milicjant

Data: 2009-02-27 21:48:39
Autor: PiotRek
milicjant
Użytkownik "a402" <zorka99@op.pl> napisał w wiadomości news:go8rnv$tk1$1news.onet.pl...
Witam i prosze o wyjasnienie pojęcia "milicjant"
Czy milicjant to z definicji zły człowiek, służbista komunizmu?
Jak traktować byłego milicjanta?

Milicjant milicjantowi nierówny.

Nie wyobrażam sobie życia w kraju, w którym nie ma służby typu
milicja bądź policja. Przecież ktoś musi łapać bandytów.

Piotr

Data: 2009-02-27 22:32:39
Autor: gargamel
milicjant
Użytkownik "PiotRek" napisał:
Jak traktować byłego milicjanta?

spałować jego rodzinę!!!

Milicjant milicjantowi nierówny.
Nie wyobrażam sobie życia w kraju, w którym nie ma służby typu
milicja bądź policja. Przecież ktoś musi łapać bandytów.

milicja to byli (własciwie nadal są) bandyci broniacy bandytów a ścigajacy i mordujących patryjotów, uczciwych obywateli, oraz bohaterów wojennych (rzołnierzy AK), so sowieckie sługusy które zdradzili włąsny kraj za parę srebrników jak judasz, to najgorsze kanalie!!! (zresztą nie tylko oni, całą ta PRLowska słóżba)

Data: 2009-03-01 14:43:33
Autor: Nostradamus
milicjant

Użytkownik "gargamel" <smerfowa@dolina.eu> napisał w wiadomości news:gobon4$jc1$1news.wp.pl...

(rzołnierzy AK
słóżba)

Analfabetom dziękujemy. Powinni takich pałować ile wlezie;)
Patriotó co kalają język ojczysty.
Żenua;(

Data: 2009-03-01 21:50:07
Autor: gargamel
milicjant
Użytkownik "Nostradamus" napisał:
Analfabetom dziękujemy. Powinni takich pałować ile wlezie;)
Patriotó co kalają język ojczysty. Żenua;(

czyli tato w milicji?:O(

Data: 2009-03-01 22:03:59
Autor: Jotte
milicjant
W wiadomości news:goet0p$qf0$4news.wp.pl gargamel <smerfowa@dolina.eu>
pisze:

Analfabetom dziękujemy. Powinni takich pałować ile wlezie;)
Patriotó co kalają język ojczysty. Żenua;(
czyli tato w milicji?:O(
Odzywasz się do człekokształtnej kupy.
Dwóch takich (jak dotąd) na grupie, nie urodzonych, a wysranych.
Jaki sens ma gadanie do stolca?

PS. Ale słownika to mógłbyś używać...

--
Jotte

Data: 2009-03-02 18:31:09
Autor: gargamel
milicjant
Użytkownik "Jotte"  napisał:
PS. Ale słownika to mógłbyś używać...

mógłbym, ale w jakim celu?:O)

Data: 2009-03-02 22:22:13
Autor: Jotte
milicjant
W wiadomości news:gohcrv$evt$5news.wp.pl gargamel <smerfowa@dolina.eu>
pisze:

PS. Ale słownika to mógłbyś używać...
mógłbym, ale w jakim celu?:O)
Poprawienia błędów.

--
Jotte

Data: 2009-03-03 21:41:20
Autor: gargamel
milicjant
Użytkownik "Jotte" napisał:
Poprawienia błędów.

błędów w naszej ortografii słownikiem nie naprawisz:O)

Data: 2009-03-05 00:45:36
Autor: Jotte
milicjant
W wiadomości news:gok4so$bg1$5news.wp.pl gargamel <smerfowa@dolina.eu>
pisze:

Poprawienia błędów.
błędów w naszej ortografii słownikiem nie naprawisz:O)
Ty naprawisz nim - choćby częściowo - własne, wynikające z nieuctwa żenujące błędy.
Ale nie musisz tego robić, to tylko rada.
Możesz dalej pisac jak młot-niedokształt, to nie jest zabronione.
Vide niejaka Stokrotka.

