miesiąc z androidem

Data: 2012-01-01 00:44:09
Autor: Pszemol
miesiąc z androidem
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdnr3t$2ao$1inews.gazeta.pl...
Co do samej klawiatury sprzętowej. mimo ze jestem gorącym fanem tego rozwiązania - mało się przydaje. Ekran jest na tyle czuły że dużo łatwiej pisze się na nim w porównaniu do rezystancyjnego.

A dziwili się gdy chwaliłem ekran iPhone4...

odblokowywanie telefonu - też kiszka. trzeba najpierw nacisnąć guzik, potem przesunąć. po co to podwójne zabezpieczenie - niewiem. szpan
chyba jakiś na suwanie.

Absolutnie nie szpan - to zabezpieczenie abyś nie wykręcał numeru
kluczami w kieszeni... W telefonie z klawiaturą też musiałeś nacisnąć
jeden klawisz, potem drugi, w odpowiedniej kolejności... więc?

Oprogramowanie cukierkowe. można badać puls, przerobić telefon na poziomnice, wykrywać metale, badać poziom głośności dzwieku...
tylko po co?

Ano właśnie po to, aby wzbogacić przydatność urządzenia.
Już ściągnąłeś aplikację do pierdzenia? ;-)

A tak swoją drogą, to w Markecie widziałem podróbę Siri na Andoida...
Sprawdź jak działa :-)

oczywiście z wadami takiego sprzętu - bateria umiera. nie pada tylko umiera. podczas oglądania filmu bezpośrednio z netu przez wifi telefon ciągnie ponad 300mA.

I na ile tego filmu starcza baterii? Bo ja iPhonem na lotnisku
oglądałem dwa filmy pod rząd czekając kiedyś na samolot...

Podsumowując: cukierkowatość osiągnęła nasycenie.

E... przyzwyczaisz się :-)

Jakość programów pozostawia wiele do życzenia. Dopracowanie telefonu - również. Jeśli ktoś zastanawia się nad "przejściem" radziłbym poczekać. Mam nadzieje
że moja opinia pomoże podjąć dobrą decyzje

Mówisz jak Ci co nie chcieli ZX Spectruma kupować tylko czekać...

Data: 2012-01-01 01:56:17
Autor: ToMasz
miesiąc z androidem
W dniu 01.01.2012 00:44, Pszemol pisze:
[...]

bo nie przewyższa innnych
[...]

kluczami? nie mój ekran reaguje tylko na palec. żadnymi kluczami nie portafie. moze wezmę calowe..
W telefonie z klawiaturą też musiałeś nacisnąć
jeden klawisz, potem drugi, w odpowiedniej kolejności... więc?
w życiu! zawsze jednym klawiszem. Najczęściej specyficanym

[...]

Czy ja mam gadać do telefonu aby on coś zrobił? Wokół mnie za dużo ludzi żebym się zdecydował tego użyć.

[...]

teoretycznie na 5 godzin. W praktyce... to sobie kupiłem 2 baterie i ładowarkę do nich..

[...]

Tu fotopicznie się nie zgadzam. tak jak ZX podobnie Amiga, w czasach wejścia na rynek oferowała za swoją cene dużo więcej niż PC za tą samą cene. PRzed ZX nie było nic, potem kupa podobnego sprzętu. Tu jest odwrotnie. o ile wiem, a potwierdzają to ceny używanego sprzętu, pierwsze androidy, i dzisiejsze tanizny to złomy totalne. JAk ktoś chce inny telefon z palmtopem - android w paru przypadkach przewyższy telefon z WM. ale jak użytkownik chciałby androida jako rozszerzenie możliwości WM, albo jego zamiennik - kiszka. JEszcze nei teraz.
ToMasz

do: Joter- Desire Z

Data: 2012-01-01 09:51:33
Autor: Pszemol
miesiąc z androidem
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdoavi$b7v$1inews.gazeta.pl...
A dziwili się gdy chwaliłem ekran iPhone4...
bo nie przewyższa innnych

A jednak... Wiele osób nastawionych negatywnie do dotykowców
po doświadczeniu z opornościowymi na przykładzie iPhone4 przekonało
się do pojemnościowych.

