest "jednakowe".
Powinno?

Moim zdaniem takie auto nie nadaje się już do użytku, ja bym je wyrzucił.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-05-19 14:22:41
Autor: Pszemol
miernik lakieru.
"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4dd56d0b$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
begin Dysiek

Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym 111.
Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest "jednakowe".
Powinno?

Moim zdaniem takie auto nie nadaje się już do użytku, ja bym je wyrzucił.

Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkÄ™ lakierniczÄ…...
Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

Data: 2011-05-19 19:31:33
Autor: to
miernik lakieru.
begin Pszemol
Moim zdaniem takie auto nie nadaje siÄ™ juĹĽ do uĹĽytku, ja bym je
wyrzucił.

Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkÄ™ lakierniczÄ…... Szpachly
raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

No ok, Ty możesz sobie jeździsz szpachlowozem, ja bym jednak spalił takiego rodzyna. Bo co będzie, jak podczas wypadku rozpadnie się na dwie części? Na bezpieczeństwie się nie oszczędza!!!

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-05-19 14:41:56
Autor: Pszemol
miernik lakieru.
"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4dd57015$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
begin Pszemol

Moim zdaniem takie auto nie nadaje siÄ™ juĹĽ do uĹĽytku, ja bym je
wyrzucił.

Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkÄ™ lakierniczÄ…... Szpachly
raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

No ok, Ty możesz sobie jeździsz szpachlowozem, ja bym jednak spalił
takiego rodzyna. Bo co będzie, jak podczas wypadku rozpadnie się na
dwie części? Na bezpieczeństwie się nie oszczędza!!!

Jaja sobie robisz a kolega się prawdopodobnie pyta całkiem na poważnie.

Data: 2011-05-19 22:29:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
miernik lakieru.

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ir392q.8t0.0poczta.onet.pl...
Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkÄ™ lakierniczÄ…...
Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um bez szpachlu.
Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony błotnik na NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.


--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka

Data: 2011-05-19 15:40:28
Autor: Pszemol
miernik lakieru.
"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:ir3ujo$4i7$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ir392q.8t0.0poczta.onet.pl...
Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkÄ™ lakierniczÄ…...
Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um
bez szpachlu.
Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony
błotnik na NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.

Tak czy owak, przyjrzałbym się co tam jest pod błotnikiem
i w komorze silnika po tej stronie, czy wszystko jest jak naleĹĽy...

Data: 2011-05-19 22:42:12
Autor: Konrad L
miernik lakieru.
W dniu 2011-05-19 22:29, Kuba (aka cita) pisze:

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości
news:ir392q.8t0.0poczta.onet.pl...
Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkÄ™ lakierniczÄ…...
Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um bez
szpachlu.
Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony błotnik
na NĂ“WKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.

Rowniez tak bym na to patrzył. Bawilem sie czujnikiem na kilku samochodach i wygladalo to mniej wiecej tak jak Kuba pisze.

Data: 2011-05-19 22:43:31
Autor: bratPit
miernik lakieru.

Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkÄ™ lakierniczÄ…...
Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um bez szpachlu.
Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony błotnik na NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.

dokładnie to miałem napisać :OK:
gdyby był element ponownie lakierowany to miałby >200um,
teĹĽ obstawiam, ĹĽe to nowy polakierowany element,

brat

Data: 2011-05-19 22:59:48
Autor: Dysiek
miernik lakieru.
dokładnie to miałem napisać :OK:
gdyby był element ponownie lakierowany to miałby >200um,
też obstawiam, że to nowy polakierowany element,

czyli generalnie brac, jezeli auto ok?

Dysiek

Data: 2011-05-19 23:38:29
Autor: bratPit
miernik lakieru.

dokładnie to miałem napisać :OK:
gdyby był element ponownie lakierowany to miałby >200um,
też obstawiam, że to nowy polakierowany element,

czyli generalnie brac, jezeli auto ok?

sprawdzić co mogło być z tym błotnikiem (i co jest pod), ale jeżeli to tylko jeden element a inne wokół s± oryginalne to raczej było zarysowanie/wgniecenie, drobna stłuczka etc.

brat

Data: 2011-05-19 23:04:52
Autor: 'Tom N'
miernik lakieru.
Kuba (aka cita) w <news:ir3ujo$4i7$1inews.gazeta.pl>:

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomo¶ci news:ir392q.8t0.0poczta.onet.pl...
Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkę lakiernicz±...
Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um bez szpachlu.
Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony błotnik na NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.

