millenet się sypie?

Data: 2009-09-19 15:07:31
Autor: MK
millenet się sypie?
Użytkownik "skorz" <skorz[nie_lubie_spamu]@list.pl> napisał w wiadomości news:4ab37f40$1news.home.net.pl...

Oj sypie sie, sypie... Mi wyswietla komunikat:

Zakładanie kart dodatkowych przez Millenet
Jeżeli jesteś posiadaczem karty głównej, możesz założyć do niej kartę dodatkową wykorzystującą ten sam limit kredytowy.

Ty decydujesz o wysokości dziennych limitów, a każda transakcja dokonana kartą dodatkową zaliczana jest na konto Twojej karty głównej w Programie "Płacę i Zyskuję".

Założenie karty dodatkowej przez Millenet jest bardzo proste. Wystarczy, że wejdziesz w szczegóły swojej karty, klikniesz przycisk "Nowa karta dodatkowa" i wypełnisz krótki wniosek.

Przyciski sa, ale "Wczesniejsza splata" i "Pozyczka gotowkowa". Hm... a moze to dlatego, ze w Mille mam tylko KK i to Amexa... a do tego nie aktywowanego... ;)

MK

millenet się sypie?