migracja z toyoty na fiata, lancie?

Data: 2009-02-25 05:20:27
Autor: hamberg
migracja z toyoty na fiata, lancie?
aktualnie mam stara toyote (model USA) - ale podobaja mi sie wozki typu fiat
marea albo lancia kappa albo i lybra nawet (np kombi)

jesli chcesz kappe to omijaj silnik 2,4 benzyna bo to niestety
niewypal. Jesli myslisz o silniku benzynowym z turbina - to szykuj sie
na duze koszty eksploatacji i duzego banana na gebie :D

Ja posiadam od blisko 2 lat kappe 2,4 JTD (98r). Kupiona drozej o 3
tysiace niz srednia cena rynkowa i poki co bezproblemowa (przbieg
roczny ~17kkm).

Co mnie zaskoczylo - wymiana rozrzadu - 100zl drozsza niz w fiacie
tipo 1.9TD
Z innych kosztow:
- wymiana sworzni - 150zl z robocizna
- wymiana termostatu - 150zl (robilem sam)

Pamietaj jednak ze jak cos walnie to nie zaplacisz tyle co za maree
czy corolle - to auto wyzszej klasy i musi swoje kosztowac.

Czy moge namawiac na zakup? Jesli trafisz naprawde zadbany egzemplarz
to tak - z drugiej strony kupno zaniedbanego wyciagnie Ci z kieszeni
drugie tyle. Sa tacy na forum lancii ktorzy niestety wtopili.

Marea jest z pewnoscia ciekawym autem - w wersji weekend ma wiele
zalet ale do kappy daleko jej pod kazdym wzgledem.

migracja z toyoty na fiata, lancie?