--
Jotte

Data: 2009-03-05 18:18:41
Autor: gargamel
milicjant
Użytkownik "Jotte" napisał:
Ale nie musisz tego robić, to tylko rada.
Możesz dalej pisac jak młot-niedokształt, to nie jest zabronione.
Vide niejaka Stokrotka.

widzisz, mnie się wydawało ze młotkiem to można nazwać kogoś kto wkuwa wszystko na pałę niczego z tego nie rozumiejąc (a tak jest z obecną ortografią) zdaje sie ze nawet ma to termin medycznu:" kretyn"
widzisz, ja w swoim życiu używam rozumi i nie mam zamiaru stosować się do głupich i bezmuzgich zasad nie wiedzieć czemu, bo tak!:O)

czy może rozmawiam z ekspertem ortografii i można się od ciebie czegoś dowiedzieć, czy po prostu umisz tylko szczekac jak cię nauczono?:O)

Data: 2009-03-05 23:18:46
Autor: Jotte
milicjant
W wiadomości news:gopinb$skr$3news.wp.pl gargamel <smerfowa@dolina.eu>
pisze:

[...]
Może ci się i wydawało, ale ty jesteś bez znaczenia.
Nie mówiłem, że masz wkuć na pamięć (normalni to rozumieją, nie wkuwają), tylko mechanicznie użyc słownika, a to juz przecież nawet ty dasz radę.

zdaje sie ze nawet ma to termin medycznu:" kretyn"
widzisz, ja w swoim życiu używam rozumi
Owszem, używasz rozumi, to widać.

i nie mam zamiaru stosować się do głupich i bezmuzgich zasad nie wiedzieć czemu, bo tak!:O)
Jak to kretyn (to określenie medyczne).

--
Jotte

Data: 2009-03-06 16:23:15
Autor: gargamel
milicjant
Użytkownik "Jotte" napisał:
Nie mówiłem, że masz wkuć na pamięć (normalni to rozumieją, nie wkuwają),

chcesz mi powiedzieć ze ty rozumiesz?:O)

Jak to kretyn (to określenie medyczne).

tak, bo to choroba psychiczna

Data: 2009-03-06 19:13:50
Autor: Jotte
milicjant
W wiadomości news:gorp3q$9q4$3news.wp.pl gargamel <smerfowa@dolina.eu>
pisze:

Nie mówiłem, że masz wkuć na pamięć (normalni to rozumieją, nie wkuwają),
chcesz mi powiedzieć ze ty rozumiesz?:O)
Tak mi się w każdym razie wydaje.

Jak to kretyn (to określenie medyczne).
tak, bo to choroba psychiczna
No to OK.
A czy ta choroba uniemożliwia użycie słownika?

--
Jotte

Data: 2009-03-07 17:13:29
Autor: gargamel
milicjant
Użytkownik "Jotte" napisał:
Tak mi się w każdym razie wydaje.

więc proste pytanko na początek: jak poprawnie powinno sie pisać órzytkownik i dlaczego tak?:O)

No to OK. A czy ta choroba uniemożliwia użycie słownika?

nie mam pojęcia, w tej sprawie musiał byś porozmawiać z psychiatrą,
ale chwileczkę, przecież debil ma słownik w pamięci wykuty na blachę, więc on go zawsze używa:O)

Data: 2009-03-07 23:50:20
Autor: Jotte
milicjant
W wiadomości news:goutcg$a9h$5news.wp.pl gargamel <smerfowa@dolina.eu>
pisze:

Tak mi się w każdym razie wydaje.
więc proste pytanko na początek: jak poprawnie powinno sie pisać
órzytkownik  i dlaczego tak?:O)
Możesz do Mniodka z nim.
Ja ci zadam łatwiejsze.
Czemu "tak" pisze się właśnie tak?

ale chwileczkę, przecież debil ma słownik w pamięci wykuty na blachę,
więc  on go zawsze używa
Pieprzysz głupoty. Debilowi potrzebny jest zewnętrzny słownik, bo bez niego sobie nie radzi i to wszystko.

