mieszadła do automatu chlebowego

Data: 2010-12-18 18:23:00
Autor: BearBag
mieszadła do automatu chlebowego
Gdzie można kupić mieszadła do automatu?
Ktoś z domowników przypadkowo wyrzucił do kosza i poszły....
Producent automatu (Clarus) nie odpowiada na maile, a telefon jest nie do
namierzenia.
Dobrałbym cos z allegro ale tam ma podobne mieszadła tylko dwóch userów po
40zł sztuka, czyli  za dwa wraz z przesyłka musiałbym  zapłacić prawie
100zł a za cały automat dałem 160... to chyba jakaś kpina.
Poza tym nie ma żadnej gwarancji że akurat pasują.
Nawet Zelmer nie sprzedaje samych mieszadel do swoich automatów... ciekawa
polityka.
Pozdrawia BearBag...

Data: 2010-12-18 18:51:11
Autor: JBP
Użytkownik "BearBag" <boxtomka@o2.pl> napisał w wiadomości news:1c41lh2h5h890$.mlp0mwegyvv6$.dlg40tude.net...
[...]

Z tego co aktualnie czytam na allegro cena ok. 44 zł (z dostawą 50 zl) dotyczy KOMPLETU 2 SZTUK.
Ponadto sprzedawca prosi o kontakt PRZED zakupem w celu upewnienia się czy oferowane mieszadła będą klientowi pasować do posiadanego modelu.
Może spróbuj pokorespondować ze sprzedawcą. Pamiętam, że jest kooperatywny.

JBP

Data: 2010-12-18 20:08:30
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "JBP" <topaz@os.pl> napisał w wiadomości news:ieis80$fkf$1node1.news.atman.pl...
[...]

moje jedno znalazłem w śmieciach ostatnio

z rozpaczą szukałem jak spojrzałem ile kosztuje te mieszadła w stosunku do całego automatu (100zł z wysyłką)

Data: 2010-12-19 21:56:36
Autor: dziobak
mieszadła do automatu chlebowego

Użytkownik "BearBag"  napisał

[...]

Bardziej wyszukanego badziewia nie było?

Teoretycznie wszystkie mieszaki powinny pasować, to jest pionowa os z fazką z jednej strony.

pozdrawiam

dziobak

Data: 2010-12-20 22:26:22
Autor: BearBag
mieszadła do automatu chlebowego

Teoretycznie wszystkie mieszaki powinny pasować, to jest pionowa os z fazką z jednej strony.

Teoria zupełnie nie pokrywa sie z praktyką. Troche temat zbadałem i są
bardzo różne mieszadła. Różnią sie srednicą otworu, głebokoscią ściecia,
jedne mają sciecie z jednej strony, inne z obu (w tym moje), czasem długosc
mieszadel jest na tyle różna że mogły by sie "spotykać" na środku
pojemniczka w czasie pracy. Są tez mieszadła wykrywione lub zupełnie
płaskie.
Pozdrawia BearBag...

Data: 2010-12-20 09:34:31
Autor: zs
mieszadła do automatu chlebowego
Poza tym nie ma żadnej gwarancji że akurat pasują.
Nawet Zelmer nie sprzedaje samych mieszadel do swoich automatów... ciekawa
polityka.
Albo zrób jak ja często robię w takich wypadkach, kup taki sam automat i jak jeden sie zepsuje masz drugi w zapasie:) Albo dorób z blaszki. 20 minut i gotowe tylko że nie będą pokryte teflonem ale pewnie będą bez problemów wychodziły.

Data: 2010-12-20 11:09:58
Autor: Panslavista
"BearBag" <boxtomka@o2.pl> wrote in message news:1c41lh2h5h890$.mlp0mwegyvv6$.dlg40tude.net...
Gdzie można kupić mieszadła do automatu?

    W zasadzie to chyba różnią się odstępem mieszadeł i średnicą ich osi, gdy mi nawaliły osłony łożysk w formach zamówiłem odpowiednią nową formę razem z mieszadłami, okazało się że są dwa standardy Alaska i jakiś drugi (tego nie pomnę), a reszta jest robiona pod te strychulce, tak, ze determinanta jest (przy zamówieniu formy z mieszadłami) w odległości pomiędzy nimi.
    Tak więc pozostaje Allegro lub kontakty w Niemczech...

mieszadła do automatu chlebowego