migajaca lampa tylna (na pochmurny dzien)

Data: 2012-12-04 08:50:14
Autor: Zbrochaty
migajaca lampa tylna (na pochmurny dzien)
Hej,
mam pytanie to dobrego mozecie polecic jako tylne oswietlenie, chodzi
mi o mocne czerwone strobo, widziane z daleka podczas pochmurnego
dnia. Przy innym rowerze mam to:

http://tinyurl.com/bv39pdy

Generalnie jestem zadowolony, bo sa baterie, a nie aku, wszystkie
diody swieca do tylu i zywotnosc jest w miare OK (3x 2 baterie na rok)
ostatnio jadac autem widzialem w dzialaniu duzo lepsza lampke, ale nie
bylo jak popatrzec aby nie podjezdzac niebezpiecznie zbyt blisko
rowerzysty. Prosba o linki ew opinie
pzdr, Zbrochaty

Data: 2012-12-04 09:36:41
Autor: rmikke

Smart 317R SuperFlash http://u.42.pl/2Jos :D

Data: 2012-12-04 12:24:10
Autor: Piecia aka dracorp
W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 18:36:41 UTC+1 użytkownik rmikke napisał:
Smart 317R SuperFlash http://u.42.pl/2Jos :D
Na DX są podobne lampki w cenie 10zł. Minusy to że na DX i się szybko rozpadają, ale można skleić lub taśmą wzmocnić.

Data: 2012-12-04 18:48:15
Autor: ToMasz
W dniu 04.12.2012 18:36, rmikke pisze:
[...]

w podróbkach smarta, jedna z diod ma podobno pół wata. świeci dobrze. jest też taka lampa e-wally z 2 takimi diodami - to świeci niemiłośieninie. mam taką lampę, ale 2 probemy. zawsze musiałem jeździć ostatni, bo moje towarzystwo było oślepiane. dwa, lampa lubi sama przestać świecić. trzeba rozebrac, poskładać i świeci. (styki czyste, baterie nowe. taki urok)
Rada: kup jakiekolwiek, tyle że więcej niż jedną. PRzy 2 słabych, nie blisko siebie, zostaniesz szybciej zauważony niż przy jeden mocnej

ToMasz

Data: 2012-12-04 09:57:06
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 18:48:15 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
W dniu 04.12.2012 18:36, rmikke pisze:

> W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 17:50:14 UTC+1 u�ytkownik Zbrochaty napisa�:

> Smart 317R SuperFlash http://u.42.pl/2Jos :D
w podr�bkach smarta, jedna z diod ma podobno p� wata. �wieci dobrze. jest te� taka lampa e-wally z 2 takimi diodami - to �wieci niemi�o�ieninie. mam tak� lamp�, ale 2 probemy. zawsze musia�em je�dzi� ostatni, bo moje towarzystwo by�o o�lepiane. dwa, lampa lubi sama przesta� �wieci�. trzeba rozebrac, posk�ada� i �wieci. (styki czyste, baterie nowe. taki urok)

Jedyny problem, jaki mam ze Smartami, wynika z faktu noszenia
ich na tyłku - jak w coś trącę, Smart się rozpada. Z tym, że
łatwo go złożyć, a w czasie jazdy raczej w nic nie trącam,
zwykle dzieje się to w windzie ;)

Samowyłączania nie doświadczyłem, amam tych Smartów w domu pięć.

Data: 2012-12-04 18:53:27
Autor: Mike
migajaca lampa tylna (na pochmurny dzien)
Smart 317R SuperFlash http://u.42.pl/2Jos :D

O to to to. Mam taką chyba od 6ciu lat i działa cały czas. Tryb strobo piękny :). Choć chyba lampka już trudno dostępna i zastąpiona przez RL-318.

aczkolwiek przy okazji szukania na YT wpadło mi jeszcze coś takiego w oko: http://www.youtube.com/watch?v=F4l8R85o5EI
choć moment wolnego przygasania diod do mnie nie przemawia trochę.

