migracja Polbank ---> Raiffeisen

Data: 2013-06-18 10:46:55
Autor: lery.IT
migracja Polbank ---> Raiffeisen
tak informacyjnie dla tych co mają konta w Polbanku:

Przy ostatniej wizycie w Raiffeisen Polbank dowiedziałem się, że migracja kont Polbanku do systemu Raiffeisen ma zakończyć się do końca tego roku. Więc za pół roku teoretycznie mają zniknąć konta Polbanku. Przy czym otrzymamy nowe konto w Rajfim (a wraz z nim nowy nr rachunku oraz nową TOiP).

dla tych co mają konto do działalności gospodarczej, potrzebne będzie równoczesne prowadzenie obu rachunków przez jakiś czas (oraz podwójne opłaty - chociaż ponoć można ubiegać się o zwrot opłat z Polbanku). Ale uwaga - koszty prowadzenia rachunku w Raiffeisen są znacznie wyższe niż w Polbanku, a i warunki gorsze, w moim przypadku.

Z kont indywidualnych chyba tylko mistrzowskie zostaje, ale nie analizowałem oferty.

Data: 2013-06-18 19:54:54
Autor: wromek
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
a co z bankowoscia osobista?
ja pytalem ostatnio co zrobic jak sie chce zachowac numer rachunku i historie, to neistety pani powiedziala, ze trzeba zamnac stare i otworzyc nowe w rajfim-dziekuje postoje...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2013-06-18 11:12:57
Autor: lery.IT
W dniu wtorek, 18 czerwca 2013 19:54:54 UTC+2 użytkownik wromek napisał:

a co z bankowoscia osobista?
ja pytalem ostatnio co zrobic jak sie chce zachowac numer rachunku i historie, to neistety pani powiedziala, ze trzeba zamnac stare i otworzyc nowe w rajfim-dziekuje postoje...

Będzie dokładnie tak, jak opisałeś; warunki są identyczne dla wszystkich kont.
Po prostu migracja jest jednokierunkowa w stronę systemu Raiffeisen, cel jest taki, aby zamknąć system transakcyjny Polbanku. A co się z tym wiąże, to już wiemy. W sumie nie dziwię się, zbyt duży bałagan i niepotrzebne koszty generują dla nich oba systemy.

Data: 2013-06-18 21:08:54
Autor: J_K_K
W dniu 2013-06-18 20:12, lery.IT pisze:

[...]

Jakieś plusy ?
Bo osobiście to same minusy widzę, póki co.

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-06-18 12:45:33
Autor: lery.IT
W dniu wtorek, 18 czerwca 2013 21:08:54 UTC+2 użytkownik J_K_K napisał:
Jakieś plusy ?
Bo osobiście to same minusy widzę, póki co.

jak dla mnie, to tylko system transakcyjny; ciekawe czy duży będzie exodus klientów.

Data: 2013-06-18 22:34:15
Autor: Marvin
W dniu 2013-06-18 21:08, J_K_K pisze:
[...]

Rajfi zaoferuje wiele plusów, tyle że ujemnych :)

Data: 2013-06-19 09:57:35
Autor: Rafal M
On 18 Cze, 19:46, "lery.IT" <lery...@gmail.com> wrote:

Z kont indywidualnych chyba tylko mistrzowskie zostaje, ale nie analizowałem oferty.

Wczoraj wlasnie skladalem dyspozycje zamkniecia wszytskich kont w
Polbanku. Poszlo sprawnie, 10 minut i po krzyku (3 mocne i 1
pomagajace).

Pozdrawiam
Rafal

migracja Polbank ---> Raiffeisen