[...]

Kluczami ,nogą, czym tam chcesz - wiem, że mój kumpel zapomina
swojego androida wyłączyć a po włożeniu do kieszeniu dzwoni do mnie.
Potem się dowiaduję że "sorry, I pocket-dialed you..." - wyrażenie
którego nie znałem wcześniej :-)

W telefonie z klawiaturą też musiałeś nacisnąć
jeden klawisz, potem drugi, w odpowiedniej kolejności... więc?
w życiu! zawsze jednym klawiszem. Najczęściej specyficanym

To bez sensu, bo ten jeden klawisz zawsze można przypadkiem
nacisnąć gdy telefon w kieszeni.

[...]

W poprawczaku sie wychowujesz że cichej chwili w prywatnym
mieszkaniu nie masz? :-) Mówię ściągnij, pobaw się, wypróbuj...
Pośmiejemy się wspólnie czego androidowcy zazdroszczą iPhonowcom
że aż podróbę w swoim Markecie umieścili...

[...]

Mój kumpel co ma Desire 2 w USA u US Cellular wziął niedawno
mój iPhone4 do ręki i stwierdził z uznaniem "ale ekran to masz w tym
telefonie zajebisty" - a facet niechętnie się przyznaje że ja mam coś
lepszego bo jemu się wydaje że to on ma wszystko lepsze :-)))
Ty masz pewnie nowszą wersję niż on, skoro niedawno kupiłeś,
ciekawe o ile lepszy masz ekran od amerykańskiego modelu...

Data: 2012-01-01 12:11:25
Autor: atm
miesiąc z androidem
On 2012-01-01 09:51, Pszemol wrote:
[...]

Slabo widze pisanie jedna reka na TX trzymajac go oczywiscie w tej samej dloni. Ze Swype dodatkowo zadne dziury podczas jazdy samochodem czy autobusem nie sa przeszkoda w pisaniu.

[...]

Niekoniecznie kluczami ale juz udem lub jakimkolwiek fragmentem ciala ;]
jak najbardziej. Kieszenie sa na tyle cienkie ze nie stanowia przeszkody dla ekranu pojemnosciowego. Poza tym widzialem chyba gdzies w ustawienaich mozliwosc wylaczenia ekranowej blokady.

[...]

Z tego niusa wynika, ze to gorzej niz podroba:
http://gizmodo.pl/gadgets/35276/oficjalna_aplikacja_siri_trafila_wlasnie_do_android_market.html

Data: 2012-01-01 12:24:04
Autor: Pszemol
miesiąc z androidem
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdpf0t$uth$1node2.news.atman.pl...
On 2012-01-01 09:51, Pszemol wrote:
[...]

Co to znaczy na TX? Często piszę SMSy na iPhone4 trzymając
ją tą samą ręką - piszę kciukiem bez problemów obejmując
klawiaturę w trybie portretowym. Tryb pejzażowy (landscape)
dobry jest natomiast do trzymania go dwoma rękami i pisania
dwoma kciukami na powiększonej klawiaturze.

Ze Swype dodatkowo zadne dziury podczas jazdy samochodem
czy autobusem nie sa przeszkoda w pisaniu.

Nie znam sposobu aby dodać Swype do oryginalnej aplikacji
SMSowej w iPhone. Jest Swype jako osobny app notatnika
ale to trochę bez sensu pisać w notatniku i kopiować do SMSa :-)

Niekoniecznie kluczami ale juz udem lub jakimkolwiek fragmentem ciala ;]
jak najbardziej. Kieszenie sa na tyle cienkie ze nie stanowia przeszkody dla ekranu pojemnosciowego.

Dokładnie.

[...]

Jak to mówią? Imitation is the sincerest form of flattery... :-)
Naśladowanie jest najbardziej szczerą formą pochlebstwa.

Data: 2012-01-01 12:35:35
Autor: atm
miesiąc z androidem
On 2012-01-01 09:51, Pszemol wrote:
[...]

