millenium, nikt się nie chwalił...

Data: 2009-09-15 18:44:06
Autor: zlotowinfo
millenium, nikt się nie chwalił...
nieźle polecieli, siora się wkurzyła
nie dość że ma u nich kredyt, 2.5k co miesiąc tylko na ROR, aktywnie korzysta z karty, to jeszcze walnęli 15zł

zachłanne mille, bye, bye
jak widać chcieli mieć tylko produkt techniczny do spłat

używa 1x polecenie zapłaty, 2x zlecenie stałe
karty debetowej, 1-4 przelewy na 2 miesiące

chyba najlepiej jej będzie w getin lub db
tylko że na ror i tak procentu nie uraczy
a woli wszystko bezobsługowo

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-15 19:14:30
Autor: Valdi.Pavlack
millenium, nikt się nie chwalił...
"zlotowinfo" news:h8og8f$ae5$1inews.gazeta.pl

[...]

No to się nie dziwię, że na starym osiedlu gdzie pomieszkiwałem za małolata
Millenium został odwiedzony przez jakiegoś pana z atrapą broni, kilka
tygodni po otwarciu :) - frustracja sięga zenitu.

używa 1x polecenie zapłaty, 2x zlecenie stałe
karty debetowej, 1-4 przelewy na 2 miesiące

Jak widzisz dla banku to za mało... :(

chyba najlepiej jej będzie w getin lub db
tylko że na ror i tak procentu nie uraczy
a woli wszystko bezobsługowo

Na getinie (ROR) dostanie 1%.
DB - warto rozważyć.
mBank - również
eurobank - uważam, że i tutaj nie można przechodzić obojętnie.

Wybór pozostawiamy siostrze.

Data: 2009-09-15 19:52:25
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h8oh20$mlb$1news.interia.pl...
[...]

chyba raczej to im za mało: kredyt, 2.5k/m-c na ROR, aktywnie karta
chcieli żreć dodatkowo 15zł, to stracą to co mieli czyli min. 50zł z transakcji kartą, niestety nadziała się też miesiąc temu na opłatę roczną za kartę

euronet ma na swoim bloku, wygląda na to że najlepszy typ to getin, sądziłem że getin ma 0% na ror, czy getin ma podgląd transakcji kartowych?

Na getinie (ROR) dostanie 1%.
zawsze coś, polecenie zapłaty bezpłatne, karta w jej wypadku też
ona wydaje kartą średnio 100zł/dzień, tylko znając getina znów coś wymyślą, więc mam wątpliwości

DB - warto rozważyć.
fajne bo bankomaty bezpłatne, polecenie zapłaty też, procent 0, nowy za szybko dodatkowych prowizji nie wprowadzi

mBank - również
w mbanku zapłaci 1zł za polecenie zapłaty, procent 0
mbank już wszystkie walory stracił dawno
jednak toip za bardzo się nie zmienia,
więc pewnie polecenie zapłaty nie podrożeje

eurobank - uważam, że i tutaj nie można przechodzić obojętnie.
dzwoniłem, nie mają polecenia zapłaty, procent jest
ale siora chce by się wszystko samo robiło
w dodatku ten token do logowania, dyskwalifikuje ich
mogłaby mieć bez tokena, ale jeszcze by trzeba przegadać
ją by zrobiła ten jeden przelew na miesiąc za komórkę

Data: 2009-09-15 20:19:40
Autor: Valdi.Pavlack
millenium, nikt się nie chwalił...
"zlotowinfo" news:h8ok8h$q50$1inews.gazeta.pl

> [...]

chcieli żreć dodatkowo 15zł, to stracą to co mieli czyli min. 50zł z
transakcji kartą, niestety nadziała się też miesiąc temu na opłatę roczną

Wychodzi na jedno. Pazerność "polskich" banków to rzecz, której nie mam już
nawet siły komentować.
Ot co - po prostu PL to dojna krowa i zachodnie firmy ssssają ile wlezie, ze
szkodą dla zwykłych ludzi.

euronet ma na swoim bloku, wygląda na to że najlepszy typ to getin,
sądziłem
że getin ma 0% na ror, czy getin ma podgląd transakcji kartowych?

Jak najbardziej - ma! I jeżeli miałeś do czynienia np. z
mBankiem/Multibankiem to powiem ci, że Getin ma taki sam podgląd transakcji
jak ww. banki.

zawsze coś, polecenie zapłaty bezpłatne, karta w jej wypadku też
ona wydaje kartą średnio 100zł/dzień, tylko znając getina znów coś
wymyślą,
więc mam wątpliwości

IMHO jeżeli twoja siostra wydaje 100 zł dziennie to raczej nie ma się czego
obawiać ze strony getinu :)
Wprowadzenie opłaty za konto + przelewy jest w moim odczuciu wręcz
nierealne. Jeżeli już to podwyższą limit kwotowy, od którego klient będzie
zwalniany z opłaty za kartę, ale i to raczej jest po ostatnich zmianach mało
realne.
Oczywiście to takie gdybanie, ale odnoszę wrażenie, że w chwili obecnej po
za zmianą +/- % w Getinie nic już się raczej poważniejszego nie szykuje.

> DB - warto rozważyć.

fajne bo bankomaty bezpłatne, polecenie zapłaty też, procent 0, nowy za
szybko dodatkowych prowizji nie wprowadzi

I trochę "prehistoryczne" procedury otwierania rachunku - oczekiwanie na
różne pierdółki potrzebne do normalnego korzystania z rachunku przez net.

