millennium - konto internetowe za 0 zł

Data: 2010-05-06 21:45:04
Autor: ifar
millennium - konto internetowe za 0 zł
Data: 2010-05-06 22:05:57
Autor: RobertS
millennium - konto internetowe za 0 zł
ifar pisze:
nie wiem czy było

szczegóły: http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-internetowe/
tylko za kartę 3 zł/m-c jeżeli nie wykona się tr. bezgotówkowych na min. 250 zł...

RobertS

Data: 2010-05-07 06:37:14
Autor: ifar

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hrv7f6$9g8$1opal.icpnet.pl...
ifar pisze:
nie wiem czy było

szczegóły: http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-internetowe/
tylko za kartę 3 zł/m-c jeżeli nie wykona się tr. bezgotówkowych na min. 250 zł...

ale nie wspomniałeś że kartą Millennium Maestro Paypass otrzymasz również 1 % zwrotu na konto do sumy transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą w danym miesiącu

Data: 2010-05-06 23:19:02
Autor: krzysztofsf
On 7 Maj, 06:37, "ifar" <onet...@op.pl> wrote:
Użytkownik "RobertS" <bo...@xpostx.pl> napisał w wiadomościnews:hrv7f6$9g8$1opal.icpnet.pl...> ifar pisze:

> [...]

% zwrotu na konto do sumy transakcji bezgotówkowych dokonanych kartą w danym

Co jest bez sensu, jesli ktos korzysta z kart kredytowych.

Data: 2010-05-07 12:52:29
Autor: Paweł
RobertS wrote:

ifar pisze:
[...]

do karty jest ptaszek w formularzu i mozna jej nie brac :)

Data: 2010-05-07 07:06:48
Autor: Matt
millennium - konto internetowe za 0 zł
Z poniższego wynika, że aby otworzyć to konto, to trzeba być już ich klientem
i korzystać z bankowości internetowej. Czy może czegoś nie rozumiem?

"Konto Internetowe możesz założyć w systemie Millenet (założenie Konta
Internetowego w oddziałach naszego Banku nie jest możliwe).

Jak skorzystać z oferty?

    * podpisz umowę na korzystanie z Kanałów Bankowości Elektronicznej (jeśli
nie korzystasz jeszcze z systemu Millenet, będąc posiadaczem rachunku bądź
karty kredytowej)
    * zaloguj się do Millenet za pomocą numeru Millekod i H@sła1
    * aktywuj H@słaSMS, które umożliwią potwierdzenie dyspozycji otwarcia
Konta Internetowego
    * wybierz z menu bocznego Millenet opcję: Rachunki Osobiste - Otwarcie
Konta Internetowego i wypełnij znajdujący się tam formularz."

Data: 2010-05-07 10:02:21
Autor: atott
ifar <onet_op@op.pl> napisał(a):
nie wiem czy było

szczegóły: http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-inter
netowe/
czy założenie konta internetowego oznacza zamkniecie tradycyjnego osobistego?

Data: 2010-05-07 12:59:01
Autor: Paweł
atott wrote:

ifar <onet_op@op.pl> napisał(a):

[...]

ja mam otwarte tradycyjne konto lokacyjne do ubezpieczen kredytu,
walutowe do rat kredytu i otwarcie internetowego nic nie popsulo.

Data: 2010-05-08 17:16:35
Autor: Sławomir Szyszło
Dnia 2010-05-07 12:59, Użytkownik Paweł napisał:

ja mam otwarte tradycyjne konto lokacyjne do ubezpieczen kredytu,
walutowe do rat kredytu i otwarcie internetowego nic nie popsulo.

A masz możliwość zrobienia jakiejś operacji (np. przelew) z tego lokacyjnego na internetowe?

--
Sławomir Szyszło
Primus inter FAQires & Grand Inquisitor no.0 of pl.comp.bazy-danych

Data: 2010-05-08 17:37:56
Autor: Paweł
Sławomir Szyszło wrote:

[...]

nie, *z* lokacyjnego jest posucha.

dopuszczalne kombinacje to:
walutowe -> lokacyjne/internetowe.
internetowe -> lokacyjne/walutowe.

Data: 2010-05-07 13:34:52
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "ifar" <onet_op@op.pl> napisał w wiadomości news:4be31c45$1news.home.net.pl...
nie wiem czy było

szczegóły: http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-internetowe/

moglbys odac link do formularza ?
W tym po porawej stronie jest do wyboru osobiste i osobiste premium (i nie dajaca sie dohaczyc karta visa electron) nigdzie nie ma konta internetowego

Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
Wszystkomający program dla firm - HIT !!!
http://dumpingowiec.pl

millennium - konto internetowe za 0 zł