mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

Data: 2012-09-26 21:18:38
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Wprowadzenie na rynek iPhone 5 oznacza ze po raz kolejny Apple jest liderem
we wprowadzaniu nowego standardu kart SIM. Tym razem 'nano SIM'.

Wbrew temu co podaja niekt贸re niedoinformowane media, i przy tym typie
karty mo偶na sobie poradzi膰 w domu no偶yczkami gdy si臋 nie ma z jakich艣
powod贸w oryginalnej karty SIM od operatora kom贸rkowego.

http://www.redmondpie.com/how-to-convert-micro-sim-to-nano-sim-for-iphone-5/

Tu jest fajny artyk贸艂 na ten temat i mimo, 偶e po angielsku to nieznaj膮cy
tego j臋zyka b臋d膮 mogli pobrac pdf'a z diagramami obrazuj膮cymi gdzie nale偶y
dokona膰 ci臋膰 :)

Data: 2012-09-26 23:49:31
Autor: JoteR
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Pszemol"  napisa艂:

Tu jest fajny *artyk贸艂* na ten temat i mimo, 偶e po angielsku
to nieznaj膮cy tego j臋zyka

i nie znaj膮cy swojego... Chyba, 偶e polski jest ju偶 dla ciebie j臋zykiem obcym.

JoteR

Data: 2012-09-26 22:48:51
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:
"Pszemol"  napisa艂:

Tu jest fajny *artyk贸艂* na ten temat i mimo, 偶e po angielsku
to nieznaj膮cy tego j臋zyka

i nie znaj膮cy swojego... Chyba, 偶e polski jest ju偶 dla ciebie j臋zykiem obcym.

Dzi臋ki za popraw臋 ortografa.

A co do rzekomej nieznajomo艣ci j臋zyka na podstawie jednego ortografa raz na
150-200 wypowiedzi po polsku to chyba jakas anty-pszemolowa histeria przez
Ciebie przemawia...

Data: 2012-09-27 06:33:36
Autor: Andrzej
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:
"Pszemol"  napisa艂:

Tu jest fajny *artyk贸艂* na ten temat i mimo, 偶e po angielsku
to nieznaj膮cy tego j臋zyka
i nie znaj膮cy swojego... Chyba, 偶e polski jest ju偶 dla ciebie j臋zykiem obcym.

http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629516
Glupis, DzejAr.

AK

Data: 2012-09-27 09:30:32
Autor: JoteR
[OT] mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Andrzej" napisa艂:

i nie znaj膮cy swojego... Chyba, 偶e polski jest ju偶 dla ciebie j臋zykiem obcym.

http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629516

"UWAGA: Podane zasady [...] s膮 oparte na uchwale Rady J臋zyka Polskiego przy Prezydium PAN z dnia 9 grudnia 1997 r."

Glupis, DzejAr.

Opinia g贸wniarzerii wychowanej na wsp贸艂czesnych komiksach ani mnie grz臋bi, ani zieje.

JoteR

Data: 2012-09-27 09:16:39
Autor: Michal Tyrala
[OT] mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On Thu, 27 Sep 2012 09:30:32 +0200, JoteR wrote:
 Opinia g體niarzerii wychowanej na wsp蟪czesnych komiksach ani mnie  grz阞i, ani zieje.

Nie pomyslales nigdy, ze t buc體 wystawiasz opini wylacznie sobie?

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-09-28 00:39:02
Autor: JoteR
[OT] mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Michal Tyrala" napisa:

 Opinia g體niarzerii wychowanej na wsp蟪czesnych komiksach
ani mnie grz阞i, ani zieje.

Nie pomyslales nigdy, ze t buc體 wystawiasz opini wylacznie sobie?

Ty ze swoj manier ustawiania Followup-To na pl.test doskonale si wpisujesz w powy縮ze okre秎enia. Takie w砤秐ie zachowanie charakteryzuje tch髍zliwego g體niarza. Lub buca.
Spadaj.

JoteR

Data: 2012-09-28 00:38:56
Autor: JoteR
[OT] mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Andrzej" napisa艂:

Tu jest fajny *artyk贸艂* na ten temat i mimo, 偶e po angielsku
to nieznaj膮cy tego j臋zyka

i nie znaj膮cy swojego... Chyba, 偶e polski jest ju偶 dla ciebie j臋zykiem obcym.

http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629516

http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=114
"Wi臋kszo艣膰 s艂ownik贸w zaleca pisowni臋 艂膮czn膮, ale dopuszcza rozdzieln膮, gdy pisz膮cy chce podkre艣li膰, 偶e ma na my艣li sytuacj臋 by膰 mo偶e przej艣ciow膮, a nie sta艂膮 cech臋 kogo艣 lub czego艣."

Czyli u偶y艂em prawid艂owej pisowni, gdy偶 wiele mo偶na Pszemolowi zarzuci膰, ale nie to, 偶e stale robi b艂臋dy.

Glupis, DzejAr.

Widzisz, ch艂opcze, m膮dro艣膰 nie polega na bezmy艣lnym kopiowaniu internetowych sznurk贸w.

JoteR

Data: 2012-10-01 22:27:50
Autor: Ianus
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U偶ytkownik "Andrzej"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:781691862370420330.945481none-inv.invalid@news.neostrada.pl...

"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

i nie znaj膮cy swojego... Chyba, 偶e polski jest ju偶 dla ciebie j臋zykiem obcym.

http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629516
Glupis, DzejAr.

Nie g艂upi (bo glupis" to chyba mia艂o znaczy膰?), tylko co najwy偶ej nieaktualny. Dawniej tak si臋 to pisa艂o ale by艂o zbyt skomplikowane dla prostactwa i teraz jest niby 艂atwiej.

JS

Data: 2012-09-27 08:59:16
Autor: Marek Dyjor
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol wrote:
[...]

tylko powstaje pytanie po kiego diab艂a wprowadza膰 jeszcze mniejsze simy...

