mieszadła do automatu chlebowego

Data: 2010-12-20 11:09:58
Autor: Panslavista
mieszadła do automatu chlebowego
"BearBag" <boxtomka@o2.pl> wrote in message news:1c41lh2h5h890$.mlp0mwegyvv6$.dlg40tude.net...
Gdzie można kupić mieszadła do automatu?

    W zasadzie to chyba różnią się odstępem mieszadeł i średnicą ich osi, gdy mi nawaliły osłony łożysk w formach zamówiłem odpowiednią nową formę razem z mieszadłami, okazało się że są dwa standardy Alaska i jakiś drugi (tego nie pomnę), a reszta jest robiona pod te strychulce, tak, ze determinanta jest (przy zamówieniu formy z mieszadłami) w odległości pomiędzy nimi.
    Tak więc pozostaje Allegro lub kontakty w Niemczech...

mieszadła do automatu chlebowego