millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?

Data: 2012-06-26 08:44:24
Autor: maruda
millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?
SÄ… gdzieĹ› pozbierane / poanalizowane?
Np ostatnia aukcja - max 7.1% czyli nieĹşle.
http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczednosciowe/aukcje/wyniki-aukcji/

Ew. jakieś "całościowe" i ogólne opinie, ale aktualne na teraz?

Informuję, że przeczytałem:
http://www.sukcesfinansowy.pl/forum-bankowe/1349-aukcje-lokat-millenium-vs-oprocentowanie-lokat-zwyk-ych.html
http://grupy-dyskusyjne.money.pl/aukcje;lokat;terminowych;w;millennium;millenet,watek,666218.html
(oba nieco nieświeże)

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.      Ten Maruda.

Data: 2012-06-28 15:23:24
Autor: MK
millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?
W dniu 26.06.2012 o 08:44 maruda <maruda@null.com> pisze:

S± gdzie¶ pozbierane / poanalizowane?
Np ostatnia aukcja - max 7.1% czyli nieĽle.
http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczednosciowe/aukcje/wyniki-aukcji/

Mi dzis zalozylo na 7,3%. Testowalem od 7 do 7,3 co 0,1. W ubieglym  tygodniu probowalem 7,25 - 8, co 0,25 wiec zostalem z niczym...

MK

Data: 2012-06-28 16:41:35
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-06-28 15:23, MK pisze:
[...]

Gratuluję. Ja się załapałem na 7.1 (druga na 7.0). I tak nieĽle :) Wyjęte z Optimy, gdzie było 5.8.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-06-28 14:58:37
Autor: az.anonim
SQLwiel <_nick_@gmail.com> napisał(a):
Gratuluję. Ja się załapałem na 7.1 (druga na 7.0). I tak nieĽle :) Wyjęte z Optimy, gdzie było 5.8.

Przejrzałem ofertę produktu i mam kilka pytań.

Czy te lokaty zawsze s± tylko na 15 dni? W historii widzę tylko ostatnich 5.

Czy bank informuje w jaki¶ sposób o noworozpoczętej aukcji, czy trzeba
sprawdzać w systemie transakcyjnym? W demo widzę, że zawsze s± to cztery dni
zaczynaj±c od poniedziałku.

Rozumiem, że ¶rodki musz± być dostępne na koncie i w momecie złożenia oferty w
akucji zostaj± zablokowane do czasu roztrzygniecia, a wtedy albo jest
zakladana z nich lokata, albo zwracane s± konto?

Data: 2012-06-28 17:28:45
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-06-28 16:58, az.anonim pisze:

Czy te lokaty zawsze s± tylko na 15 dni? W historii widzę tylko ostatnich 5.

Jak na razie - chyba tak. Zakładane w czwartek, trwaj± do pi±tku za 2 tyg. Tutaj "szykana", bo je¶li się zagapisz, to kasa zostaje do poniedziałku bez %. Trzeba sobie nastawić budzik, żeby w ten pi±tek do południa wylać tam, gdzie podrosn±.

Czy bank informuje w jaki¶ sposób o noworozpoczętej aukcji, czy trzeba
sprawdzać w systemie transakcyjnym? W demo widzę, że zawsze s± to cztery dni
zaczynaj±c od poniedziałku.

Po prostu co tydzień s±.

Rozumiem, że ¶rodki musz± być dostępne na koncie i w momecie złożenia oferty w
akucji zostaj± zablokowane do czasu roztrzygniecia,

Nie s± blokowane. Musz± być dostępne w chwili zamknięcia aukcji, czyli w praktyce - pierwszym eliksirem w czwartek musz± trafić na konto w Mille.

a wtedy albo jest
zakladana z nich lokata, albo zwracane s± konto?

Można też (bed±c durniem) zgodzić się w formularzu na założenie lokaty 3%/15d :)

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-06-29 20:40:59
Autor: witrak()
millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?
SQLwiel <_nick_@gmail.com> wrote on 2012-06-28_17:28
W dniu 2012-06-28 16:58, az.anonim pisze:

Czy te lokaty zawsze sÄ… tylko na 15 dni? W historii widzÄ™ tylko
ostatnich 5.

Jak na razie - chyba tak. Zakładane w czwartek, trwają do piątku
za 2 tyg. Tutaj "szykana", bo jeśli się zagapisz, to kasa zostaje
do poniedziałku bez %. Trzeba sobie nastawić budzik, żeby w ten
piątek do południa wylać tam, gdzie podrosną.

Czy dalej jest limit na przelewy internetowe? Parę lat temu miałem
zamiar bawić się w te klocki ale dziennie można było
wytransferować 25k czy 30k, a zwiększenie limitu trzeba było
negocjować indywidualnie, więc wtedy zrezygnowałem.

witrak()

Data: 2012-06-29 20:46:55
Autor: osa
W dniu 2012-06-29 20:40, witrak() pisze:
Czy dalej jest limit na przelewy internetowe?