Data: 2012-09-27 09:46:30
Autor: Iksi艅ski
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U偶ytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k40tfo$78j$1news.task.gda.pl...
tylko powstaje pytanie po kiego diab艂a wprowadza膰 jeszcze mniejsze simy...

Po to, 偶eby wyznawcy religii a, mogli u偶ywa膰 argumentu, 偶e ich guru "jest liderem we wprowadzaniu nowego standardu".
No i 偶eby przypadkiem nie chcieli wr贸ci膰 do starego sprz臋tu... ;-) Musz膮 pali膰 za sob膮 mosty, w sektach to standardowy trik maj膮cy utrzyma膰 wyznawc贸w... ;-)

Data: 2012-09-27 11:04:22
Autor: Waldek Godel
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Dnia Thu, 27 Sep 2012 09:46:30 +0200, Iksi駍ki napisa(a):

tylko powstaje pytanie po kiego diab砤 wprowadza jeszcze mniejsze simy...

Po to, 縠by wyznawcy religii a, mogli u縴wa argumentu, 縠 ich guru "jest liderem we wprowadzaniu nowego standardu".
No i 縠by przypadkiem nie chcieli wr骳i do starego sprz阾u... ;-) Musz pali za sob mosty, w sektach to standardowy trik maj眂y utrzyma wyznawc體... ;-)

Mosty jak mosty. Wi阫szo舵 wyznawc體 ko禼io砤 to idioci. Cz甓 kompletni
jak ten azbestowy, cz甓 to idioci techniczni. W ten spos骲 buduje si sztuczn wierno舵 marce. Ludzie wierz, 縠 maj
taryf specjalnie do ajfona (przejrzyjcie oferty wi阫szo禼i operator體, nie
tylko w kraju) i specjalny ajfonowy sim.  Micro SIM przesta ju dzia砤,
bo wi阫szo舵 nowych smartfon體 jest ju na micro, to trzeba by硂 p骿舵
dalej. Korzy禼i techniczne s 縜dne, wystarczy por體na na fotkach z iFixit
rozmiary czytnika w 4S i fajfonie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz眃 mo縠 zrobi dla ciebie.

Data: 2012-09-27 09:45:14
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol nabazgra艂(a):

[...]

A jak mi si臋 nano znudzi to jak wr贸c臋 do starej karty ?? :)

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd藕 histori臋 auta i zobacz czy nie by艂o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd藕 VIN, wyposa偶enie, przebieg, histori臋 wypadkow膮.

Data: 2012-09-27 07:15:34
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:k4106a$rtp$1node1.news.atman.pl...
A jak mi si臋 nano znudzi to jak wr贸c臋 do starej karty ?? :)

Tak sam jak z mikro mo偶na by艂o wr贸ci膰 do mini...
Albo kupuj膮c na dealextreme specjalne plastikowe "plecki"
za 50 cent贸w albo przyklejaj膮c z ty艂u mikro SIMa kawa艂ek
papieru w kszta艂cie mini SIMa. Dla chc膮cego nic trudnego.

Data: 2012-09-27 14:30:34
Autor: atm
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On 2012-09-27 14:15, Pszemol wrote:
[...]

jest juz nawet tutorial ;]
https://www.youtube.com/watch?v=lpwBrDJ4PB0

Data: 2012-09-27 15:04:07
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol nabazgra艂(a):

[...]

Bardzo PRO ... ju偶 widz臋 prezesa du偶ej firmy bawi膮cego si臋 w karteczki jak mu tel nagle wysi膮dzie :)

Data: 2012-09-27 20:02:15
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Pszemol nabazgra艂(a):

[...]

Prezes duzej firmy dostanie od operatora now膮 sluchawke jesli mu obecna
padnie...

A jak po gwarancji to sobie kupi nowa a nie bedzie sie bawil w adapter z
dealextreme za $1 z wliczona wysylka do domu...

Co mi wlasnie przypomnialo ze musze sprawdzic czy mi wyslali juz z
dealextreme ta latarke LED do nurkowania za $80 :)

Data: 2012-09-27 21:24:27
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.pl> wrote in message news:869934991370467867.768455Pszemol-PolBox.plnews.eternal-september.org...
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Pszemol nabazgra艂(a):

[...]

To si臋 nazywa telepatia - po powrocie do domu z roboty znalaz艂em avizo :-)
Zdaje si臋 偶e musz臋 si臋 w ten weekend um贸wi膰 z kumplem na nocne nurkowanie...

Data: 2012-10-01 13:08:28
Autor: pencil
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k431p1$jms$1dont-email.me...
Zdaje si臋 偶e musz臋 si臋 w ten weekend um贸wi膰 z kumplem na nocne nurkowanie...

Zabrzmia艂o dwuznacznie, romantycy z was, ch艂opcy ;)

Data: 2012-10-02 01:42:38
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"pencil" <ppp@ppp.pl> wrote:
U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa艂 w wiadomo艣ci
Zdaje si臋 偶e musz臋 si臋 w ten weekend um贸wi膰 z kumplem na nocne > nurkowanie...

Zabrzmia艂o dwuznacznie, romantycy z was, ch艂opcy ;)

G艂odnemu chleb na my艣li...

Data: 2012-09-28 09:13:38
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol nabazgra艂(a):

[...]

I b臋dzie czeka艂 XX dni bo nie ma przej艣ci贸wki ... hahahahahaha

Data: 2012-09-28 19:55:18
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Pszemol nabazgra艂(a):

[...]

O czym ty mowisz??

Data: 2012-10-01 09:37:29
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol nabazgra艂(a):

"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Pszemol nabazgra艂(a):
[...]

Jestem na jachcie ,, zjeba艂 mi si臋 iphon a mam pod r臋k膮 inne telefony innego producenta ale nie mam przej艣c贸wki .. ile b臋d臋 czeka艂 a偶 dostaj臋 przej艣c贸wk臋 za 10 cent贸w 偶eby m贸c porozmawia膰 w sprawie wa偶nego kontraktu ??

