miernik lakieru.

Data: 2011-05-19 19:18:35
Autor: to
miernik lakieru.
begin Dysiek
Zmierzylem sobie auto i ma wszedzie po ok. 95 a na blotniku jednym 111.
Czyli w normie, ale jednak dziwi mnie to, ze nie jest "jednakowe".
Powinno?

Moim zdaniem takie auto nie nadaje się już do użytku, ja bym je wyrzucił.

Data: 2011-05-19 14:22:41
Autor: Pszemol
miernik lakieru.
"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4dd56d0b$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkÄ™ lakierniczÄ…...
Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

Data: 2011-05-19 19:31:33
Autor: to
miernik lakieru.
begin Pszemol
[...]

No ok, Ty możesz sobie jeździsz szpachlowozem, ja bym jednak spalił takiego rodzyna. Bo co będzie, jak podczas wypadku rozpadnie się na dwie części? Na bezpieczeństwie się nie oszczędza!!!

Data: 2011-05-19 14:41:56
Autor: Pszemol
miernik lakieru.
"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4dd57015$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
begin Pszemol

[...]

Jaja sobie robisz a kolega się prawdopodobnie pyta całkiem na poważnie.

Data: 2011-05-19 22:29:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
miernik lakieru.

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ir392q.8t0.0poczta.onet.pl...
Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkÄ™ lakierniczÄ…...
Szpachly raczej tam nie ma, bo byłoby 200, 300 lub więcej... :-)

kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um bez szpachlu.
Tu mamy więcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo był wymieniony błotnik na NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-05-19 15:40:28
Autor: Pszemol
miernik lakieru.
"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:ir3ujo$4i7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak czy owak, przyjrzałbym się co tam jest pod błotnikiem
i w komorze silnika po tej stronie, czy wszystko jest jak należy...

Data: 2011-05-19 22:42:12
Autor: Konrad L
miernik lakieru.

[...]

Rowniez tak bym na to patrzył. Bawilem sie czujnikiem na kilku samochodach i wygladalo to mniej wiecej tak jak Kuba pisze.

Data: 2011-05-19 22:43:31
Autor: bratPit
miernik lakieru.

[...]

dokładnie to miałem napisać :OK:
gdyby był element ponownie lakierowany to miałby >200um,
też obstawiam, że to nowy polakierowany element,

brat

Data: 2011-05-19 22:59:48
Autor: Dysiek
miernik lakieru.
dok³adnie to mia³em napisaæ :OK:
gdyby by³ element ponownie lakierowany to mia³by >200um,
te¿ obstawiam, ¿e to nowy polakierowany element,

czyli generalnie brac, jezeli auto ok?

Dysiek

Data: 2011-05-19 23:38:29
Autor: bratPit
miernik lakieru.

dok³adnie to mia³em napisaæ :OK:
gdyby by³ element ponownie lakierowany to mia³by >200um,
te¿ obstawiam, ¿e to nowy polakierowany element,

czyli generalnie brac, jezeli auto ok?

sprawdziæ co mog³o byæ z tym b³otnikiem (i co jest pod), ale je¿eli to tylko jeden element a inne wokó³ s± oryginalne to raczej by³o zarysowanie/wgniecenie, drobna st³uczka etc.

brat

Data: 2011-05-19 23:04:52
Autor: 'Tom N'
miernik lakieru.
Kuba (aka cita) w <news:ir3ujo$4i7$1inews.gazeta.pl>:

U¿ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ir392q.8t0.0poczta.onet.pl...
Bez przesady :-) Ale wskazuje raczej na poprawkê lakiernicz±...
Szpachly raczej tam nie ma, bo by³oby 200, 300 lub wiêcej... :-)

kolejna warstwa lakieru to przynajmniej 100um a zwykle 120-200um bez szpachlu.
Tu mamy wiêcej o ~20um, czyli albo fabryka, albo by³ wymieniony b³otnik na NÓWKE i pomalowany w warunkach praktycznie idealnych.

Tam b³otnik -- trzy æwiartki wymieniono, a bo akurat jedna by³a ca³a ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2011-05-20 16:42:40
Autor: Micha³ Gut
miernik lakieru.
Tam b³otnik -- trzy æwiartki wymieniono, a bo akurat jedna by³a ca³a ;-)

ROTFL:)

Data: 2011-05-20 09:50:49
Autor: Jakub Witkowski
miernik lakieru.

[...]

BTW" teraz są ponoć szpachle z jakimiś opiłkami - jak to wygląda pod miernikiem?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-05-20 00:26:42
Autor: Przemysław Czaja
miernik lakieru.

Użytkownik "to"

[...]

Dokładnie tak jak napisałeś, o tym, że będzie wyraźnie przechylone na jedną stronę nawet nie trzeba wspominać ;-)

miernik lakieru.