millenium i 1% zwrotu dla kart kredytowych

Data: 2010-03-30 08:43:59
Autor: PP
millenium i 1% zwrotu dla kart kredytowych
Jak mozna zalapac sie na promocje zwrotu 1% transakcji dla kart kredytowych w millenium? Z regulaminu wynika, ze bank dzwoni i sam proponuje cos takiego klientom....

Data: 2010-03-31 10:32:33
Autor: Erazmus
On 30 Mar, 08:43, PP <non...@noname.pl> wrote:
Jak mozna zalapac sie na promocje zwrotu 1% transakcji dla kart
kredytowych w millenium? Z regulaminu wynika, ze bank dzwoni i sam
proponuje cos takiego klientom....

Są dwa przypadki.
1. Gdy posiadasz kartę kredytową. której nie używasz przez długi czas,
to wówczas jeśli do Ciebie zadzwonią i aktywujesz kartę to w nagrodę
dostajesz ten zwrot 1%
2. Gdy posiadasz kartę kredytową i zadzwoni do Ciebie call center i
namówi Cię na kartę dodatkową to wówczas w prezencie 1%

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-31 19:55:05
Autor: RobertS
[...]

czyli warto być nieaktywnym klientem ;-)
mnie w Citi obniżyli oprocentowanie kredytu kartowego o połowę, ale jakoś nie skłoniło mnie to do korzystania z niego...

RobertS

Data: 2010-04-02 09:38:51
Autor: Erazmus
On 31 Mar, 19:55, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> [...]

mnie w Citi obniżyli oprocentowanie kredytu kartowego o połowę, ale
jakoś nie skłoniło mnie to do korzystania z niego...

Ja zrobiłem jedną transakcję żeby karta była bezpłatna w pierwszym
roku i wrzuciłem do szuflady. Jestem ciekaw czy do mnie zadzwonią za
pół roku z 1 % :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

millenium i 1% zwrotu dla kart kredytowych