Palm TX - klasyka palmtopow, opornosciowy ekran, rysik.

[...]

Swype calkowicie zastepuje systemowa klawiature i jest dostepny tam gdzie jest syatemowa klawiatura. Tak wyglada pisanie:
http://www.youtube.com/watch?v=OJ5yMgeUYr8

[...]

No niestety, pozostaje im tylko zyczyc powodzenia ;]

Data: 2012-01-01 14:06:52
Autor: Pszemol
miesiąc z androidem
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdpge7$lr$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie, no rysikiem wiadomo że się nie da...

[...]

Ja wiem co to jest - piszę, że nie ma jak zastąpić klawiatury
systemowej w iPhone4.

:-))

Data: 2012-01-01 22:43:11
Autor: AL
miesiąc z androidem
W dniu 2012-01-01 14:06, Pszemol pisze:
[...]

da - ale odpowiednim (do ekranow pojemnosciowych) ;)

[...]

ups - serio?
tzn, ze nie mozesz sobie wybrac klawiatury jaka Ci pasuje (swype, grafiti, programisty), tylko jestes skazany tylko na ta wbudowana (co prawda wystarczajaca, ale jakis niedosyc w tym punkcie jest)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-03 08:59:32
Autor: Pszemol
miesiąc z androidem
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:jdqk1f$ilo$2inews.gazeta.pl...
[...]

Nie doczytałeś tego na co odpisujesz.
Nie da się rysikiem wprowadzać tekstu trzymając telefon tą samą ręką.
No chyba że masz rękę jakąś taką 4-5 wymiarową :-)))

[...]

Ja niedosytu nie wyczuwam, a używam telefonu z powodzeniem od
ponad roku i problemów nie ma. Więc niedosyt to jakiś urojony chyba :-)
Swype używałem na iPhone4 w notatniku, bo tam to działa i musiałbym
się nauczyć tego używać bo pierwsze próby wypadły dużo gorzej niż
na zwyczajnej klawiaturze. Nie wiem, może wprawę mam już z taką :-)

Data: 2012-01-03 09:54:13
Autor: AL
miesiąc z androidem
W dniu 2012-01-03 08:59, Pszemol pisze:
[...]

no fakt - mea culpa

Nie da się rysikiem wprowadzać tekstu trzymając telefon tą samą ręką.
No chyba że masz rękę jakąś taką 4-5 wymiarową :-)))

tak lamana w dwoch miejscach + palce ;)

[...]

jak przeszedlem z PalmOS, to pierwszym odruchem byla instalacja graffiti.  Z tym, ze graffiti dostepne pod androidem (jako aplikacja) nie umywalo sie w pelni do tej z PalmOS (brak mozliwosci tworzenia wlasnych shortcuts a co sie z tym wiaze - wprowadzania literek narodowych).
Druga byl wlasnie Swype - i do dzisiaj sie ostal.  Jest mozliwosc wklepywania tekstu jak na klawiaturze, jest mzliwosc 'mazania' po ekranie co sie przydaje jak jestes w niewygodnej do pisania pozycji/sytuacji (np. w ruchu) - przelaczanie miedzy slownikami PL/ENG (wiec ma wszystko co potrzebne).
Czasami przelaczam sie jeszcze miedzy klawiatura programisty - ze wzgledu na strzalki/kursory funkcyjne i wygode w niektorych programach konsolowych. Ale to sie robi w locie z danej aplikacji w 2s - nie trzeba wchodzic w zadne ustawienia, wiec nie ma z tym najmniejszego problemu.
A do dlugiego pisania - raczej tylko klaw.sprzetowa.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-01 12:44:36
Autor: Ghost
miesiąc z androidem

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:jdpfot$nop$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zatem apple ma pelne usta pochlebstw dla konurencji.

Data: 2012-01-01 12:29:10
Autor: tl
miesiąc z androidem

[...]

A czym wstawiasz kursor w np. adresie gdy pomyliłeś literę ? Ja w 5800 używam kostki ale jak to zrobić palcem z podobną precyzją ?

