miliony krzywd hektolitry krwii

Data: 2012-02-16 19:32:34
Autor:
miliony krzywd hektolitry krwii
sądy czyli usankcjonowany bandytyzm

trudno odeprzec to stwierdzenie, miliony przykladow, znam to tez na wlasnej skorze,
np dzis bylem w prokuraturze by omowic pewna
sprawe facet udawal ze jest grzeczny a pozostawil
we mnie odczucie ze jestem obrazany (znane mi juz dobrze po rozmowach z niektorymi cwokami na urzedach choruje zwykle przez trzy dni),

kiedys pan prokurator (uwazajacy sie chyba za Wielkiego Paszę) stwierdzil ze nie bedzie ze mna
rozmawiac bo nie mam mu nic do powiedzenia (a nie wiedzial co mam mu powiedziec) -
inteligencja na poziomie ogorka, wel gest pokazania mi swojej tlustej dupy - tak to jest, takie sa realia

miliony krzywd hektolitry krwii na ich rekach ludzie chorują psychicznie pod ich rzadami
a ćwokusy wiercą tyłkami w eleganckich szatach

Data: 2012-02-17 10:07:49
Autor: Jacek Maciejewski
miliony krzywd hektolitry krwii
Dnia Thu, 16 Feb 2012 19:32:34 +0000 (UTC), fir@gazeta.SKASUJ-TO.pl
napisał(a):

miliony krzywd

Ty, wynoś się na pl.pregierz. NTG
--
Jacek

Data: 2012-02-17 13:19:24
Autor: Massai
  wrote:

facet udawal ze jest grzeczny a pozostawil
we mnie odczucie ze jestem obrazany

Aha. Coś jak:
"Mój lekarz uważa mnie za paranoika. Wprawdzie tego nie powiedział, ale
wiem że tak myśli."

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-02-18 07:33:20
Autor:
Massai <tsender@wp.pl> napisał(a):
  wrote:

> facet udawal ze jest grzeczny a pozostawil
> we mnie odczucie ze jestem obrazany Aha. Coś jak:
"Mój lekarz uważa mnie za paranoika. Wprawdzie tego nie powiedział, ale
wiem że tak myśli."

dokładnie, jeden facet powiedział ilu ludzi leczy sie
czy przynajmniej cierpi psychicznie pod rządami prawniczych
żłobów którzy posuwaja sie do komentarzy tak jak powyzej,
(pamietasz mój post o twojej 'robaczej sciezce' - przypomnij sobie)

--

miliony krzywd hektolitry krwii