mikrofon na skretce

Data: 2011-02-15 23:58:50
Autor: BETON
mikrofon na skretce
Czy są takie urządzenia aby wpiąc to do sieci lan i na końcu skretki podłączyć mikrofon ? -

SWITH -- -- LAN-- -- -- >MIC
cos na zasadzie monitoringu tylko zamiast  kamery - mikrofon. taki "audiotoring" :)

Data: 2011-02-16 06:09:40
Autor: Piotr K.
mikrofon na skretce

-- -- -Piotr K.
Użytkownik "BETON"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ijf0f8$iq8$1@inews.gazeta.pl...

[...]

:)
Tak, takie urządzenie to np. komputer, który podpinasz na końcu skrętki, a do niego mikrofon. Można go ukryć np. w obudowie komputera. Na komputerze instalujesz Hamachi i jeśli komputer jest w sieci, to możesz prowadzić nasłuch z dowolnego miejsca na świecie. Szef nas tak w firmie podsłuchiwał. Perfidne, nieprawdaż???

--
-- -- -Piotr K.

Data: 2011-02-16 09:56:33
Autor: ąćęłńóśźż
mikrofon na skretce
Poszukaj pod hasłem "balun".

-- -- -

Data: 2011-02-16 12:08:54
Autor: diverek
mikrofon na skretce
W dniu 2011-02-16 09:56, ąćęłńóśźż pisze:
Poszukaj pod hasłem "balun".

Autorowi raczej nie chodziło jedynie o transmisję po skrętce i podpięcie do niej zwykłego mikrofonu analogowego, ale o mikrofon będący urządzeniem sieciowym. Ale tego Twojego "baluna" też da się wykorzystać :)

--
Pozdrawiam,
diverek

Data: 2011-02-16 12:18:07
Autor: diverek
mikrofon na skretce
W dniu 2011-02-15 23:58, BETON pisze:
[...]

Opcji kilka.
1. Wspomniany komputer + mikrofon np. USB + Hamachi :)
2. Najprostszy rejestrator DVR z dyskiem twardym, kartą sieciową i wejściem audio, np. typu BNC. Kupujesz _odpowiedni_ mikrofon, puszczasz go po skrętce lub koncentryku, a podpięcia ze skrętki możesz zrobić przez wspomniane przez kolegę wyżej "baluny" :) czyli transmitery/konwertery pasywne. Jeżeli rejestrator ma wejścia typu cinch lub zwykłe zaciskowe to jeszcze prościej. Dodatkowo możesz sobie podłączyć wizję.
3. Kamera IP z wbudowanym mikrofonem i dedykowanym oprogramowaniem - najmniej kombinacji, wizja "gratis" no i zestaw pro :)

--
Pozdrowienia,
diverek

Data: 2011-02-17 15:03:29
Autor: BETON
mikrofon na skretce

Użytkownik "diverek" <USUN_divek_TO@op.pl> napisał w wiadomości news:ijgbpb$8bv$1news.onet.pl...
[...]

Ale wszystkie w/w sposoby dają  jakby gratis dzwiek a domyślnie są pod wideo.
Szukam urządzenia  wielkosci małego switha, do którego wpinam skretke i mam słysze dzwieki zdalnie.
Ale cos mi sie zdaje se czegos takeigo nie wymyslił jeszcze nikt.

Data: 2011-02-17 18:13:05
Autor: diverek
mikrofon na skretce
W dniu 2011-02-17 15:03, BETON pisze:

Szukam urządzenia wielkosci małego switha, do którego wpinam skretke i
mam słysze dzwieki zdalnie.

Osobiście nie widziałem, nie słyszałem.
Może na znanym serwisie aukcyjnym tego typu urządzonko zrobione przez małe chińskie rączki znajdziesz pod jakąś magiczną nazwą MICROFONIX IP lub coś podobnego :)

--
Pozdrowienia,
diverek

Data: 2011-02-17 22:22:25
Autor: Lukasz Czarnowski
mikrofon na skretce
On Thu, 17 Feb 2011 15:03:29 +0100
"BETON" <brak@mejla.pl> wrote:

Ale wszystkie w/w sposoby dają  jakby gratis dzwiek a domyślnie są
pod wideo. Szukam urządzenia  wielkosci małego switha, do ktĂłrego
wpinam skretke i mam słysze dzwieki zdalnie.
Ale cos mi sie zdaje se czegos takeigo nie wymyslił jeszcze nikt.

Jako pomysł podrzucę: Network USB Hub + mikrofon USB. Czy będzie to grało musisz już poszukać.

Łukasz Czarnowski

Data: 2011-02-18 00:18:36
Autor: Desper
mikrofon na skretce
W dniu 2011-02-17 22:22, Lukasz Czarnowski pisze:

Jako pomysł podrzucę: Network USB Hub + mikrofon USB.
Czy będzie to grało musisz już poszukać.

A ja kolejny pomysl podrzuce: extender usb na skretce + karta muzyczna na usb - dziala, sprawdzone :)

Data: 2011-02-17 21:37:56
Autor: Feromon
mikrofon na skretce

Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości news:ijf0f8$iq8$1inews.gazeta.pl...
Czy są takie urządzenia aby wpiąc to do sieci lan i na końcu skretki podłączyć mikrofon ? -

SWITH -- -- LAN-- -- -- >MIC
cos na zasadzie monitoringu tylko zamiast  kamery - mikrofon. taki "audiotoring" :)

Owszem, kamera z mikrofonem.

Feromon

mikrofon na skretce