Data: 2012-01-01 11:34:56
Autor: Waldek Godel
miesiąc z androidem
Dnia Sun, 1 Jan 2012 12:29:10 +0100, tl napisał(a):

A czym wstawiasz kursor w np. adresie gdy pomyliłeś literę ? Ja w 5800 używam kostki ale jak to zrobić palcem z podobną precyzją ?

Niczym, bo ekran pojemnościowy ma znacznie gorszą rozdzielczość niż
rezystywny.
O ile w rezystywnym pasków może być więcej niż jeden na milimetr, to proste
spojrzenie na ekran pojemnościowy pod odpowiednim kątem w słoneczny dzień
pozwala zobaczyć sensory umieszczone w rastrze około 1x1 cm. Tak,
centymetr.
Oczywiście dokładność jest większa bo kontroler przelicza jeszcze
uruchomienie sąsiednich sensorów, ale i tak maksymalna dokładność to około
3-4 mm

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2012-01-01 12:58:26
Autor: ToMasz
miesiąc z androidem
W dniu 01.01.2012 12:34, Waldek Godel pisze:
[...]

no i tu właśnie widać brak mojej strzałki-myszki. W dezireZ można przesuwać kursor za pomocą opticalpada, ale jedno przesunięcie to jedna litera.
ToMasz

Data: 2012-01-01 14:11:47
Autor: Pszemol
miesiąc z androidem
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdphp2$slm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie jest potrzebna w iPhone4.

W dezireZ można przesuwać kursor za pomocą opticalpada, ale jedno przesunięcie to
jedna litera.

A potrzebujesz więcej? Próbujesz kursor umieścić w obrębie literki?
Może aby dodać kropkę nad i? :-)

Data: 2012-01-01 14:10:46
Autor: Pszemol
miesiąc z androidem
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:10chx9uscqw3w.dlglepper.institute.com...
[...]

Po raz kolejny udowadnia Waldek że iPhone nie używał, więc nie wie.
Precyzyjne przesuwanie kursora w czasie edycji tak aby wstawić go
między konkretne literki robi się przytrzymując palec na ekranie iPhone4,
wtedy pojawia się taka lupka na ekranie z powiększonym tekstem
i znak kursora wędruje sobie literka po literce w zależności od kierunku
przechylenia palca który cały czas pozostaje przytknięty do ekranu.
Działa to BARDZO DOBRZE i bardzo intuicyjnie.

[...]

Twoje teoretyczne przewidywania brzmią pociesznie dla kogoś kto
od ponad roku z powodzeniem używa takiego ekranu w iPhone4
i tenże ekran świetnie sobie radzi w każdym precyzyjnym zastosowaniu
tam gdzie rezystywny nie wydala bo paluchem trzeba zgnieść opuszkę
aby zadziałał w przeciwieństwie do pojemnościowego.

Data: 2012-01-01 13:39:43
Autor: Wojtek
miesiąc z androidem
Pszemol wystukał, co następuje:

[...]

co ma pojawianie się lupki do mniejszej rozdzielczosci dotyku w ekranach pojemnościowych?

[...]

ćwiczenie umysłowe:
- stylus o wielkości wierzchołka 1mm (odpowiedni w przypadku ekranu pojemnościowego)
- 'tap' stylusem na ekranie

gdzie pojawi się kropka na obu urządzeniach i jaki będzie miałą rozmiar?

Tylko błagam, odpowiedz wprost a nie w typowy dla siebie sposób...

Data: 2012-01-01 22:05:39
Autor: Pszemol
miesiąc z androidem
Użytkownik "Wojtek" <cos@za.cos> napisał w wiadomości news:Xns9FCD9518577BCwuathomelwiczek.at.home...
[...]

Tak się ma, że tej mniejszej rozdzielczości się nie czuje bo nie
porównujemy do pracy z rysikiem tylko do pracy z palcem.

[...]

