miesiąc z androidem

Data: 2011-12-31 21:45:28
Autor: atm
miesiąc z androidem
On 2011-12-31 21:25, ToMasz wrote:
witam

Jakiś czas temu szukałem informacji jak się żyje z telefonem który ma
androida. Zafascynowanie z punktu widzenia fana "angry birds" jest
wielkie, wiec opinie niemiarodajne, albo całkowity ich brak. Może moje
parę zdań komuś pomoże

Pytanie tylko na czym poczekac. Swego czasu mialem tak wlasnie zrobic pozostajac przy Palmie TX i Nokii 5800. Ostatecznie jednak denerwowaly mnie dwa urzadzenia zamiast jednego sensownego.
Mysle, ze czesc cech lub wad ktore wymieniles da sie wyeliminowac poprzez dobre zamienniki z marketu. Sugeruje jednak zastanowic sie dobrze przed zamiana na przyklad ekranu odblokowania. Kupilem jakas mocno rekomendowana aplikacje, ktora dodaje mozliwosc uruchomienia dowolnych aplikacji bez odblokowywania urzadznia, ostatecznie jednak sporo drobnych acz irytujacych niedorobek zrazilo mnie na tyle, ze sobie ja odpuscilem.
Odnosnie czytania ksiazek - uzywam Moon+ Readera i zlego slowa nie moge powiedziec. Ladnie formatuje tekst, jasnosc reguluje przesowajac palec po lewej stronie ekranu. Fajnie tez wspolpracuje z Ivona, potrzasniecie telefonem wlacza opcje czytania ksiazki.
Standardowego launchera SGS2 zastapilem GO Launcherem, wg mnie znacznie bardziej funkcjonalny i zarazem bez zbednych wodotryskow. Wiaze sie z tym rowniez wspomniana przez Ciebie cukierkowosc: istalujesz motyw z dowolnymi ikonami i cukierkowosc znika, chyba ze miales na mysli cos innego.
Pozdrawiam

miesiąc z androidem