Data: 2012-10-02 01:42:38
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
[...]

Szkoda jeszcze, ze nie zacz膮艂e艣 s艂owami "Jestem na Ksi臋偶ycu..." :) Bardziej
nie mog艂e艣 ju偶 wyduma膰 tego swojego przyk艂adu? :)

Pomysl chwilk臋, skoro s膮 na jachcie inne telefony, a pewnie ma te偶
satelitarny, bo jachtem pewnie wyp艂ywa poza zasi臋g wie偶 kom贸rkowych kt贸re
stawia si臋 tylko na l膮dzie, to po jasn膮 cholere mu przejsci贸wka??? Czemu
mia艂by nie skorzysta膰 z innego telefonu bez wyjmowania z niego sim karty???
We藕 ty sie juz nie wysilaj na takie smieszne wydumanki... :)

Data: 2012-10-02 09:06:04
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol nabazgra艂(a):

"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
[...]

A co w tym dziwnego ? znam nie jednego prezesa co p艂ywa po polskich jeziorach, Mazury s膮 naprawd臋 艂adne.

[...]

No jasne, na Mazurach potrzebny mu tel satelitarny ... no nie wyg艂upiaj si臋 juz i pog贸d藕 z tym 偶e iphon da艂 dupy z kartami sim.

Data: 2012-10-02 17:10:26
Autor: pencil
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
U偶ytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k4e3os$n3a$1node2.news.atman.pl...
No jasne, na Mazurach potrzebny mu tel satelitarny ... no nie wyg艂upiaj si臋 juz i pog贸d藕 z tym 偶e iphon da艂 dupy z kartami sim.

On pr臋dzej zostanie hetero, ni偶 powie co艣 z艂ego na apla

Data: 2012-10-03 02:49:56
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Pszemol nabazgra艂(a):

"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
[...]

My艣la艂em 偶e m贸wimy o jachtach a nie o 艂贸deczkach na Mazury... :)

[...]

Cz艂owieku, zupe艂nie przeoczy艂e艣 w swoim za艣lepieniu argument o u偶yciu
innego telefonu na tym Twoim jachcie BEZ podmieniania sim贸w?

Data: 2012-10-03 08:27:45
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol nabazgra艂(a):

[...]

A chocia偶 wiesz gdzie stoji najwi臋cej drogich jacht贸w ??

[...]

Na razie to ty jeste艣 za艣lepiony w swoim gayphonie ... ja w domu mam 3 r贸偶ne tel. z trzema r贸偶nymi systemami i w ka偶dej chwili mog臋 zmieni膰 kart臋 SIM do innego bez jaki艣 durnych karteczek, wycinarek czy specjalistycznego sprz臋tu do ci臋cia, gi臋cia i potem sk艂adania tego w ca艂o艣膰 ...

Data: 2012-10-03 07:21:50
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:k4glt1$vk0$1node1.news.atman.pl...
Pszemol nabazgra艂(a):

[...]

Tu masz list臋 10 najdro偶szych z 2009 roku:
http://stylecrave.com/2009-05-22/luxury-yachts-the-10-most-expensive-yachts-in-the-world/
Du偶o si臋 przez 3 lata zmienio艂o. Teraz wszystkie one stoj膮 na Mazurach... :-)))

Jak mo偶na by膰 tak za艣ciankowym, Chris???
Wystawi艂e艣 Ty kiedy艣 sw贸j nos poza granice miasta gdzie si臋 urodzi艂e艣?

[...]

Ale kogo na tym jachcie kt贸ry tu przytoczy艂e艣 obchodzi 偶e Ty masz
jakie艣 telefony bez karty SIM w domu? Ten alternatywny telefon
gdzie艣 na jachcie, z dala od brzegu, z dala od sklepu, b臋dzie mia艂
normaln膮 kart臋 SIM i b臋dzie mo偶na z niego normalnie skorzysta膰.
Bez przek艂adania karty :-)

To, 偶e Ty dziadujesz i masz trzy s艂uchawki i jedn膮 kart臋 nie znaczy
偶e jaki艣 bogaty biznesmen kt贸rego tu przytoczy艂e艣 b臋dzie tak liczy艂
grosiki i b臋dzie wozi艂 ze sob膮 3 telefony i wszystkie trzy bez karty :-))

Data: 2012-10-03 12:35:42
Autor: atm
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
[...]

Niestety, ten okres mija chyba bezpowrotnie - wiekszosc jesli nie wszystkie topowe smartfony maja juz micro sim.

Data: 2012-10-03 12:41:02
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
atm nabazgra艂(a):

[...]

Na razie nie id臋 za mod膮 cho膰 SGS3 coraz bardziej mi si臋 podoba :)

Data: 2012-10-03 13:16:30
Autor: atm
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On 2012-10-03 12:41, Chris wrote:
atm nabazgra艂(a):

[...]

Nie masz czasem w SGS3 micro sim?

Data: 2012-10-03 07:22:41
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On 2012-10-03 12:41, Chris wrote:
atm nabazgra艂(a):

[...]

I tu wtopeczka :-)
B臋dzie musia艂 jak ten jego biznesmen z jachtu w Dubai kupi膰 drugiego sima :-)))

Data: 2012-10-03 14:38:28
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
atm nabazgra艂(a):

On 2012-10-03 12:41, Chris wrote:
atm nabazgra艂(a):
[...]

Nie mam SGS3 .. ale o ile wiem to jest micro sim tak samo jak w HTC ONE X

Data: 2012-10-03 16:15:23
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
atm nabazgra艂(a):

On 2012-10-03 12:41, Chris wrote:
atm nabazgra艂(a):
[...]