Jaka kuźwa kropka?? Czy Ty wiesz jak wygląda jakiś User Interface
do pracy z ekranem dotykowym czy wydaje Ci się że tam się rysuje
obrazki palcem, w Paintbrushu? UI ma być PRAKTYCZNY.
Teoretycznie większa rozdzielczość na nic się nie zda skoro musisz
użyć rysika aby ją poczuć. A rysika nie chcesz i nie musisz uzywać w iP4.

Data: 2012-01-03 03:23:26
Autor: Skrypëk
miesiąc z androidem
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> wrote:
[...]

PRZEKOMBINOWANE jak kuń pod górę.

Data: 2012-01-03 09:58:56
Autor: AL
miesiąc z androidem
W dniu 2012-01-03 03:23, Skrypëk pisze:
[...]

w androidzie:
1/ przytrzymujesz paluch nad tekstem - pojawia sie lupka z powiekszonym otoczeniem gdzie nacisnoles paluchem i znak kursora.
Przesuwasz paluchem po tekscie (we wszystkich kierunkachh - nie tylko prawo/lewo) i precyzyjnie osadzasz kursor tam gdzie chcesz
- czyli jest to niemal ten sam mechanizam co w iP

2/literka po literce, linia po linii - za pomoca touchpada lub trackpointa (jesli telefon ma takowy)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-03 10:22:03
Autor: Pszemol
miesiąc z androidem
Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości news:4f0266a8$0$23251$c3e8da3$33a0879dnews.astraweb.com...
[...]

Z tego co pisze AL tak samo jest w Androidzie.
Nic nie jest "przekombinowane" tylko jak nie masz klawiatury
sprzętowej i radzisz sobie ekranem dotykowym to tak właśnie masz.

Data: 2012-01-03 10:23:47
Autor: Chris
miesiąc z androidem
Pszemol nabazgrał(a):

[...]

Ja mam kursory na klawiaturze i nic nie muszę przytrzymywać ... nie wiem jaki sposób jest szybszy ale mi tam kursory pasują.

Data: 2012-01-03 14:56:20
Autor: Skrypëk
miesiąc z androidem
[...]

A właśnie że nie mam żadnej idiotycznej lupy, tylko po prostu kursor się pojawia po przytrzymaniu paluchem. I wystarczy.

W każdym razie nie wiem z czym mają problem ludzie bojący się ekranów pojemnościowych.

Data: 2012-01-03 15:00:32
Autor: Chris
miesiąc z androidem
Skrypëk nabazgrał(a):

W każdym razie nie wiem z czym mają problem ludzie bojący się ekranów pojemnościowych.

Nie działa w czasie zimy jak chcesz obsługiwać rękawiczką :)

Data: 2012-01-03 15:11:57
Autor: Skrypëk
miesiąc z androidem
Chris <actchris@gazeta.pl> wrote:
Skrypëk nabazgrał(a):

W każdym razie nie wiem z czym mają problem ludzie bojący się ekranów
pojemnościowych.

Nie działa w czasie zimy jak chcesz obsługiwać rękawiczką :)

Bo klasyczny telefon się tak super obsługuje w rękawiczkach.

Data: 2012-01-03 15:22:52
Autor: Chris
miesiąc z androidem
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

Ale się da nawet żeby odebrać a tu nawet nie dasz rady odebrać bez zdjęcia rękawiczki.

ps. ten temat wczoraj podał mi kolega z firmy bo stał na sylwka na placu w rękawiczkach i nie miał jak obsługiwać tel. mi i to nawet nie przyszło do głowy że ludzie mają takie problemy :)

Data: 2012-01-03 16:05:22
Autor: AL
miesiąc z androidem
W dniu 2012-01-03 15:22, Chris pisze:
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

zestaw do ucha - na kablu lub po BT - jedyny sposob by odebrac w rekawiczkach ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-03 16:13:31
Autor: Skrypëk
miesiąc z androidem
[...]

Mało bystry jakiś. Mógł odebrać nosem.

