millennium atakuje superoferta :>

Data: 2009-10-01 12:59:12
Autor: z
millennium atakuje superoferta :>
Paweł pisze:

Pilna Pożyczka             53100 PLN
Limit w koncie osobistym    5100 PLN
ZÅ‚ota karta kredytowa       8500 PLN

Aby skorzystać z oferty, nie musisz przedstawiać żadnych dokumentów
finansowych. Wybierz produkt i zawrzyj umowÄ™ przez Millenet."

ten limit na zlotej karcie wprawil mnie w dobry humor :)
zreszta oni chyba mnie chca w spirale zadluzenia wpuscic :)

Normalka już ze 2 lata mam te "super" oferty
Jak się zacząłem interesować pilną pożyczką to oprocentowanie standardowe 22%. I to wszystko dla stałego klienta (jakieś 7 lat)
W dodatku będą mi pobierać 7 zł za prowadzenie konta

Data: 2009-10-01 13:04:24
Autor: Paweł
z wrote:

Normalka już ze 2 lata mam te "super" oferty
Jak się zacząłem interesować pilną pożyczką to oprocentowanie
standardowe 22%. I to wszystko dla stałego klienta (jakieś 7 lat)

no mnie ta super oferta teraz zaatakowalo mimo ze kilka lat konta
mam, pewnie ktos kliknal odswiez w programie do rozsylania promocji:)

W dodatku będą mi pobierać 7 zł za prowadzenie konta

to moze zmien sobie na lokacyjne, sa inne tansze rory.

Data: 2009-10-01 17:38:29
Autor: z
Paweł pisze:

to moze zmien sobie na lokacyjne, sa inne tansze rory.

Sęk w tym że już takiej kasy nie mam :-( a te 7 zł jest tak ustawione żeby klientowi się nie chciało zmieniać (inni też podobno jednak jakieś opłaty wprowadzili) Mi się raczej nie będzie chciało - przyzwyczajenie.
Mogliby choć zachować trochę powagi i mieć lepszą ofertę dla dobrego stałego klienta niż dla nowicjusza z ulicy.
Ale cóż w Polsce nie tylko to stoi na głowie.

millennium atakuje superoferta :>