Czyli wracamy do mojego oryginalnego pytania: ile czasu zaj臋艂o konkurencji
krytykuj膮cej Apple za microSIM aby samemu zacz臋li wk艂ada膰 microSIMy do
swoich s艂uchawek? To samo b臋dzie z nanoSIMem... Nie ma o co p艂aka膰.
U偶ytkownicy produkt贸w Appla przyzwyczajeni s膮 do balansowania na ostrzu
najnowszej technologii :) Jak komu艣 to przeszkadza to nie kupuje nowo艣ci :)

Data: 2012-10-03 18:37:44
Autor: Tomek
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.pl> napisa艂:

U偶ytkownicy produkt贸w Appla przyzwyczajeni s膮 do balansowania na ostrzu
najnowszej technologii :)

Okrojenie SIM o kolejne mm nazywasz "najnowsz膮 technologi膮"? No to nie ma si臋 co dziwi膰, 偶e iP`y s膮 emejzin.

Data: 2012-10-03 12:57:53
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:k4hpl5$snj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie, wr臋cz przeciwnie - przecie偶 to najstarszy, oryginalny format, prawda?

Najnowsze nie musi znaczy膰 najlepsze ani przebojowe...
A je艣li Tobie si臋 zlewaj膮 te poj臋cia to ju偶 nie m贸j problem.

Data: 2012-10-03 20:40:41
Autor: Tomek
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

[...]

To, 偶e najnowszy nie oznacza chyba "najnowszej technologii"? Chyba, 偶e dla Ciebie obci臋cie no偶yczkami brzeg贸w czego艣 jest wynalazkiem na skal臋 艣wiatow膮. Dalej najlepiej Ci wychodzi robienie na si艂臋 z siebie idioty, ale ju偶 niejedna osoba Ci m贸wi艂a, 偶e nie musisz si臋 a偶 tak stara膰. Ju偶 nim jeste艣.

Najnowsze nie musi znaczy膰 najlepsze ani przebojowe...
A je艣li Tobie si臋 zlewaj膮 te poj臋cia to ju偶 nie m贸j problem.

Nie? A kto nazwa艂 to "najnowsz膮 technologi膮"? Ja czy Ty k艂amco?

Data: 2012-10-03 20:41:24
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:k4i0rm$2rl$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ustalmy pewne fakty... czy nano SIM jest najnowszym typem kart SIM?
To Ty twierdzisz ze to nic nowego... Wi臋c o co chodzi?

Data: 2012-10-04 09:34:59
Autor: Tomek
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

[...]

Ile razy mo偶na t艂umaczy膰 rzeczy oczywiste? Je艣li wezm臋 no偶yczki i obetn臋 sw贸j grzebie艅 z dw贸ch stron, to stworz臋 nanoGrzebie艅 okrzykni臋ty "najnowsz膮 technologi膮"?
Czy Ty jeste艣 normalny? Dalej nie widzisz r贸偶nicy pomi臋dzy zwyk艂膮 miniaturyzacj膮 przy pomocy no偶yczek a technologi膮? Zrobili nowy rozmiar ok. Ale lito艣ci, jaki to cud technologiczny? 呕aden.

Data: 2012-10-04 12:14:28
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote:
[...]

Nikt nie pisze tu o zadnym cudzie tylko o nowym co zastepuje stare. Nie
podoba ci sie slowo technologia? W porzadku - niewlasciwe slowo. Nowy
format - zgoda?

Data: 2012-10-04 12:40:45
Autor: Adramelech
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Tomek" <precz@ze.spamem> Odpowiedz na
Czy Ty jeste normalny? Dalej nie widzisz r罂nicy pomi阣zy zwyk潮
miniaturyzacj przy pomocy no縴czek a technologi? Zrobili nowy rozmiar
ok. Ale lito禼i, jaki to cud technologiczny? 痑den.

W zasadzie jak robili to mogli od razu zrobi tak jak teraz. Czyli wywali niepotrzebny plastik, a samego chipa zostawi.
Notabene, czytnik sim Nano i Micro w iPhone ma identyczny rozmiar, wiec ta ca砤 "rewolucja" niczego nie zmieni砤.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-10-04 13:43:19
Autor: Waldek Godel
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Dnia Thu, 4 Oct 2012 12:40:45 +0000 (UTC), Adramelech napisa(a):

[...]

Jak to nic nie zmieni砤.. zn體 mo縩a powi眤a sima z taryf wy潮cznie dla
kreatywnych barist體.
Because micro SIM is too mainstream.

Data: 2012-10-04 15:29:46
Autor: Tomek
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U縴tkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisa:

Notabene, czytnik sim Nano i Micro w iPhone ma identyczny rozmiar, wiec ta
ca砤 "rewolucja" niczego nie zmieni砤.

Zgadnij ile jeszcze razy trzeba b阣zie t "nowoczesn technologi" t硊maczy iDiocie

Data: 2012-10-03 04:22:14
Autor: krzysztofsf
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On 2 Pa, 03:42, Pszemol <Psze...@PolBox.pl> wrote:

 Czemu
mia砨y nie skorzysta z innego telefonu bez wyjmowania z niego sim karty???
We ty sie juz nie wysilaj na takie smieszne wydumanki... :)

Np do autoryzowania przelewu, czy innej operacji wymagajacej podania
otrzymanego sms na konkretny, zdefiniowany u uslugodawcy nr telefonu,
kodu.

Data: 2012-10-03 07:23:21
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> wrote in message news:86ca4e69-1006-4997-87a4-02f14879ff4ad7g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

Jasne :-) Bo taki biznesmen robi transakcje tak jak Ty w mBanku :-)))))))))

Data: 2012-10-03 05:37:49
Autor: krzysztofsf
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On 3 Pa, 14:33, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> wrote in message

> [...]
> kodu.

Jasne :-) Bo taki biznesmen robi transakcje tak jak Ty w mBanku :-)))))))))

Moze tez miec konto w rajfim czy aliorze, lub kupowac przez internet
placac KK Citi, wzglednie chciec zalogowac sie na strone operatora,
zeby wlaczyc jakas usluge - ze podam pierwsze przyklady, ktore wpadly
mi z marszu do glowy, z osobistych doswiadczen.

