mimo wlazidupstwa donka rassija ...

Data: 2011-01-22 19:59:44
Autor: zinek
mimo wlazidupstwa donka rassija ...
ma nas w d ? cos tu nie gra :) donek - gdzie Twoje ocieplenie. ???

Data: 2011-01-22 19:01:08
Autor: wasabi
On Sat, 22 Jan 2011 19:59:44 +0100, zinek wrote:

ma nas w d ?
cos tu nie gra :)

donek - gdzie Twoje ocieplenie. ???

przecież rosja jest słabym państwem - tak powiedział Jarosław, wiec czemu donek ma sie nimi przejmowac ?

Data: 2011-01-22 11:19:46
Autor: Hans Kloss
On 22 Sty, 20:01, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:

przecież rosja jest słabym państwem - tak powiedział Jarosław, wiec czemu
donek ma sie nimi przejmowac ?

Ocieranie z twarzy  śliny prezia słabego państwa i moczu  premiera
słabego państwa to najwyraźniej dla donka podwójna przykrość więc i
wygląda ostatnio jak z krzyża zdjęty. Wczoraj gdy oglądałem film z
posiedzenia sejmu gdy go posłowie opozycji mieszali z krowim łajnem to
mi się go nawet żal zrobiło- ściągnięta przerażona twarz, wyłupiaste
oczy tak mu z orbit wylazły że miał je niemal na szypułkach..Brrr,
chyba  już nigdy w życiu nie tknę kraba, bo donek wyglądał właśnie jak
taki przerażony krab na chwilę przed wrzuceniem do wrzątku.
J-23

Data: 2011-01-22 19:38:53
Autor: wasabi
On Sat, 22 Jan 2011 11:19:46 -0800, Hans Kloss wrote:

[...]

w sejmie to ja widziałem wściekły atak osób do których nie dociera inna teoria niż "zamach", szkoda że nie pytali się jeszcze premiera ile srajtaśmy było w tupolewie i czy sprawdzono czy ilość gówna odpowiada ilości zużytej srajtaśmy, i czy przypadkiem "bracia" Rosjanie celowo tego gówna nie ukryli, gdyż to gówno jest bardzo ważne do wyjaśnienia przyczyn katastrofy (sorka, zamachu)

Data: 2011-01-22 11:45:28
Autor: Hans Kloss
On 22 Sty, 20:38, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:

w sejmie to ja widziałem wściekły atak osób

Taaa...zjebali platfonsów tak że donek nie wiedział w którym kącie się
schować, zwłaszcza ze sala sejmu okrągła.  A "wściekły atak" to była
po prostu wyliczanka platfonskich matactw, zaniedbań, oszustw, kłamstw
i drobnych skurwysyństw których dopuściła się tuskodonkowa jaczejka w
sprawie katastrofy. O grubych skurwysyństwach nie mówiono, ale wierzę
że  i na to czas przyjdzie. Po wyborach.
J-23

Data: 2011-01-22 20:26:22
Autor: wasabi
On Sat, 22 Jan 2011 11:45:28 -0800, Hans Kloss wrote:

[...]

mataczy to PiS z Macierewiczem na czele, jak masz klapki na oczach to twój problem

Data: 2011-01-22 19:41:49
Autor: Hans Kloss
On 22 Sty, 21:26, wasabi <USUN_TO_vig...@windowslive.com> wrote:

mataczy to PiS z Macierewiczem na czele,

Jak mianowicie mataczy?, Może to pisowcy obwołali  kwietniowy lot
prezydenckiego samolotu lotem cywilnym wbrew oczywistym faktom? Albo
oddali całośc śledztwa w ręce kacapa a teraz skamlą że nie tak, nie
tak miało być? Klapki młodzieńcze, klapki masz  na oczach a miedzy
czaszką i podniebieniem kilogramy fanatyzmu
J-23

Data: 2011-01-22 21:06:25
Autor: pluton
mimo wlazidupstwa donka rassija ...
że  i na to czas przyjdzie. Po wyborach.
J-23

Juz to sluszalem, jakies 7 razy. No nic, do 50 razy sztuka.

Nullification

Data: 2011-01-22 20:46:07
Autor: cytryna
> [...]

chyba  już nigdy w życiu nie tknę kraba, bo donek wyglądał właśnie jak

taki przerażony krab na chwilę przed wrzuceniem do wrzątku.

*************************

Dla mnie pierwsza ława rządowej zagrody kojarzyła się z ławą oskarżonych w procesie norymberskim. Przerażone twarze i głupawe miny Radzia, a w ławach poselskich wygibasy i dogadywanki pewnego wariata, który dostał skierowanie
na badania do min. Klicha. A "nasz Jacek" przez komórkę sprawdzał swoje pęczniejące konto w Londynie. Dwie panienki dumały, jedna o wykopkach na metr głębokich, a druga o zboczeniach Gombrowicza w roli "autoryteta" dla
maluczkich. I ofiara pękniętego ...bukietu, pomocnik grabarza polskiej infrastruktury na dodatek.

Data: 2011-01-22 20:28:08
Autor: wasabi
On Sat, 22 Jan 2011 20:46:07 +0100, cytryna wrote:

> [...]

roli "autoryteta" dla maluczkich. I ofiara pękniętego ...bukietu,
pomocnik grabarza polskiej infrastruktury na dodatek.

wiesz, Jarka mówiącego o słabej Rosji nie przebije nic, jestem ciekaw czy Jarek juz powiedzial Rosji o tym ze jest słaba, bo moze "bracia rosjanie" o tym nie wiedzą jeszcze

Data: 2011-01-22 20:08:41
Autor: Suworow

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ihf9ps$g4i$1mx1.internetia.pl...
ma nas w d ? cos tu nie gra :)
donek - gdzie Twoje ocieplenie. ???

Ruszajcie na Moskwe pisoluby! Rzućcie Putina na kolana! Przecież to takie słabe państwo jak mawia wasz prezes.

mimo wlazidupstwa donka rassija ...