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2012-12-04 19:01:11
Autor: ToMasz
W dniu 04.12.2012 18:53, Mike pisze:
[...]

Taaaaak to ta. wali niemiłośiernie. ja ją dokręciłem do półeczki pod bagażnikiem, więc o reklamacji niema mowy, rozmontowanie kłopotliwe.
naprawdę tak wali po oczach że niemam mowy żeby ktoś spokojnie za tą lampą jechał. za to na boki - słabo.

ToMasz

Data: 2012-12-06 19:22:17
Autor: Krzyś Cierpiętnik
migajaca lampa tylna (na pochmurny dzien)
rmikke wrote:
W dniu wtorek, 4 grudnia 2012 17:50:14 UTC+1 uĹźytkownik Zbrochaty
napisał:

[...]

+1

UĹźywam z tym mocowaniem do bagaĹźnika (Crosso):
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=29392

--
Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news.

Data: 2012-12-04 19:20:20
Autor: biodarek
W dniu 2012-12-04 17:50, Zbrochaty pisze:
[...]

Te Super Smarty to raczej tylko jako przeciwmgielne chyba. Ja mam poprzednią wersję Twojej lampki czyli TL-LD600 i uważam, że jest całkowicie wystarczająca. Tak też uważają jeżdżący za mną rowerzyści i kierowcy samochodów. Przy wyprzedzaniu samochody ładnie zachowują odstęp ode mnie. Najczęściej jeżdżę w trybie kolejnego zapalania jednej z pięciu diod. Wtedy jednocześnie i migam i nie ma chwili, kiedy nie świecę :)

--
biodarek

Data: 2012-12-06 20:23:53
Autor: Wojciech Waga
migajaca lampa tylna (na pochmurny dzien)
On 04/12/12 17:50, Zbrochaty wrote:> Hej,

Mactronic WALLe

pozdr.
w.

Data: 2012-12-15 13:08:05
Autor: #:-) gps
migajaca lampa tylna (na pochmurny dzien)
Ja mam 2 sztuki (cenowo trochę mnie za nie niż Twoja jedna) MacTronic WALLe
http://allegro.pl/lampa-lampka-rowerowa-tylna-mactronic-walle-1-km-i2646566710.html
Uważam, że jedna to już przewracarka samochodów z tyłu, a dwie sieją normalnie spustoszenie. W/g mnie nie ma już lepszej formy oświetlenia do tyłu (chyba że multiplikacja tych dwóch).

Gorąco polecam:
- świecą mocno
- świecą długo

#:-)
gps

Data: 2012-12-16 14:44:34
Autor: Ludek Vasta
On 15/12/2012 22:08, #:-) gps wrote:
Uważam, że jedna to już przewracarka samochodów z tyłu, a dwie sieją normalnie spustoszenie.

Jeżeli tak to działa, to trzeba sobie zadać pytanie: jaka jest górna granica? Jak mocnej lampki już nie należy używać, bo oślepia kierowców z tyłu?

Ludek

Data: 2012-12-15 18:53:31
Autor: m4rkiz
"Zbrochaty" <zbrochaty@gmail.com> wrote in message news:4cad4b32-92dc-48b2-89d2-347cfcaed609s14g2000vba.googlegroups.com...
[...]

http://allegro.pl/cateye-lampa-tylna-tl-ld1100-10-diod-fv-i2871729875.html
tanie to nie jest ale mam tl-ld1000 juz piaty chyba rok i nigdy nie sprawila
mi zadnych problemow

Data: 2012-12-15 18:58:03
Autor: m4rkiz
migajaca lampa tylna (na pochmurny dzien)
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:kaigve$10b$1dont-email.me...

http://202.215.251.86/data/resources/safety_lights_Mar25.pdf

migajaca lampa tylna (na pochmurny dzien)