Data: 2012-01-03 20:23:51
Autor: ToMasz
miesiąc z androidem
W dniu 03.01.2012 16:13, SkrypĂŤk pisze:
[...]

właśnie to chciałem napisać. Byłem z dzieckiem w parku i próbowałem, czy się da. Palcem w rękawiczce się oficjalnie nie da, ale nosem, co prawda za drugim razem dopiero, ale prawidłowo zainicjowałem rozmowę. Chciałem pokazać dziecku jaki to mam problem z telefonem, a młodzian z przemoczonymi rękawiczkami bez problemu zaczął obsługiwać ekran....
ToMasz

Data: 2012-01-03 20:33:27
Autor: atm
miesiąc z androidem
On 2012-01-03 20:23, ToMasz wrote:
[...]

Ogrodnik jakis czas tamu juz chyba obsmial aplikacje powiekszajaca guzik odbierania, zeby latwo bylo odebrac nosem ;]]]]
Coraz popularniejsze i tansze sa odpowiednie rekawiczki, przy takiej popularnosci ekranow pojemnosciowych mozna wnoscic, ze niedlugo ten "ficzer" rekawiczek bedzie czyms naturalnym.

Data: 2012-01-04 08:24:26
Autor: Pszemol
miesiąc z androidem
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdv2vs$3i3$1inews.gazeta.pl...
Skrypëk nabazgrał(a):

[...]

Od tego problemu są słuchawki BT.

Data: 2012-01-04 08:39:47
Autor: Chris
miesiąc z androidem
Pszemol nabazgrał(a):

Skrypëk nabazgrał(a):
[...]

Napisz SMS-a słuchawką BT :)

Data: 2012-01-04 10:56:41
Autor: AL
miesiąc z androidem
W dniu 2012-01-04 08:39, Chris pisze:
Pszemol nabazgrał(a):

Skrypëk nabazgrał(a):
[...]

podyktuje - a wiec da sie :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-04 11:12:44
Autor: Chris
miesiąc z androidem
AL nabazgrał(a):

[...]

To zrób zdjęcie i wyślij MMS-a albo dołącz do maila :)

Data: 2012-01-04 10:15:00
Autor: Waldek Godel
miesiąc z androidem
Dnia Wed, 4 Jan 2012 11:12:44 +0100, Chris napisał(a):

To zrób zdjęcie i wyślij MMS-a albo dołącz do maila :)

Akurat paradoksalnie w gejfonie jest to możliwe, może oprócz dołączenia do
maila :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Pecety beda folklorem w kilku domach. Reszta nie potrzebuje tego typu

Data: 2012-01-04 21:07:57
Autor: Maciej Bebenek
miesiąc z androidem
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> wrote:
[...]

AKurat się da - nie wprost, ale się da :-)

Data: 2012-01-04 21:53:01
Autor: Pszemol
miesiąc z androidem
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je0vo3$igf$1inews.gazeta.pl...
Pszemol nabazgrał(a):

Skrypëk nabazgrał(a):
[...]

Akurat w iPhone4S z Siri to żaden problem, wszystko podyktujesz.
Tak samo jak zrobienie zdjęcia i dołaczenie go do MMSa.

Gorsze telefony już sobie z tym nie poradzą ;-)

Data: 2012-01-02 12:47:59
Autor: tl
miesiąc z androidem

Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:10chx9uscqw3w.dlg@lepper.institute.com...

[...]

Ano właśnie, spróbowałem pobawić androidem i było to mocno frustrujące doświadczenie po nokii 5800. Ogólnie stwierdzam, że android to system służący przy okazji do dzwonienia, smsowania. Mój symbian ze swoim ekranem lepiej się sprawdza w funkcji telefonu. Palce człowieka starszego ze skórą, która stwarza problemy przy wyrabianiu paszportu lepiej obsługują ekrany rezystywne niż pojemnościowe.

Data: 2012-01-01 12:43:53
Autor: atm
miesiąc z androidem
On 2012-01-01 12:29, tl wrote:

[...]