Data: 2012-10-03 16:15:25
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On 3 Paz, 14:33, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> wrote in message

On 2 Paz, 03:42, Pszemol <Psze...@PolBox.pl> wrote:

Czemu
miaBby nie skorzysta z innego telefonu bez wyjmowania z niego sim
karty???
Wez ty sie juz nie wysilaj na takie smieszne wydumanki... :)

[...]

Ale Twoje osobiste do艣wiadczenia dotycz膮 Polski. Kontrprzyk艂adem mog膮 by膰
ameryka艅skie banki z mojego do艣wiadczenia gdzie do przelew贸w nie jest
wymagane posiadanie telefonu bo SMS贸w nie wysy艂aj膮.

Data: 2012-10-04 08:50:23
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol nabazgra艂(a):

Ale Twoje osobiste do艣wiadczenia dotycz膮 Polski. Kontrprzyk艂adem mog膮 by膰
ameryka艅skie banki z mojego do艣wiadczenia gdzie do przelew贸w nie jest
wymagane posiadanie telefonu bo SMS贸w nie wysy艂aj膮.

Twoim Amerykanom daleko jeszcze do Japoni gdzie wychodz膮c ze sklepu automatycznie jest pobierana op艂ata z wyko偶ystaniem telefonu :) dla Japo艅czyka produkty Appla to stary z艂om .. :)

Data: 2012-10-04 07:39:06
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:k4jbjk$ee2$1node1.news.atman.pl...
Pszemol nabazgra艂(a):

[...]

Mieszka艂em niedawno tydzie艅 w Hong Kongu - u偶ywa艂em tego elektronicznego
portfela w postaci plastikowej karty RFID o nazwie Octopus. Mo偶na by艂o tego
u偶y膰 w ma艂ym sklepiku na rogu ulicy, w metrze, na promie z wyspy na l膮d,
w lodziarni, w kasie do muzeum.
Zgadzam si臋, fajnie by艂oby gdyby taki elektroniczny portfel by艂
zintegrowany z telefonem ale bez przesady - nie musi by膰! To wszystko
fajnie dzia艂a nawet gdy jest w postaci osobnej karty.
Zreszt膮 opr贸cz telefonu i tak nosisz zwykle normalny portfel bo u偶ywania
papierowych pieni臋dzy czy tradycyjnych kart kredytowych, czy prawa jazdy
wci膮偶 jeszcze nie unikniesz. To, 偶e jedna z tych kart b臋dzie w telefonie niewiele
tu zmienia. Nawiasem m贸wi膮c taka karta RFID jest autonomiczna i to czy
jest w telefonie czy nie nie zmienia 偶adnych jego wewn臋trznych uklad贸w.
Widzia艂em wideo na youtube jak kto艣 sobie wk艂ada艂 samemu tak膮 kart臋
RFID do iPhone 4 po wcze艣niejszym spi艂owaniu jej ciutk臋 aby si臋 zmie艣ci艂a.

Data: 2012-10-05 08:41:42
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol nabazgra艂(a):

Widzia艂em wideo na youtube jak kto艣 sobie wk艂ada艂 samemu tak膮 kart臋
RFID do iPhone 4 po wcze艣niejszym spi艂owaniu jej ciutk臋 aby si臋
zmie艣ci艂a.

Powinni zrobi膰 iNo偶yczki bo widz臋 偶e bez tego to ci臋偶ko obs艂u偶y膰 ten telefon :)

Data: 2012-10-05 09:35:27
Autor: Tomek
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U偶ytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisa艂:

Powinni zrobi膰 iNo偶yczki bo widz臋 偶e bez tego to ci臋偶ko obs艂u偶y膰 ten telefon

I to b臋dzie kolejna "najnowsza technologia"

Data: 2012-10-05 09:54:17
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Tomek nabazgra艂(a):

U偶ytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisa艂:
Powinni zrobi膰 iNo偶yczki bo widz臋 偶e bez tego to ci臋偶ko obs艂u偶y膰 ten
telefon
I to b臋dzie kolejna "najnowsza technologia"

Problem b臋dzie jak b臋d膮 mieli na to patent :)

Data: 2012-10-06 09:09:56
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Chris" <chris@spam.pl> wrote in message news:k4m3n9$10j$1node1.news.atman.pl...
Tomek nabazgra艂(a):

[...]

Ile Wy macie lat?
Ciesz膮 Was "dowcipy" dla przedszkolaka...

Data: 2012-10-06 16:59:56
Autor: Tomek
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa艂
Ile Wy macie lat?
Ciesz膮 Was "dowcipy" dla przedszkolaka...

Przypomniaj nam inteligencie, kto nazwa艂 obci臋cie no偶yczkami microSIMa do nanoSIMa "najnowsz膮 technologi膮".
I tak, zgadza si臋, cieszy nas Tw贸j dowcip dla przedszkolaka.

Data: 2012-10-06 10:32:55
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:k4ph1o$l95$1node1.news.atman.pl...
U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa艂
Ile Wy macie lat?
Ciesz膮 Was "dowcipy" dla przedszkolaka...

Przypomniaj nam inteligencie,

Co mam Ci zrobi膰?? I kto to jest "nam"? Ra藕niej si臋 w kupie czujesz?

kto nazwa艂 obci臋cie no偶yczkami microSIMa do nanoSIMa "najnowsz膮 technologi膮".
I tak, zgadza si臋, cieszy nas Tw贸j dowcip dla przedszkolaka.

Ju偶 napisa艂em, 偶e przyznaj臋, 偶e u偶y艂em niew艂a艣ciwego s艂owa "technologia".
D艂ugo b臋dziesz jeszcze si臋 tym podnieca艂?

Data: 2012-10-06 18:37:04
Autor: Tomek
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa艂:

Ju偶 napisa艂em, 偶e przyznaj臋, 偶e u偶y艂em niew艂a艣ciwego s艂owa "technologia".

