migracja z toyoty na fiata, lancie?

Data: 2009-02-25 10:52:38
Autor: kurdybanek
migracja z toyoty na fiata, lancie?
czy nie doznam szoku w postaci skoku awaryjnosci w przypadku przesiadki z
toyoty
'91 na fiata '99?

Chcesz wymienić jeden z bardziej bezawaryjnych roczników Toyoty na jeden z
bardziej awaryjnych Fiata i jego pochodnych?
Szok będzie ciężki...

Data: 2009-02-25 12:48:47
Autor: Czyzyk

Użytkownik "kurdybanek" <kurdybanek@aaaa.pl> napisał w wiadomości news:go34d8$ihd$1opal.icpnet.pl...
[...]

Jesli chodzi o Lancie Kappe to akurat musze Cie zmartwic bo to jedno z najlepiej wykonanych aut grupy FIAT. Posiadam taka z 95 roku, silnik 2,0 5 cylindrow 146KM. Przejechalem poki co niecale 30 kkm w ciagu 1,5 roku i zeby bylo smieszniej jeszcze nic oprocz standardowych wymian oleju i filtrow nie wymienilem.
Oczywiscie porownywanie kosztow eksploatacji Punto do Kappy ma sie jak porownanie Camry do Starlet ale nie zabija. Ceny czesci w wiekszosci przypadkow porownywalne sa do aut podobnej klasy ale mozna kupic zamienniki ktore nie powalaja cena i jest ich spory wybor.Silnik ma fajne brzmienie i dobry ciag niestety sporo pali. Srednio po miescie 12-13 litrow (Kraków) na trasie mozna sie zmiescic w 9 litrach nie przekraczajac 110 km/h. Koszta paliwa obnizylem przez montaz sekwencji LPG na ktorej zrobilem nieco ponad 10km przez najmniejszych problemow. Ludzie ktorzy mowia,ze Kappa to smiec najwyrazniej nie maja za bardzo pojecia "z czym to sie je" Podstawowym kryterium to kupno zadbanego egzemplarza i utrzymywanie go caly czas w podobnym stanie. Konkludujac szok bedzie i owszem ciezki ale na plus jesli za wczasu sie do tego auta nie uprzedzi i kupi zadbany egzemplarz
Generalnie polecam

www.lancia-kappa.com
www.lanciapolska.org

pozdr
Czyzyk

Data: 2009-03-04 01:45:11
Autor: Michał
> [...]
Oczywiscie porownywanie kosztow eksploatacji Punto do Kappy ma sie jak porownanie Camry do Starlet ale nie zabija. Ceny czesci w wiekszosci przypadkow porownywalne sa do aut podobnej klasy ale mozna kupic zamienniki ktore nie powalaja cena i jest ich spory wybor.Silnik ma fajne brzmienie i dobry ciag niestety sporo pali. Srednio po miescie 12-13 litrow (Kraków) na trasie mozna sie zmiescic w 9 litrach nie przekraczajac 110 km/h. Koszta paliwa obnizylem przez montaz sekwencji LPG na ktorej zrobilem nieco ponad 10km przez najmniejszych problemow. Ludzie ktorzy mowia,ze Kappa to smiec najwyrazniej nie maja za bardzo pojecia "z czym to sie je" Podstawowym kryterium to kupno zadbanego egzemplarza i utrzymywanie go caly czas w podobnym stanie. Konkludujac szok bedzie i owszem ciezki ale na plus jesli za wczasu sie do tego auta nie uprzedzi i kupi zadbany egzemplarz

Oj oj... kolega ma 146KM.

Lancia fakt bardzo fajne auto, za półdarmo, pali... 17..20 ponoć (Kraków :) ) (nie ma pełnego komutera więc nie wiadomo dokładnie).
Sypać się nie będzie, ceny cześci jak w innych - sprzęgło 1600zł?.
Wykonie... niestety włoskie i konkurenci: merc w140, safrane, lexus ls, bmw7
są... lepsze.

jak chcesz w komputerze angielskie menu, żeby sobie sprawdzać częsci itp. to masz farenhajty !!! da się to zmienić ?

generalnie ok, choć raz zawiodła i narobiła problemów, nie wstała po kilkudziesięsięciu minutach jazdy koło 200km/h, ale to pierdółka była
łożysko gdzieś w skrzyni a potem lawina... poztrzymaniu wszystko się sypneło co mogło.

w skrócie cicha, wygodna, niebezpieczna, bez elektroniki i dobrego zawieszenia, charakter "sportowo"/twardy, dziury CZUĆ, sprawia FRAJDE z jazdy, nie ma kompa atypoślizgowego - łatwo w coś przywalić, ale się trzyma drogi, tylnia kanapa super, za te pieniądze warto, auto dość podatne na zajechanie.
w krakowie jest gości co sprowadza lancie i volva z włoch :) - uczciwy i coś dobrego dobierze, tylko euro chwilowo nie takie...

nie lepiej celowac jak w duze i toyote - to starego lexusa ls ?

co do trasy... tym autem się jeździ (takie opowieści słysze) po 170 i pali wtedy ze 21. przy 200 pali minimalnie więcej niż renówka - koło 27, ale to na oko. poniżej 15 to nigdy nie zeszło.
oczywićie wierze że się da zrobić 9l/100, tym samym sposobem jak lanosem 5.5l/100 ;) jak normalnie palił 10.5, raz w reno zrobiłem 7.3.. srednią mam 17.9 :)

pozdrawiam.

Data: 2009-03-04 00:52:58
Autor: hamberg
migracja z toyoty na fiata, lancie?

Michal - napisz po ludzku bo tego belkotu to chyba nic nie rozumie.

Data: 2009-03-05 01:33:55
Autor: Michał
hamberg <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał(a):
On 4 Mar, 02:45, " Micha=B3" <m...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Michal - napisz po ludzku bo tego belkotu to chyba nic nie rozumie.

fajne auto za półdarmo, z bajerami, ciche, szybkie, niebezpieczne.
zawieszenie twarde, brak trakcji, ale ogólnie WARTO :), frajda z jazady jest.
wykonanie po latach okazuje się odbiegać od konkurecji.

pozdrawiam.

Data: 2009-03-05 04:13:15
Autor: hamberg
migracja z toyoty na fiata, lancie?
fajne auto za półdarmo, z bajerami, ciche, szybkie, niebezpieczne.

niebezpieczne? co to znaczy - pod jakim wzgledem?

zawieszenie twarde, brak trakcji, ale ogólnie WARTO :), frajda z jazady jest.
wykonanie po latach okazuje się odbiegać od konkurecji.

a co konkretnie odbiega bo nie zauwazylem

migracja z toyoty na fiata, lancie?