--
Jotte

Data: 2009-03-08 17:28:49
Autor: gargamel
milicjant
Użytkownik "Jotte"  napisał:
Możesz do Mniodka z nim.

do tego radzieckiego czpiona?:O)

Ja ci zadam łatwiejsze. Czemu "tak" pisze się właśnie tak?

wcale nie musisz pisać tak, zaproponuj inaczej, ja proponuję, a ty nawet nie wiesz jak i dlaczego sie powinno pisać tak,a nie siak:O)

Pieprzysz głupoty. Debilowi potrzebny jest zewnętrzny słownik, bo bez niego sobie nie radzi i to wszystko.

nie wiem co ty piepszysz, bo po co debil ma korzystać z zewnętrznego słownika, skoro ma go wykutego na blachę? dlatego jest debilem bo nie potrafi myśleć, człowiek myślący nie wkuwa na pamięć, bo potrafi myśleć:O)

Data: 2009-03-10 15:49:00
Autor: Marek Dyjor
milicjant
gargamel wrote:
Użytkownik "Jotte"  napisał:
PS. Ale słownika to mógłbyś używać...

mógłbym, ale w jakim celu?:O)

może aby sie czymś różnić od przysłowiowego milicjanta z czasów komuny:)

Data: 2009-03-03 20:07:13
Autor: Nostradamus
milicjant

Użytkownik "Jotte" <tjp3@wirtualna.spam.wypad.polska> napisał w wiadomości news:goetc2$lvv$1news.dialog.net.pl...

Odzywasz się do człekokształtnej kupy.

Ależ do ciebie, popaprańcu nikt się nie odzywa.

Data: 2009-03-10 15:47:52
Autor: Marek Dyjor
milicjant
gargamel wrote:
[...]

ironia czy serio piszesz?

jeśłi serio to gratuluję prostego obrazu świata.

Data: 2009-02-27 22:36:58
Autor: Cavallino
milicjant
Użytkownik "PiotRek" <bell1876usunto@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:

Milicjant milicjantowi nierówny.

Nie wyobrażam sobie życia w kraju, w którym nie ma służby typu
milicja bądź policja. Przecież ktoś musi łapać bandytów.

Nie u nas.
U nas specjalizują się w nękaniu kierowców jadących po ludzku polskimi drogami.
Ustrój się zmienił, a u lokatorów krzaczorów zmienił się tylko sprzęt.

Data: 2009-02-28 00:15:27
Autor: Krzysztof 45
milicjant
PiotRek pisze:
Nie wyobrażam sobie życia w kraju, w którym nie ma służby
typu milicja bądź policja. Przecież ktoś musi łapać
bandytów.
W teorii tak, ale obecnie oni sami siebie nie potrafią
chronić, a co dopiero społeczeństwo.
Zejdź na ziemie.
--
Krzysiek

Data: 2009-03-01 14:44:30
Autor: Nostradamus
milicjant

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:go9s6h$hig$1news.dialog.net.pl...

W teorii tak, ale obecnie oni sami siebie nie potrafią
chronić, a co dopiero społeczeństwo.

A gdzie potrafią??

Data: 2009-03-01 20:32:03
Autor: kogutek
milicjant
> [...]

Nie wyobrażam sobie życia w kraju, w którym nie ma służby typu
milicja bądź policja. Przecież ktoś musi łapać bandytów.

-- Pozdrawiam

Piotr

W Łodzi właśnie złapali banndytów. Takich co wymuszają od sklepikarzy i
restauratorów haracze za ochronę. Połowa bandytów to byli pracownicy firm
ochroniarskich. Druga połowa policyjni antyterroryści.  --

milicjant