Zapomnia艂e艣 o "najnowsza"? Bo chyba korzystanie z no偶yczek nie jest odkryciem.

D艂ugo b臋dziesz jeszcze si臋 tym podnieca艂?

Ja si臋 nie podniecam, bo nie obcuj臋 z w臋gorzami, tylko przypominam Ci autorstwo dowcipu dla przedszkolaka.

Data: 2012-10-06 13:13:31
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:k4pmnr$r6b$1node1.news.atman.pl...
U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa艂:

Ju偶 napisa艂em, 偶e przyznaj臋, 偶e u偶y艂em niew艂a艣ciwego s艂owa "technologia".

Zapomnia艂e艣 o "najnowsza"? Bo chyba korzystanie z no偶yczek nie jest odkryciem.

To, 偶e nano SIM jest najnowszym formatem karty SIM to chyba nie ulega
w膮tpliwo艣ci? A wi臋c nie poprawiam ani nie zapominam o "najnowszym".

D艂ugo b臋dziesz jeszcze si臋 tym podnieca艂?

Ja si臋 nie podniecam, bo nie obcuj臋 z w臋gorzami, tylko przypominam
Ci autorstwo dowcipu dla przedszkolaka.

Te w臋gorze ci膮gle masz na my艣li tak jak Pencil... biedaki...
Mo偶e um贸wcie si臋 na jak膮艣 randk臋, mo偶e Wam ul偶y, co?

Data: 2012-10-06 20:11:41
Autor: pencil
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k4pive$6ot$1dont-email.me...
[...]

Np mi, w kupie ra藕niej, nie to co z w臋gorzem w dupie.

Data: 2012-10-06 21:23:49
Autor: Pszczemo
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
W dniu 06-10-2012 20:11, pencil pisze:
Przypomniaj nam inteligencie,
Co mam Ci zrobi?? I kto to jest "nam"? Ra糿iej si w kupie czujesz?
Np mi, w kupie ra糿iej, nie to co z w阦orzem w dupie.

Dlatego najpierw Pszemol spr骲owa okonia.
http://img.chan4chan.com/img/2009-02-04/1233719411790.jpg

Data: 2012-10-06 21:27:52
Autor: Przczemo
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

> Np mi, w kupie ra糿iej, nie to co z w阦orzem w dupie.

Dlatego najpierw Pszemol spr骲owa okonia.
http://img.chan4chan.com/img/2009-02-04/1233719411790.jpg

--
Przczemo

Data: 2012-10-07 18:08:13
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
W dniu 2012-10-06 16:09, Pszemol pisze:
[...]

Tak by艂 to dowcip ... przy okazji dla appla nie ma dowcip贸w i trzeba patentowa膰 wszystko np. zaokr膮glone rogi w telefonie ...

--
www.bezwypadkowy.net - sprawd藕 auto i zobacz jego histori臋 na forum.
www.automo.pl - sprawd藕 od r臋ki po VIN histori臋, wyposa偶enie auta.

Data: 2012-10-07 18:46:20
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Chris" <spam@spam.de> wrote in message news:k4s9dc$bjj$1news.task.gda.pl...
[...]

Tak by艂 to dowcip ...

Ale taki dosy膰 infantylny...

przy okazji dla appla nie ma dowcip贸w i trzeba patentowa膰 wszystko np. zaokr膮glone rogi w telefonie ...

W biznesie wszystko warto patentowa膰 co mo偶e przynie艣膰
zysk - na tym w艂a艣nie polega biznes, powiniene艣 to wiedzie膰.

Data: 2012-10-04 16:06:12
Autor: Marek Dyjor
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol wrote:
[...]

:-)))))))))

[...]

no wiemy oni tam dalej p艂ac膮 czekami bo boj膮 sie 偶e jak podadz膮 nr konta to kto艣 im zabierze kas臋 z konta. ;-)

Data: 2012-10-04 14:44:19
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:
Pszemol wrote:
[...]

Dostep do pieniedzy w amerykanskich bankach jest wlasnie duzo wygodniejszy
niz w Polsce. W USA bank bierze na siebie wieksze ryzyko aby nie zniechecac
uzytkownika niepotrzebnie wygorowanymi zaporami, ktore prawdziwego
zlodzieja i tak nie zatrzymaja... W Polsce bank ma w nosie wygode
uzytkownika: licza sie dla banku tylko ich pieniadze.

Co do czekow, to chyba zgodzisz sie ze wygodniej jest za kablowke, czynsz
czy prad zaplacic wysylajac czek w kopercie ni偶 sta膰 w tym celu w kolejce
na poczcie? Oczywiscie powszechnosc elektronicznych przelewow duzo zmienia
dla mlodych generacji z komputerami za pan brat ale wciaz duzo jest ludzi
ktorych technika taka straszy i nie chca banku laczyc z internetem :)

Data: 2012-10-04 16:48:24
Autor: Marek Dyjor
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol wrote:
[...]

ho ho ho... z moich informacji wynika 偶e je艣li idzie o wiele u艂atwie艅 dla klienta to my jeste艣my w avangardzie (jako polska i europa)

[...]

tja wtedy wystarczy tylko czekac w kolejce do okienka z listami.

Data: 2012-10-04 15:06:57
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol wrote:
[...]

A te informacje to bierzesz z propagandowki swojego banku?

Ja nie potrzebuje dzialajacego telefonu aby odebrac sms w czasie robienia
przelewu, a jak pisza tutaj jest to wymagane w Polsce: niewygoda...
Ja moge zrobic przelew z dowolnego urzadzenia z internetem, wystarcz haslo
do konta: wygoda.

[...]

Jakiego okienka z listami??? Skrzynek pocztowych juz tam u Was nie macie?
I tu kolejna wygoda w USA: nie trzeba nawet szukac poczty czy skrzynek
pocztowych w miescie: listonosz zbiera zaadresowane listy z naklejonym
znaczkiem do wyslania z tej samej skrzynki do ktorej dostarcza listy
odebrane...

