migracja z toyoty na fiata, lancie?

Data: 2009-02-25 23:40:37
Autor: rydzo
migracja z toyoty na fiata, lancie?
Użytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisał w wiadomości news:go31gc$ssa$1inews.gazeta.pl...
witam,
szukam czegos wiekszego (albo powiedzmy sredniego byle by 4-5
drzwiowego) i w  miare bezawaryjnego
aktualnie mam stara toyote (model USA) - ale podobaja mi sie wozki typu
fiat  marea albo lancia kappa albo i lybra nawet (np kombi)
czy nie doznam szoku w postaci skoku awaryjnosci w przypadku przesiadki
z toyoty  '91 na fiata '99?
da sie zmigrowac czy bede musial popelnic sepuku pod wplywem awaryjnosci
w/w  fiatow? (acha interesuje mnie raczej benzyna max 2.0)
pozdro,

mozesz poczytac moje wątki nt fiata marea

mam aktualnie ponad 220 tys na liczniku,
ogolnie do 200 chodziła jak ta lala, pozniej bylo troche na rzeczy.
mam teorie, ze wiekszosc problemow byla spowodowana mechanikiem (niby znajomy, niby spoko, ale jak podjechalem do kolesia polecanago na autokąciku to ręce załamywał)

podsumowując - jesli się psują to pierdoły - a to sie klamka bagażnika blokuje, a to ogrzewanie tylnej szyby szfankuje, poza tym naprawde tanie w zakupie i eksploatacji autko.

wszystkie typowe usterki i problemy opisane na autkokąciku
jak masz jakies konkretne pytania to wal smialo

ps średnie spalanie LPG z ponad 80 kkm i 300 tankowań (65% trasa 35% miasto)

--
POzdrawiAM
rydzo

Fiat Marea Weekend 1.6 SX