Nie pisze az tak czesto, zeby znalezc i dopracowac jakies specjalne rozwiazanie. Stosuje to najprostsze czyli celuje kciukiem we wlasciwe miejsce i w zdecydowanej wiekszosci wypadkow kursor laduje we wlasciwym miejscu (tyle, ze mam ekran 4.3", Nokia N8 nie jest juz tak komfortowa). W pozostalych przypadkach wyjecie kostki/rysika, umieszczenie kursora we wlasciwym miejscu, schowanie kostki/rysika, moze trwac dluzej niz dwu-trzykortna proba wcelowania kciukiem.
Zawsze tez mozna kupic rysik pojemnosciowy, mam taki ale uzywam tylko w jednej grze.

Data: 2012-01-01 14:13:35
Autor: Pszemol
miesiąc z androidem
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdpgtp$17i$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czyli lupka z iPhone4 lepsza...

Data: 2012-01-01 17:04:38
Autor: atm
miesiąc z androidem
On 2012-01-01 14:13, Pszemol wrote:
[...]

Zauwaz, ze nie pisze iz jej nie ma. Byc moze jest, w kazdym razie nie korzystam z niej.

Data: 2012-01-01 17:15:51
Autor: atm
miesiąc z androidem

Czyli lupka z iPhone4 lepsza...

Zauwaz, ze nie pisze iz jej nie ma. Byc moze jest, w kazdym razie nie
korzystam z niej.

Sprawdzilem, w SGS2 po tapnieciu w tekst pojawia sie kursor oraz uchwyt pod spodem, ktory pozwala BEZPROBLEMOWO umiescic kursor w pozadanym miejscu; mozna tez rozdzielic w/w uchwyt aby uzyc go do zaznaczenia dowolnego fragmentu tekstu.

Data: 2012-01-01 22:07:16
Autor: Pszemol
miesiąc z androidem
Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:jdq0rm$i0f$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dowolny tekst? We wpisanym adresie website w przeglądarce też?
We wpisanym e-mailu z ręki w programie pocztowym?
Innymi słowy - załatwione to jest w systemie czy w jednej applikacji?

Data: 2012-01-01 22:51:23
Autor: AL
miesiąc z androidem
W dniu 2012-01-01 22:07, Pszemol pisze:
[...]

w systemie
dziala to w kazym miejscu (podobnie jak klawiatura - zmieniasz i masz ja - ta nowa - wszedzie, a nie tylko w notatniku)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-01 22:57:19
Autor: atm
miesiąc z androidem

[...]

Oj Pszemol, meczysz to zaznaczanie a sam nie mozesz podmienic klawiatury na dowolna ;P
Sprawdzilem kpiowanie adresow mailowych, stron www - wszedzie gdzie tekst jest zaznaczalny moge umiescic kursor w dowolnym miejscu i zaznaczyc dowolny tekst wyzej opisana metoda.
Jest to ficzer systemowy.

Data: 2012-01-01 22:45:37
Autor: AL
miesiąc z androidem
W dniu 2012-01-01 12:29, tl pisze:

[...]

niektore telefony maja dod. pada (DesireZ) (lub kulke jak G1) - ktory do tego celu nadaje sie b.dobrze.
Tak samo jak do wyboru precyzyjnie jakies pozycji z dlugiej listy (zwlaszcza gdy tekst maly a palec duzy ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-03 03:27:13
Autor: Skrypëk
miesiąc z androidem
tl <tl111@poczta.gazeta.pl> wrote:
[...]

Stawiam, że tym samym, czym obsługuje klawiaturę ekranową - palcem u ręki.
O co dramat i w czym problem?

Data: 2012-01-01 22:38:47
Autor: AL
miesiąc z androidem
W dniu 2012-01-01 09:51, Pszemol pisze:

[...]

wy tam w US macie jakies dziwne te telefony, albo zawsze porownujesz nie do takich o jakich mowa w watku

Dezire Z to oficjalne HTC Vision ( lub G2 sprzedawane w EU zach.)

Ja IPhone4 oddalem koledza - a sobie wziolem tez DesireZ - i nie widze przewagi ekranu iPhone'a4 z tym od HTC

--
pozdr
Adam (AL)

miesiąc z androidem