Teraz maksymalny (bez negocjacji) to 50k.

Data: 2012-06-29 23:36:23
Autor: witrak()
millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?
osa <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> wrote on 2012-06-29_20:46
W dniu 2012-06-29 20:40, witrak() pisze:
Czy dalej jest limit na przelewy internetowe?

Teraz maksymalny (bez negocjacji) to 50k.
No, to też nie jest zachęcające...

witrak()

Data: 2012-07-12 11:13:23
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-06-28 17:28, SQLwiel pisze:
[...]

je¶li przykładowo założyłem 5 lokat po 10 ty¶, to w chwili rozstrzygnięcia muszę mieć na koncie 50 ty¶, czy też mogę mieć mniej?? Zakładam, że wszystkie 5 aukcji nie przejdzie sita weryfikacji

Marcin

Data: 2012-06-28 19:01:07
Autor: MK
W dniu 28.06.2012 o 16:58 az.anonim <az.anonim.SKASUJ@gazeta.pl> pisze:

Czy bank informuje w jaki¶ sposób o noworozpoczętej aukcji, czy trzeba
sprawdzać w systemie transakcyjnym? W demo widzę, że zawsze s± to cztery  dni
zaczynaj±c od poniedziałku.

Trzeba zagladac na strone...

Rozumiem, że ¶rodki musz± być dostępne na koncie i w momecie złożenia  oferty w
akucji zostaj± zablokowane do czasu roztrzygniecia, a wtedy albo jest
zakladana z nich lokata, albo zwracane s± konto?

Nie. Srodki musza byc na koncie w momencie zamkniecia aukcji, czyli o  15.00. Srodki nie sa blokowane. Jak nie bedzie ich na koncie w momencie  zamkniecia aukcji oferta jest po prostu anulowana...

MK

Data: 2012-06-29 18:49:43
Autor:
millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?

> Rozumiem, =BFe =B6rodki musz=B1 by=E6 dost=EApne na koncie i w momecie=
 z=B3o=BFenia  =

> oferty w
> akucji zostaj=B1 zablokowane do czasu roztrzygniecia, a wtedy albo jes=
> zakladana z nich lokata, albo zwracane s=B1 konto?

Nie. Srodki musza byc na koncie w momencie zamkniecia aukcji, czyli o  =

15.00.

A ostatnia sesja wychodz±ca kończy się o 14:30...

Data: 2012-07-05 15:26:31
Autor: MK
W dniu 28.06.2012 o 16:41 SQLwiel <_nick_@gmail.com> pisze:

Gratuluję. Ja się załapałem na 7.1 (druga na 7.0). I tak nieĽle :)  Wyjęte z Optimy, gdzie było 5.8.

A jakie wyniki dzisiaj? Ja mam najwyzsza na 7,3% alezagapilem sie i nie  doslalem odpowiedniej liczny srodkow... Aukcje z wyzszym naja status nie  wygrana, ale nie wiem czy to z powodu braku srodkow (IMHO powinno byc  wtedy odrzucona), czy przy takim oprocentowaniu juz odpadaly...

MK

Data: 2012-07-12 15:21:39
Autor: MK
millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?
Kolerzanki, Koledzy,
czy aby nie przesadziliscie? ;) Moje 7,1% nawet sie nie zalapalo...

MK

Data: 2012-07-12 17:33:19
Autor: osa
W dniu 2012-07-12 15:21, MK pisze:
Kolerzanki, Koledzy,
czy aby nie przesadziliscie? ;) Moje 7,1% nawet sie nie zalapalo...

Może trochę ;) dałem 7% i wzięli ;)

Data: 2012-07-12 17:41:11
Autor: MK
millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?
W dniu 12.07.2012 o 17:33 osa <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> pisze:

Może trochę ;) dałem 7% i wzięli ;)

Ja chcialem 7,1 - 7,9 i nic sie nie zalapalo :(.

MK

Data: 2012-07-13 02:37:47
Autor: eisenberg
On 12 Lip, 17:33, osa <o...@gazeeeeeeta.pl.ee> wrote:
W dniu 2012-07-12 15:21, MK pisze:

> Kolerzanki, Koledzy,
> czy aby nie przesadziliscie? ;) Moje 7,1% nawet sie nie zalapalo...

Może trochę ;) dałem 7% i wzięli ;)

Wydaje mi się, że <= 7% jest mało sensowne, gdyż lepiej ulokować na KO
na 7%. Skoro jak piszecie nic nie weszło >7% to aukcja do olania

Data: 2012-07-13 11:58:38
Autor: maruda
W dniu 2012-07-13 11:37, eisenberg pisze:
[...]