Data: 2012-10-04 08:48:18
Autor: ALEX
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
W dniu czwartek, 4 pa糳ziernika 2012 17:06:57 UTC+2 u縴tkownik Pszemol napisa:

> klienta to my jeste秏y w avangardzie (jako polska i europa)

A te informacje to bierzesz z propagandowki swojego banku?

Na pewno nie z twojego.

Ja nie potrzebuje dzialajacego telefonu aby odebrac sms w czasie robienia

przelewu, a jak pisza tutaj jest to wymagane w Polsce: niewygoda...

Niewygodne jest tak縠 jedzenie, mycie si, ddychanie, itd. Jak to rozwi眤ano w USA?

Ja moge zrobic przelew z dowolnego urzadzenia z internetem, wystarcz haslo

do konta: wygoda.

To u was jeszcze nie wynale糽i token體? --
ALEX Alpha MR, Pod Cusim flota japo駍ka nie tylko zatopi砤 flot rosyjsk, zatopi砤 co o wiele wi阠ej: mit o wy縮zo禼i bia砮j rasy :-D

Data: 2012-10-04 16:20:41
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
ALEX <alex_jp@o2.pl> wrote:
W dniu czwartek, 4 pazdziernika 2012 17:06:57 UTC+2 u|ytkownik Pszemol napisaB:
[...]

ho ho ho... z moich informacji wynika |e je[li idzie o wiele uBatwieD dla

klienta to my jeste[my w avangardzie (jako polska i europa)

A te informacje to bierzesz z propagandowki swojego banku?

Na pewno nie z twojego.

:)) no wiem, bo moj bank nie musi niewygodnych dla klienta i utrudniajacych
mu zycie rozwi膮zan majacych na celu wylacznie ochrone pieniedzy bedacych
wlasnoscia banku przymycac pod etykieta "avangardy"...

Ja nie potrzebuje dzialajacego telefonu aby odebrac sms w czasie robienia

przelewu, a jak pisza tutaj jest to wymagane w Polsce: niewygoda...

Niewygodne jest tak|e jedzenie, mycie si, ddychanie, itd. Jak to rozwizano w USA?

Dlugo nad tym absurdalnym argumentem myslales?
Naprawde nie widzisz ze te smsy sa Tobie niepotrzebne i sluza tylko
bankowi, a ty pokornie sie na ta dodatkowa niewygode godzisz bo sobie dales
wmowic ze to jakas awangarda?

Ja moge zrobic przelew z dowolnego urzadzenia z internetem, wystarcz haslo

do konta: wygoda.

To u was jeszcze nie wynalezli token贸w?

Najwyrazniej jestesmy daleko w tyle za polska awangarda :))

Data: 2012-10-04 11:55:46
Autor: ALEX
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
W dniu czwartek, 4 pa糳ziernika 2012 18:20:41 UTC+2 u縴tkownik Pszemol napisa:

:)) no wiem, bo moj bank nie musi niewygodnych dla klienta i utrudniajacych

mu zycie rozwi眤an majacych na celu wylacznie ochrone pieniedzy bedacych

wlasnoscia banku przymycac pod etykieta "avangardy"...

Patrz眂 na prze硂mowe mapy Apple, to wierz ci.

Dlugo nad tym absurdalnym argumentem myslales?

Tyle ile trwa tw骿 sparring na w阦orze, przeci阾nie.

Naprawde nie widzisz ze te smsy sa Tobie niepotrzebne i sluza tylko

bankowi, a ty pokornie sie na ta dodatkowa niewygode godzisz bo sobie dales

wmowic ze to jakas awangarda?

Jakie smsy? Gdzie ja napisa砮m 縠 dostaje jakie smsy? Na co niby si godz? Nie rozumiesz ju komu i na co odpowiadasz?

I nie tylko w tej materii.

Data: 2012-10-04 18:55:22
Autor: Marek Dyjor
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol wrote:
ALEX <alex_jp@o2.pl> wrote:
[...]

hm....

dla mnie to jest wygodne bo mam gwarancj臋 偶e nikt nie zrobi przelewu z mojego konta nawet je艣li jakim艣 sposobem wykradnie login i has艂o do konta. Jest wygodniejsze od autoryzacji za pomoc膮 podpisu cyfrowego czy token贸w.

Rozumiem 偶e w twoim banku po zalogowaniu sie osoba zalogowana mo偶e zrobi膰 dowolny przelew z konta bez 偶adnej dodatkowej autoryzacji?  Super bank, juz wiem sk膮d te informacj臋 rosyjskich hakerach kt贸rzy czyszcz膮 ludziom w USA konta.

Data: 2012-10-04 17:14:34
Autor: Waldek Godel
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Dnia Thu, 4 Oct 2012 08:48:18 -0700 (PDT), ALEX napisa(a):

To u was jeszcze nie wynale糽i token體?

token nie jest ani bezpieczny ani specjalnie jako wygodny. S lepsze
rozwi眤ania

Data: 2012-10-04 11:51:29
Autor: ALEX
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
W dniu czwartek, 4 pa糳ziernika 2012 18:14:31 UTC+2 u縴tkownik Waldek Godel napisa:
Dnia Thu, 4 Oct 2012 08:48:18 -0700 (PDT), ALEX napisa(a):

> To u was jeszcze nie wynale糽i token體?

token nie jest ani bezpieczny ani specjalnie jako wygodny.

A co w nich niebezpiecznego i niewygodnego?

S lepsze

rozwi眤ania

Jakie? --

Data: 2012-10-04 20:20:28
Autor: Waldek Godel
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Dnia Thu, 4 Oct 2012 11:51:29 -0700 (PDT), ALEX napisa(a):

A co w nich niebezpiecznego i niewygodnego?

