[DC] mieszalnia lakierów, nabijanie puszki

Data: 2012-08-16 22:23:56
Autor: radxcell
[DC] mieszalnia lakierów, nabijanie puszki
Hej,

Spytałem na prw, ale w sumie tu grupa tematyczna i może lepiej będziecie
wiedzieli gdzie w Warszawie dobior± dobrze mi lakier samochodowy i nabij± go w
puszkę
"sprayu"?

Idealnie żeby było to w okolicach Ursynowa, oczywi¶cie dalej też - zwłaszcza
je¶li godny polecenia zakład - ale im bliżej tym lepiej. :)

Z góry dzięki za pomoc,
rdx
--
 ___         ___  __       _ _
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyurl.com/6qe4azg

Data: 2012-08-16 22:52:59
Autor: kamil/Endurorider.pl
[DC] mieszalnia lakierów, nabijanie puszki
Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:502d56df$1news.home.net.pl...

Z góry dzięki za pomoc,

http://www.infojurikom.com.pl/pollack.html

Nie wiem czy dobrze dobiera, ale dobiera i nabija w puchę. Zakład jest od lat (poprzednio na Pow±zkowskiej) więc POWINIEN dobrze robić, ale niestety nie sprawdzałem :( W czasie rozmowy typ wydawał się być ogarnięty w temacie...

--
pozdrawiam kml

Data: 2012-08-16 23:36:19
Autor: komar
[DC] mieszalnia lakierĂłw, nabijanie puszk i
W dniu 2012-08-16 22:23, radxcell pisze:
Hej,

Spytałem na prw, ale w sumie tu grupa tematyczna i może lepiej będziecie
wiedzieli gdzie w Warszawie dobiorÄ… dobrze mi lakier samochodowy i nabijÄ… go w
puszkÄ™
"sprayu"?

Idealnie żeby było to w okolicach Ursynowa, oczywiście dalej też - zwłaszcza
jeśli godny polecenia zakład - ale im bliżej tym lepiej. :)

Z góry dzięki za pomoc,
rdx

http://www.moto-market.pl/pol-lack/

ul. Jana Pawła II 57

sprawdzone, można polecić, choć zawsze mogło by być lepiej.

Data: 2012-08-17 00:15:35
Autor: $M$
[...]

SprawdĽ:
http://dankar.pl/index.php?d=sklep_janowskiego
Wiem ze mieszaj± dobrze, ale co do nabicia w spray to nie wiem...

W sumie to się powtórzyłem ;-)
$M$

Data: 2012-08-21 20:44:17
Autor: radxcell
[DC] mieszalnia lakierów, nabijanie puszki
*$M$* wrote in <news:k0jre7$8jb$1node2.news.atman.pl>:
Hej,
[...]

To ja też się powtórzę.

Dzięki, nabiłem u nich. Trochę dziwnie, bo poprzednio miałem all-in-one, a tu
zrobili mi tzw "bazę", któr± mam jeszcze pryskać akrylem - nie wiem czy sobie
poradzę z podwójnym lakierowaniem, bo to 2x więcej okazji do zrobienia błędu.

Ale cenowo w porz±dku. 60 zł za puszkę, trochę mi odlali w pojemnik pod
pędzelek.

pozdr, rdx

--
 ___         ___  __       _ _
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyurl.com/6qe4azg

Data: 2012-08-23 01:48:01
Autor: $M$
[...]

Pewnie mieszał Ci taki Gostek w okularach, ciemne włosy, trochę wyższy niż norma ;-).
Dobrze zrobił - będzie ładniejszy i trwalszy efekt.
Jak masz jednak opory przed samodzieln± prac± to w tej okolicy
mogę podać też namiary na dobrego lakiernika ;-)

Pozdr.
$M$

Data: 2012-08-25 11:01:34
Autor: radxcell
*$M$* wrote in <news:k13r3f$s2f$1node2.news.atman.pl>:
Jak masz jednak opory przed samodzieln± prac± to w tej okolicy
mogę podać też namiary na dobrego lakiernika ;-)

Też poproszę. Nawet je¶li nie tym razem, to prędzej czy póĽniej się przyda.

p<R

--
 ___         ___  __       _ _
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyurl.com/6qe4azg

Data: 2012-08-17 17:08:18
Autor: Albercik
W dniu 16.08.2012 22:23, radxcell pisze:
[...]

zadam pytanie dodatkowe - ile, pi*drzwi, taka puszka kosztuje?

Data: 2012-08-17 21:32:27
Autor: kamil/Endurorider.pl
[DC] mieszalnia lakierów, nabijanie puszki

Użytkownik "Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:k0lmp2$qna$1node2.news.atman.pl...

zadam pytanie dodatkowe - ile, pi*drzwi, taka puszka kosztuje?

OIDP to chyba co¶ koło 30->40 PLN

kml

Data: 2012-08-17 22:15:09
Autor: nazgul
W dniu 2012-08-17 21:32, kamil/Endurorider.pl pisze:

Użytkownik "Albercik" <nie.wysylaj.tu.poczty@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:k0lmp2$qna$1node2.news.atman.pl...

zadam pytanie dodatkowe - ile, pi*drzwi, taka puszka kosztuje?

OIDP to chyba coś koło 30->40 PLN

nooo..
w Poznaniu 200ml dobierana baza metalic z odrobiną perełki nabita w spray ~70pln.

Data: 2012-08-18 10:04:04
Autor: kamil/Endurorider.pl

Użytkownik "nazgul" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomości news:k0m8oi$ph$1news.icpnet.pl...
[...]

Wtedy pytaliśmy o "zwykły" lakier nie metalizowany. Najlepiej zadzwonić i się zapytać. CH G W ile to teraz kosztuje :/

kml

[DC] mieszalnia lakierów, nabijanie puszki