millenium, nikt się nie chwalił...

Data: 2009-09-16 12:38:26
Autor: zlotowinfo
millenium, nikt się nie chwalił...
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h8og8f$ae5$1inews.gazeta.pl...
chyba zapomniałem dopisać, że toip w mille zmienił się 1/08/2009

ci co mają niech obejrzą sobie dodatkowe 15zł lub 7zł
bo teraz niewielu zwolni się z opłaty miesięcznej za konto

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-16 15:01:26
Autor: m23m
millenium, nikt się nie chwalił...
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h8og8f$ae5$1inews.gazeta.pl...
chyba zapomniałem dopisać, że toip w mille zmienił się 1/08/2009
Ano właśnie. I na grupie było o tym wielokrotnie, więc rzecz jest dość nieświeża. :P
Wiedza o tym, że trzeba czytać TOiP jest podstawą. Zresztą, jeśli twoja "siora"
otrzymuje papierowe wyciągi, to miała o tej zmianie napisane czarno na białym
coś z miesiąc wcześniej (może w wyciągach elektronicznych też o tym było - nie
wiem, nie zamówiłem takowych). To teraz nie ma się co wkurzać... chyba, że na
własne gapiostwo. :P
Millennium ma swoje wady (ja sam pisałem o nich na grupie wielokrotnie), ma
swoje zalety. Jak każdy bank.

ci co mają niech obejrzą sobie dodatkowe 15zł lub 7zł
bo teraz niewielu zwolni się z opłaty miesięcznej za konto
E tam. Ja nie płacę za konto w tym banku, większość moim znajomych mających tam
konto - też nie.

m23m

Data: 2009-09-16 17:03:53
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "m23m" <m23mWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości news:6f6a.0000002e.4ab0e1a6newsgate.onet.pl...
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości
chyba zapomniałem dopisać, że toip w mille zmienił się 1/08/2009
Ano właśnie. I na grupie było o tym wielokrotnie, więc rzecz jest dość nieświeża. :P

no pacz, widać musiałem przeoczyć
lub poprostu nie zainteresowałem się millenium bo nie mam