mieszadła do automatu chlebowego

Data: 2010-12-19 21:56:36
Autor: dziobak
mieszadła do automatu chlebowego

Użytkownik "BearBag"  napisał

Producent automatu (Clarus) nie odpowiada na maile, a telefon jest nie do
namierzenia.

Nawet Zelmer nie sprzedaje samych mieszadel do swoich automatów... ciekawa
polityka.

Bardziej wyszukanego badziewia nie było?

Teoretycznie wszystkie mieszaki powinny pasować, to jest pionowa os z fazką z jednej strony.

pozdrawiam

dziobak

Data: 2010-12-20 22:26:22
Autor: BearBag
mieszadła do automatu chlebowego

Teoretycznie wszystkie mieszaki powinny pasować, to jest pionowa os z fazką z jednej strony.

Teoria zupełnie nie pokrywa sie z praktyką. Troche temat zbadałem i są
bardzo różne mieszadła. Różnią sie srednicą otworu, głebokoscią ściecia,
jedne mają sciecie z jednej strony, inne z obu (w tym moje), czasem długosc
mieszadel jest na tyle różna że mogły by sie "spotykać" na środku
pojemniczka w czasie pracy. Są tez mieszadła wykrywione lub zupełnie
płaskie.
Pozdrawia BearBag...

mieszadła do automatu chlebowego