millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?

Data: 2012-07-09 09:24:45
Autor: lolekanabolek
millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?
W dniu 2012-06-26 08:44, maruda pisze:
SÄ… gdzieÅ› pozbierane / poanalizowane?
Np ostatnia aukcja - max 7.1% czyli nieźle.
http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczednosciowe/aukcje/wyniki-aukcji/

Ew. jakieś "całościowe" i ogólne opinie, ale aktualne na teraz?

Informuję, że przeczytałem:
http://www.sukcesfinansowy.pl/forum-bankowe/1349-aukcje-lokat-millenium-vs-oprocentowanie-lokat-zwyk-ych.html

http://grupy-dyskusyjne.money.pl/aukcje;lokat;terminowych;w;millennium;millenet,watek,666218.html

(oba nieco nieświeże)

chciałem dzisiaj powalczyć na aukcji, start aukcji miał być o 9:00, już dawno jest po a ja nadal nie mogę dodać oferty. Nie wiem czy to normalne, czy też mają jakieś opóźnienie dzisiaj??
To że nie mam jeszcze gotówki na koncie chyba nie powinno rzutować

Marcin

Data: 2012-07-09 09:26:24
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-07-09 09:24, lolekanabolek pisze:

[...]

już nieaktualne, już mogę dodać ofertę

Marcin

millenium / millenet - aukcje lokat, wyniki?