migajaca lampa tylna (na pochmurny dzien)

Data: 2012-12-15 18:53:31
Autor: m4rkiz
migajaca lampa tylna (na pochmurny dzien)
"Zbrochaty" <zbrochaty@gmail.com> wrote in message news:4cad4b32-92dc-48b2-89d2-347cfcaed609s14g2000vba.googlegroups.com...
Hej,
mam pytanie to dobrego mozecie polecic jako tylne oswietlenie, chodzi
mi o mocne czerwone strobo, widziane z daleka podczas pochmurnego
dnia. Przy innym rowerze mam to:
http://tinyurl.com/bv39pdy
Generalnie jestem zadowolony, bo sa baterie, a nie aku, wszystkie
diody swieca do tylu i zywotnosc jest w miare OK (3x 2 baterie na rok)
ostatnio jadac autem widzialem w dzialaniu duzo lepsza lampke, ale nie
bylo jak popatrzec aby nie podjezdzac niebezpiecznie zbyt blisko
rowerzysty. Prosba o linki ew opinie

http://allegro.pl/cateye-lampa-tylna-tl-ld1100-10-diod-fv-i2871729875.html
tanie to nie jest ale mam tl-ld1000 juz piaty chyba rok i nigdy nie sprawila
mi zadnych problemow

Data: 2012-12-15 18:58:03
Autor: m4rkiz
migajaca lampa tylna (na pochmurny dzien)
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:kaigve$10b$1dont-email.me...

http://202.215.251.86/data/resources/safety_lights_Mar25.pdf

migajaca lampa tylna (na pochmurny dzien)