> mBank - również
w mbanku zapłaci 1zł za polecenie zapłaty, procent 0
mbank już wszystkie walory stracił dawno
jednak toip za bardzo się nie zmienia,
więc pewnie polecenie zapłaty nie podrożeje

Czyli raczej odpada, ale od biedy bierzemy pod uwagę :)

> [...]
mogłaby mieć bez tokena, ale jeszcze by trzeba przegadać
ją by zrobiła ten jeden przelew na miesiąc za komórkę

Ten to już kompletnie odpada :)

Podsumowując wychodzi na to, że zestawienie najlepsze to:
1. Getin - niestety trudno mi powiedzieć jak w praktyce działa u nich
polecenie zapłaty, po prostu nie korzystam. Odnośnie mBanku - 100%
zadowolenia, ale było płatne :(
2. na tym samym miejscu DB oraz mBank.

Data: 2009-09-15 22:31:35
Autor: Karolek2x
millenium .....mBank, polecenie zapłaty.

Odnośnie mBanku - 100% zadowolenia, ale było płatne :(

    Płatne 1 zł/m-c za wszystkie PZ.

Data: 2009-09-16 09:56:46
Autor: Valdi.Pavlack
millenium .....mBank, polecenie zapłaty.
"Karolek2x" news:h8oiec$jba$1node1.news.atman.pl

> Odnośnie mBanku - 100% zadowolenia, ale było płatne :(

    Płatne 1 zł/m-c za wszystkie PZ.

Si.

Data: 2009-09-15 22:39:49
Autor: Paweł
Valdi.Pavlack wrote:

> [...]

różne pierdółki potrzebne do normalnego korzystania z rachunku przez net.

no dobra, ale jak juz po otworzysz konto dbNet i po peilgrzymce
odbierzesz pin do karty, to calosc na tle rynku wyglada sympatycznie.
darmowe prowadzenie, polecenia zaplaty, zlecenia stale,
wyplaty z bankomatow.

Data: 2009-09-16 08:34:10
Autor: Karolek2x

Użytkownik "Paweł" <root@127.0.0.1> napisał w wiadomości news:h8ou2t$9ud$1achot.icm.edu.pl...

[...]

    Co w tym jest nadzwyczajnego ? Wiele bankĂłw ma to teĹź.

Data: 2009-09-15 22:31:48
Autor: Karolek2x
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości

w mbanku zapłaci 1zł za polecenie zapłaty,

W mBank za wszystkie Polecenia Zapłaty - koszt 1 zł/m-c.
Masz 5 PZ płacisz 1 zł/m-c, masz 10 PZ też płacisz 1 zł/m-c.

Data: 2009-09-16 09:57:08
Autor: Valdi.Pavlack
millenium......mBank, polecenie zapłaty.
"Karolek2x" news:h8oiec$jba$2node1.news.atman.pl

> w mbanku zapłaci 1zł za polecenie zapłaty,

W mBank za wszystkie Polecenia Zapłaty - koszt 1 zł/m-c.
Masz 5 PZ płacisz 1 zł/m-c, masz 10 PZ też płacisz 1 zł/m-c.

Si. :)

Data: 2009-09-16 12:38:26
Autor: zlotowinfo
millenium, nikt się nie chwalił...
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h8og8f$ae5$1inews.gazeta.pl...
chyba zapomniałem dopisać, że toip w mille zmienił się 1/08/2009

ci co mają niech obejrzą sobie dodatkowe 15zł lub 7zł
bo teraz niewielu zwolni się z opłaty miesięcznej za konto

Data: 2009-09-16 15:01:26
Autor: m23m
millenium, nikt się nie chwalił...
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h8og8f$ae5$1inews.gazeta.pl...
chyba zapomniałem dopisać, że toip w mille zmienił się 1/08/2009
Ano właśnie. I na grupie było o tym wielokrotnie, więc rzecz jest dość nieświeża. :P
Wiedza o tym, że trzeba czytać TOiP jest podstawą. Zresztą, jeśli twoja "siora"
otrzymuje papierowe wyciągi, to miała o tej zmianie napisane czarno na białym
coś z miesiąc wcześniej (może w wyciągach elektronicznych też o tym było - nie
wiem, nie zamówiłem takowych). To teraz nie ma się co wkurzać... chyba, że na
własne gapiostwo. :P
Millennium ma swoje wady (ja sam pisałem o nich na grupie wielokrotnie), ma
swoje zalety. Jak każdy bank.

ci co mają niech obejrzą sobie dodatkowe 15zł lub 7zł
bo teraz niewielu zwolni się z opłaty miesięcznej za konto
E tam. Ja nie płacę za konto w tym banku, większość moim znajomych mających tam
konto - też nie.

m23m

Data: 2009-09-16 17:03:53
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "m23m" <m23mWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości news:6f6a.0000002e.4ab0e1a6newsgate.onet.pl...
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości
chyba zapomniałem dopisać, że toip w mille zmienił się 1/08/2009
Ano właśnie. I na grupie było o tym wielokrotnie, więc rzecz jest dość nieświeża. :P

no pacz, widać musiałem przeoczyć
lub poprostu nie zainteresowałem się millenium bo nie mam