migracja simplus-36i6

Data: 2009-06-01 22:42:24
Autor: silesiac
migracja simplus-36i6
Pomijając wszelkie dodatkowe aspekty wyżej wymienionej operacji może mnie ktoś jasno objaśnić cóż takiego jest w tej firmie, że żeby przenieść numer z simplusa do 36i6 trzeba się obić po kątach innego operatora? Po prostu inaczej się nie da... toż to firma ta sama do jasnej...
pozdr
sil

Data: 2009-06-01 23:03:53
Autor: Valdi.Pavlack
migracja simplus-36i6
"silesiac" news:h01ejh$ooi$1atlantis.news.neostrada.pl

[...]

Może się mylę, ale jeżeli nie możesz przenieść bezpośrednio ze Sami Swoi do
Simplusa i na odwrót to przez analogię podobne jaja napotkasz w przypadku
36i6 i ewentualnej "przeprowadzki" do innej oferty.
Chyba najrozsądniej jest przenieść się do PF a potem wrócić jako "syn
marnotrawny" do Plusa. :)

Data: 2009-06-01 23:24:47
Autor: silesiac
migracja simplus-36i6
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h01f18$knv$2news.interia.pl...
"silesiac" news:h01ejh$ooi$1atlantis.news.neostrada.pl
Chyba najrozsądniej jest przenieść się do PF a potem wrócić jako "syn
marnotrawny" do Plusa. :)

No tak właśnie trza będzie zrobić... :-( i strasznie to głupie...

Data: 2009-06-01 23:37:15
Autor: Valdi.Pavlack
migracja simplus-36i6
"silesiac" news:h01hh2$gbu$1nemesis.news.neostrada.pl

No tak właśnie trza będzie zrobić... :-( i strasznie to głupie...

Głupie? IMHO jakie reklamy i oferty takie standardy - niestety... ;)

Data: 2009-06-01 23:12:17
Autor: SDD
migracja simplus-36i6

Użytkownik "silesiac" <silesiac@wp.pl> napisał w wiadomości news:h01ejh$ooi$1atlantis.news.neostrada.pl...

inaczej się nie da... toż to firma ta sama do jasnej...

Wlasnie dlatego nie mozesz sie przeniesc, ze ta sama firma (nie ma obowiazku ustawowego).

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-01 23:21:25
Autor: Valdi.Pavlack
migracja simplus-36i6
"SDD" news:h01g7h$2p5$1news.onet.pl

Wlasnie dlatego nie mozesz sie przeniesc, ze ta sama firma (nie ma
obowiazku
ustawowego).

Czy ta niemożliwość wynika z tego, że nie ma odpowiedniego zapisu w ustawie?
:O
IMHO takie podejście operatora jest skrają głupotą i stwarzaniem problemów
tam gdzie ich być nie powinno... - systemy im takiego manewru nie pozwalają
dokonać?

Data: 2009-06-01 23:25:33
Autor: silesiac
migracja simplus-36i6
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomości news:h01g7h$2p5$1news.onet.pl...

[...]

A widzisz... o tym właśnie myślałem... tylko szkoda, że skoro nie ma obowiązku to oni nie zrobią czegoś więcej niż obowiązek...

Data: 2009-06-01 23:36:29
Autor: Valdi.Pavlack
migracja simplus-36i6
"silesiac" news:h01h4h$139$1atlantis.news.neostrada.pl

A widzisz... o tym właśnie myślałem... tylko szkoda, że skoro nie ma
obowiązku to oni nie zrobią czegoś więcej niż obowiązek...

Nie wymagaj za wiele od spółki, w której łapy maczają (p)osły po przez
spółki skarbu państwa. W plusie w najlepsze trwa komuna jak i mentalność z
tamtych lat co m. in. widzimy w tym temacie - patrz: głupie procedury przy
przenoszeniu numeru w ramach ofert obowiązujących w tej samej sieci.

Data: 2009-06-02 21:32:55
Autor: Waldek Godel
migracja simplus-36i6
Dnia Mon, 1 Jun 2009 23:36:29 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

ciekawe, ciekawe.. Z niecierpliwością czekam jakim to masońskim spiskiem uzasadnisz brak
możliwości przeniesienia z taktaka do heyah i na odwrót.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-02 19:40:42
Autor: XXX
migracja simplus-36i6

[...]

Zupełnie nie rozumiem dlaczego z lepszej oferty przechodzisz na gorszą. W Simplusie doładowujesz za 134zł , masz na konto 180zł na pół roku. Wybierający Twój Profil z profilem Taniej do Wszystkich (29gr/min.do wszystkich oprócz Play), realny koszt minuty spada do 21,5grosza. 500MB to realnie 26zł, a 1GB za 52zł. Do tego darmowy nr w Plusie realnie za 7,45zł miesięcznie.Jeśli koniecznie chcesz dzwonić do Play to kupujesz 2.karte SIM :Fresha i dzwonisz tanio do Play i stacjonarek. Jednak nie masz taniego internetu!

Data: 2009-06-02 22:11:00
Autor: silesiac
migracja simplus-36i6
Użytkownik "XXX" <konsultant@o2.pl> napisał w wiadomości news:h03o6k$i9f$1217.76.112.12...

Użytkownik "silesiac" <silesiac@wp.pl> napisał w wiadomości
Zupełnie nie rozumiem dlaczego z lepszej oferty przechodzisz na gorszą.

Już spieszę z wyjaśnieniem :-)

W Simplusie doładowujesz za 134zł , masz na konto 180zł na pół roku.

Dokładnie tak samo jest w 36i6

Wybierający Twój Profil z profilem Taniej do Wszystkich (29gr/min.do wszystkich oprócz Play), realny koszt minuty spada do 21,5grosza.

Dokładnie to samo osiągnę uruchamiając tę "gadkę padaczkę" czy jak jej tam od wczoraj - a do tego: 7 osób (móglbym więcej, ale to jest akurat to czego szukam) z mojej rodziny mam za 9 groszy  (odejmijmy to co trzeba za doładowanie), internetowe pakiety dostępne mi wystarczą (chyba nawet te "darmowe" 25 mega za doładowanie, co mam zamiar robić - więcej w komórce nie potrzebuję)

Do tego darmowy nr w Plusie realnie za 7,45zł miesięcznie.

Potrzebowałbym 7 takich ;-) ale za darmo albo jakieś mega tanie - to 9 groszy jest do wytrzymania

Jeśli koniecznie chcesz dzwonić do Play to kupujesz 2.karte SIM
:Fresha i dzwonisz tanio do Play i stacjonarek. Jednak nie masz taniego internetu!

(Tu nie rozumiem bo obie oferty mają drożej do Play)
A podsumowując: najbardziej to by mi pasowała rewolucyjna profilowa ale oba profile naraz... niestety... nie ma, więc takim quasi połączeniem tych dwóch jest (wedle mojego trybu używania komórki) właśnie 36i6
pozdr
sil

Data: 2009-06-02 22:20:31
Autor: silesiac
migracja simplus-36i6 PS
PS. Pominąłem rzecz jasna niektóre aspekty tego "gorsza" - "lepsza":
1. "Honorowy" (co za obciach - "być starym koniem i mieć fona w sieci, którą reklamuje plujący świstak czy co to tam było" - tego typu obiekcje, że play, heyah, pop i inne dla małolatów już do mnie nie docierają)
2. Inne dodatki w 36i6: bonus za minuty z innych sieci (1 sek do Plusa za 2 sek z innej), smsy i tego typu tam
pozdr
sil

migracja simplus-36i6