No i to właśnie służy oszacowaniu "rynku". Tydzień wcześniej weszło 7.3 (bo nie wierzę w te 8, co piszą w Mille - po prostu ściemniają). Czyli rynek lokat poszedł leciutko w dół. Zobaczymy ile da Idea na "drużynowej".

--
DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.      Ten Maruda.

Data: 2012-07-13 03:39:32
Autor: disnej
millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?
a jak juz na KO nie mozna wiecej wlozyc na 7%?

Data: 2012-07-02 08:08:09
Autor: assembea
millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?
W informacji o ostatniej aukcji Millenium napisało: "w Aukcji (od 25 do 28 czerwca) ¶rednie oprocentowanie ofert wygrywaj±cych wyniosło 6,51%. Najwyżej oprocentowana oferta, któr± przyjęto do puli wygrywaj±cej została złożona 28-06-2012 o godzinie 14:55:07 z oprocentowaniem 8%!"

Zastanawiam się, jak to możliwe, skoro wg. regulaminu bank przyjmuje do puli wygrywaj±cej oferty:
1) według najniższego oprocentowania oferowanego przez Uczestnika aukcji,
2) według kolejno¶ci złożonych ofert, jeżeli suma złożonych ofert zakwalifikowanych do puli wygrywaj±cej wg najniższego oprocentowania przekroczy maksymaln± kwotę aukcji lub maksymaln± liczbę oszczędno¶ciowych lokat terminowych,

Jak to rozumieć? Wg. kolejno¶ci, tj. wg. dat - rosn±co, czy też wg. dat, ale malej±co? Kto¶ ma to rozpracowane?

Data: 2012-07-02 09:42:53
Autor: zbyszek
On Jul 2, 5:08 pm, assembea <assemb...@interia.pl> wrote:
[...]

np. bank przyjmie lokaty na 3k zł. Złożono oferty:
1k 5% we wtorek
1k 6% w ¶rodę
1k 7% w poniedziałek
1k 7% we wtorek
1k 8% w poniedziałek

to zostana przyjęte pierwsze trzy: dwie - bo najniższe oprocentowanie
i trzecia - bo wygrywa kolejno¶ci±. Czwarta się nie załapie, bo
przekracza limit i  była póĽniej niż trzecia.

Data: 2012-07-05 06:08:44
Autor: assembea
millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?
A czy wiadomo już, kiedy będ± wyniki? I kiedy zakładaj± ewentualne lokaty? Bo na razie Millnet twierdzi, że: Liczba ofert: wszystkie: 3671 / wygrane: 0

Data: 2012-07-05 06:56:54
Autor: eisenberg
On 5 Lip, 15:08, assembea <assemb...@interia.pl> wrote:
A czy wiadomo już, kiedy będ± wyniki? I kiedy zakładaj± ewentualne lokaty? Bo na razie Millnet twierdzi, że: Liczba ofert: wszystkie: 3671 / wygrane: 0

Już s± - zgłosiłem (to mój pierwszy raz! ;)) ) na 7,05% i 7,1% i obie
przyjęte. Pewnie przeszłoby i wyżej, ale to zawsze > 7% na KO

Data: 2012-07-05 13:41:56
Autor: osa
W dniu 2012-06-26 08:44, maruda pisze:
SÄ… gdzieĹ› pozbierane / poanalizowane?

Ew. jakieś "całościowe" i ogólne opinie, ale aktualne na teraz?

Dziś skończyła się aukcja w której wziąłem udział 'na próbę' bo w Millenium jestem od tygodnia ;) Niniejszym informuję, że moja oferta 1k na 7% została przyjęta... więc to działa ;) Może w następnej aukcji dam 7.5% skoro są chętni ;)

Data: 2012-07-08 20:23:41
Autor: SERG
W dniu 2012-07-05 13:41, osa pisze:

Dziś skończyła się aukcja w której wziąłem udział 'na próbę' bo w
Millenium jestem od tygodnia ;) Niniejszym informujÄ™, ĹĽe moja oferta 1k
na 7% została przyjęta... więc to działa ;) Może w następnej aukcji dam
7.5% skoro są chętni ;)

Ja dałem 7.15% i też udało się ją otworzyć :)

Data: 2012-07-09 09:24:45
Autor: lolekanabolek
[...]

chciałem dzisiaj powalczyć na aukcji, start aukcji miał być o 9:00, już dawno jest po a ja nadal nie mogę dodać oferty. Nie wiem czy to normalne, czy też mają jakieś opóźnienie dzisiaj??
To że nie mam jeszcze gotówki na koncie chyba nie powinno rzutować

Marcin

Data: 2012-07-09 09:26:24
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-07-09 09:24, lolekanabolek pisze:

[...]

już nieaktualne, już mogę dodać ofertę

Marcin

millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?