mikroprzycięcia spowodowane klawiaturą

Data: 2011-04-11 14:41:18
Autor: JD
mikroprzycięcia spowodowane klawiaturą

Użytkownik "jeronimo"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ink8fe$3k2$1@news.onet.pl...

Hej,

Złożyłem nowy komputer i mam problem z mikroprzycięciami. Po wielu
poszukiwaniach, przeglądaniu BIOSu, reinstalacjach driverów, defragmentacjach
dysku, usuwaniu zbędnych usług zlokalizowałem źródło - to klawiatura, a
konkretnie Microsoft Digital Media Keyboard 3000. Jestem pewien na 100%, że to

Jeśli zainstalowałeś z nią jakieś oprogramowanie, może ono jest winne.
Spróbuj zaktualizować, wyłączyć, usunąć?

--
JD

mikroprzycięcia spowodowane klawiaturą