millennium - zmiana daty splaty kredytu hipotecznego

Data: 2010-05-06 20:47:44
Autor: Sławomir Szyszło
millennium - zmiana daty splaty kredytu hipotecznego
Dnia 2010-05-05 23:32, Użytkownik Zbylut napisał:
HI

W millennium pojawiła się ostatnio opcja zmiany dnia, w którym ściągana
jest z konta rata kredytu. U mnie to jest aktualnie z tego co pamiętam
3 czy 4 dzień miesiąca. Czy uważacie, że jest sens zmienić dzień, jeśli
tak to na który? Kiedyś w jakimś artykule wyczytałem, że banki podnoszą
spread/kursy w okresie gdy nadchodzi dzień spłaty kredytów w walutach,
ale nie wiem na ile to jest aktualne i prawdziwe w przypadku millennium.
Kredyt w CHF.

W Millenium nie ma to sensu, skoro każdy kredytobiorca ma datę raty w inny dzień (wg dnia pierwszej transzy, jak tu już napisano). Jeśli już to przesuń w przód, jeśli masz obawy, że z jakichś względów możesz nie zdążyć z wpłaceniem kasy przed terminem. Np. dostajesz wynagrodzenie 2. dnia miesiąca, a 3. dnia jest termin raty.

--
Sławomir Szyszło
Primus inter FAQires & Grand Inquisitor no.0 of pl.comp.bazy-danych

millennium - zmiana daty splaty kredytu hipotecznego