Tam błotnik -- trzy ćwiartki wymieniono, a bo akurat jedna była cała ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-05-20 16:42:40
Autor: Michał Gut
miernik lakieru.
Tam błotnik -- trzy ćwiartki wymieniono, a bo akurat jedna była cała ;-)

ROTFL:)

Data: 2011-05-20 09:50:49
Autor: Jakub Witkowski
miernik lakieru.
W dniu 2011-05-19 22:29, Kuba (aka cita) pisze:

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ir392q.8t0.0poczta.onet.pl...
Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkÄ™ lakierniczÄ…...
Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um bez szpachlu.

BTW" teraz są ponoć szpachle z jakimiś opiłkami - jak to wygląda pod miernikiem?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-05-20 00:26:42
Autor: Przemysław Czaja
miernik lakieru.

UĹĽytkownik "to"

Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym 111.
Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest "jednakowe".
Powinno?

Moim zdaniem takie auto nie nadaje się już do użytku, ja bym je wyrzucił.

Dokładnie tak jak napisałeś, o tym, że będzie wyraźnie przechylone na jedną stronę nawet nie trzeba wspominać ;-)

Data: 2011-05-19 19:36:42
Autor: Agent
miernik lakieru.


Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ir3ffd$ea0$1@inews.gazeta.pl...
Witam

Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym 111. Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest "jednakowe". Powinno?

Dysiek
I we dlatego z tym lakierem z hondy trzeba się obchodzić jak z jajkiem a i tak zardzewieje. Mój Civic najbardziej 2002 na około rantu maski po spodem gdzie styka sie z uszczelk±. Lakier cieniutki i łatwo go porysować.

Data: 2011-05-19 20:49:44
Autor: JK
miernik lakieru.
W dniu 2011-05-19 19:36, Agent pisze:

I we dlatego z tym lakierem z hondy trzeba się
obchodzić jak z jajkiem a i tak zardzewieje.
Mój Civic najbardziej 2002 na około rantu
maski po spodem gdzie styka sie z uszczelk±.
Lakier cieniutki i łatwo go porysować.

http://1.bp.blogspot.com/-V8ik0NQY6fk/TbaKOvJHHyI/AAAAAAAAAA4/7MRUSPE2oxc/s1600/polska_facepalm.jpg

--
Pozdrawiam
JK

Data: 2011-05-20 00:22:20
Autor: Sylwester Łazar
miernik lakieru.
Domy¶lam się, że to mikrometry.
16 um różnicy.
Niemal idealanie pomalowane.
Nie ma tu nic podejrzanego.
No może wymiana błotnika na nowy, czyli lepiej lub gorzej, w zależno¶ci od
jako¶ci blachy.
Ja bym przejechał się innym, samochodem za tym, aby zobaczyć czy to nie
cztero¶lad.
To wszystko.
S.


Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:ir3ffd$ea0$1inews.gazeta.pl...
Witam

Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym 111.
Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest "jednakowe".
Powinno?

Dysiek



Data: 2011-05-20 09:29:25
Autor: Sylwester Łazar
miernik lakieru.
A jakiej firmy ten czujnik?
Czasem jest tak, że duży metal za blach± przekłamuje odczyty.
S.

Data: 2011-05-20 07:13:57
Autor: Pszemol
miernik lakieru.
"Sylwester Łazar" <info@alpro.pl> wrote in message news:ir55fh$frf$1mx1.internetia.pl...
Czasem jest tak, że duży metal za blach± przekłamuje odczyty.

A w jaki sposób miałoby się to dziać?

Data: 2011-05-20 16:18:16
Autor: Dysiek
miernik lakieru.

A jakiej firmy ten czujnik?
Czasem jest tak, że duży metal za blach± przekłamuje odczyty.

Nie wiem. Pomiar byl w ASO. Wygladal podobnie jak ten termometr.

http://www.meraserw.home.pl/meraserw-sonel.php?view=thumbnailList&category=14

Dysiek

miernik lakieru.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona