millenium i h@s³o2

Data: 2012-06-28 22:14:14
Autor: osa
millenium i h@s³o2
Jaki¶ czas temu by³a tutaj dyskusja (której nie mogê odszukaæ) nt. h@s³a2 i wygenerowanie go bez karty debetowej. Nadal w materia³ach banku jest informacja, ¿e kod mo¿na otrzymaæ na infolinii LUB w bankomacie. Dzi¶ zak³ada³em konto internetowe i nie chcia³em karty, ale nie da³o siê o ni± niewnioskowaæ przez www i w oddziale Pani stwierdzi³a, ¿e karta musi byæ bo bez tego nie bêdzie h@s³a2 i przelewów... jeszcze tego nie naprawili? Bo chêtnie bym te has³o sobie wygenerowa³ bez czekania na kartê... która i tak zginie szybko ;)

Data: 2012-06-28 22:29:41
Autor: MK
millenium i h@s³o2
W dniu 28.06.2012 o 22:14 osa <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> pisze:

[...]

Otwieralem konto kilka tygodni temu i nie potrzebowalem hasla2. Z tego co  pamietam potrzebne ono jest tylko w przypadku zmiany numeru telefonu na  jaki maja byc przesylane kody sms...

MK

Data: 2012-06-28 22:35:14
Autor: osa
millenium i h@s³o2
W dniu 2012-06-28 22:29, MK pisze:
[...]

Ale z tego co mi mówi³a pani w oddziale to do w³±czenia hase³ smsowych (czyli w³a¶nie ustawienia komórki) potrzebne jest to has³o... i (ponoæ) bez debetówki ani rusz ;)

Data: 2012-06-28 22:52:07
Autor: MK
millenium i h@s³o2
W dniu 28.06.2012 o 22:35 osa <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> pisze:

Ale z tego co mi mówi³a pani w oddziale to do w³±czenia hase³ smsowych  (czyli w³a¶nie ustawienia komórki) potrzebne jest to has³o... i (ponoæ)  bez debetówki ani rusz ;)

Mi wlaczyli w oddziale... tzn. polaczono mnie z obsluga telefoniczna,  musialem sie zidentyfikowac przy pomocy danych demograficznych + podanie  kilku ostatnich cyfr karty (ktorej numer zostal mi wydrukowany). Podczas  rozmowy zostal wyslany mi kod jednorazowy, ktory musialem podac  czlowiekowi po drugiej stronie sluchawki... Hasla2 nie potrzebowalem...

MK

Data: 2012-06-28 23:19:45
Autor: osa
millenium i h@s³o2
W dniu 2012-06-28 22:52, MK pisze:
[...]

No to jutro spróbujê w³±czyæ powiadomienia sms, ciekawe z jakim skutkiem ;) A czy by³e¶ ju¿ wcze¶niej klientem tego banku, bo z tego co pamiêtam z dyskusji to mia³o to znaczenie...

Data: 2012-06-29 07:01:32
Autor: MK
millenium i h@s³o2
W dniu 28.06.2012 o 23:19 osa <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> pisze:

No to jutro spróbujê w³±czyæ powiadomienia sms, ciekawe z jakim skutkiem  ;) A czy by³e¶ ju¿ wcze¶niej klientem tego banku, bo z tego co pamiêtam  z dyskusji to mia³o to znaczenie...

Kilka lat temu mialem karte kredytowa, konta nigdy.

MK

Data: 2012-06-28 23:23:28
Autor: Bogdan B.
millenium i h@sło2
W dniu 2012-06-28 22:14, osa pisze:
Jakiś czas temu była tutaj dyskusja (której nie mogę odszukać) nt.
h@sła2 i wygenerowanie go bez karty debetowej.

Miałem tutaj dyskusję z Kamilem Jońcą na temat tego h@sła2 a konkretnie
jak ustawić numer telefonu do SMS-ów.
Zgodziliśmy się że na stronach banku pisze że ten numer można ustawić
bez h@sła2, z pomocą infolinii.
Kamil twierdził że zadzwonił i trafił dysponenta który to zrobił.
Ja twierdziłem że zaliczyłem czwórkę dysponentów i wszyscy byli z tych
co to "nie da siÄ™".

Data: 2012-06-29 04:55:17
Autor: Kamil Joñca
millenium i h@s³o2
"Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> writes:

W dniu 2012-06-28 22:14, osa pisze:
Jaki¶ czas temu by³a tutaj dyskusja (której nie mogê odszukaæ) nt.
h@s³a2 i wygenerowanie go bez karty debetowej.

Mia³em tutaj dyskusjê z Kamilem Joñc± na temat tego h@s³a2 a konkretnie
jak ustawiæ numer telefonu do SMS-ów.
Zgodzili¶my siê ¿e na stronach banku pisze ¿e ten numer mo¿na ustawiæ
bez h@s³a2, z pomoc± infolinii.
Kamil twierdzi³ ¿e zadzwoni³ i trafi³ dysponenta który to zrobi³.

Tak. Potwierdzam, ¿e ustawi³em sobie has³o bez karty debetowej.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
"In order to form an immaculate member of a flock

Data: 2012-06-28 21:15:54
Autor: jerry .
millenium i h@s³o2

Tak. Potwierdzam, ¿e ustawi³em sobie has³o bez karty debetowej.

I ja te¿ bez debetówki.

millenium i h@s³o2