Zosta硑 z砤mane.

Jakie?

np. modu autoryzuj眂y w chipie karty do konta, zw砤szcza, 縠 jest w stanie
generowa r罂ne has砤, np. inne do podpisania przelewu a inne do
identyfikacji wla禼iciela w oddziale banku

Data: 2012-10-04 19:42:25
Autor: John Ko艂alsky
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

[...]

Po co has艂o ?! Dla klient贸w przelewy bez has艂a s膮 wygodniejsze. Nie macie tego ? A to pech..

Data: 2012-10-04 17:54:51
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
John Ko艂alsky <john@kowal.invalid> wrote:
[...]

Jak nie chcesz wpisywac hasla to mo偶esz go przecie偶 sam zapisa膰 w pami臋ci
komputera/webbrowsera - pomocy banku do tego nie potrzebujesz chyba?

Data: 2012-10-04 21:33:00
Autor: Marek Dyjor
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol wrote:
[...]

ci臋偶ko mi uwierzy膰 偶e do bank贸w w USA mo偶na sie zalogowa膰 jak do facebooka czy allegro :)

Data: 2012-10-04 21:00:57
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol wrote:
[...]

Dlaczego ci tak ci臋偶ko uwierzy膰 w *fakty*?

Witryna banku rozpoznaje komputer z ktorym si臋 laczysz i po艂膮czenie z
nowego komputera ob艂o偶one jest seri膮 dodatkowych pyta艅 autoryzuj膮cych
ustawionych w profilu u偶ytkownika, ale potem ju偶 wystarcza zna膰 login i
haslo.

Ca艂a idea rozwi膮zania ma na celu zapewnienie rozs膮dnego poziomu
bezpiecze艅stwa i ochrony przed nieautoryzowanym dost臋pem przy jednoczesnym
minimalnym poziomie upierdliwo艣ci dla w艂a艣ciciela rachunku jak膮 osiaga sie
przez nie wymaganie histerycznie smiesznych tokenow, smsow, dodatkowych
hasel przy logowaniu sie codziennym z tego samego komputera od roku.

Data: 2012-10-06 21:22:18
Autor: Marek Dyjor
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol wrote:
[...]

ju偶 ci napisa艂em...

nie dziwi臋 sie 偶e rosyjscy hakerzy tak 艂atwo obrabiaj膮 konta ludzie w ameryka艅skich bankach.

co do opisanych przez ciebie zabezpiecze艅 stosowanych przez ameryka艅skie banki to nie chce mi si enawet tego komentowa膰.

Data: 2012-10-06 14:45:52
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:k4q0dg$feu$1news.task.gda.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Tak, napisa艂e艣, nie wiem czemu si臋 powtarzasz...
Napisa艂e艣 r贸wnie偶 偶e ci臋偶ko Ci uwierzy膰, a to s膮 fakty.

Teraz napisz sk膮d rosyjscy hackerzy wezm膮 m贸j login i password?

co do opisanych przez ciebie zabezpiecze艅 stosowanych przez
ameryka艅skie banki to nie chce mi si enawet tego komentowa膰.

Ale偶 nie hamuj si臋 - skomentuj :-)))

Data: 2012-10-05 10:50:35
Autor: Marek
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On Thu, 4 Oct 2012 15:06:57 +0000 (UTC), Pszemol <Pszemol@PolBox.pl> wrote:
pocztowych w miescie: listonosz zbiera zaadresowane listy z
naklejonym
znaczkiem do wyslania z tej samej skrzynki do ktorej dostarcza listy
odebrane...

Tu musz臋 przyzna膰 racj臋, nie rozumiem czemu w Polsce listonosz nowe mo偶e zabra膰 list贸w do wys艂ania. Nawet nie chodzi tu o rodzaj skrzynek,  (musialby mie膰 do nich dost臋p 偶eby z nich wyjac poczte nadawcza) ale tak og贸lnie. Przecie偶 i tak wraca "do bazy" po obchodzie. Ale poczekamy, zobaczymy. Wkr贸tce poczta traci monopol, mo偶e nagle "odkryj膮" t膮 funkcjonalno艣膰.

--
Marek

Data: 2012-10-06 09:17:33
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.4777503285628478218news.neostrada.pl...
[...]

Widzisz... w Polsce kradnie si臋 ludziom listy ze skrzynek pocztowych.
W zwi膮zku z tym ludzie maj膮 skrzynki zamykane na klucz...
A zatem listonosz nie b臋dzie wybiera艂 list贸w do wys艂ania bo musia艂by
chodzi膰 z p臋kiem 1000 kluczy ze swojego rejonu. No chyba 偶e tylko
z blok贸w sp贸艂dzielczych - tam listonosz ma jeden klucz do ca艂ej
skrzynki dla 20-30 mieszka艅.

W USA kradzie偶 list贸w i jakiekolwiek inne przest臋pstwa zwi膮zane
z funkcjonowaniem poczty s膮 traktowane bardzo surowo, na poziomie
federalnym (nie stanowym czy lokalnym, miejskim), wi臋c jak co艣
nabroisz to masz do czynienia z "men in black" :-) Skutkiem tego jest
to, 偶e skrzynki na listy w USA nie maj膮 偶adnych kluczy - s膮 ca艂y czas
otwarte, w dzie艅 czy w nocy. Na przedmie艣ciach, na wsiach, pojedyncze
skrzynki maj膮 tak膮 chor膮giewk臋 kt贸r膮 podnosisz do g贸ry gdy jest
w niej list do nadania, aby listonosz w czasie obchodu nie musia艂
zagl膮da膰 do wszystkich skrzynek w poszukiwaniu nowych list贸w
i m贸g艂 wzi膮膰 Tw贸j list do nadania nawet gdy do Ciebie nowej poczty
dzi艣 nie ma.

Tak czy inaczej, jak kto艣 nie u偶ywa bankowo艣ci internetowej (bo
wtedy wygodniejszego ju偶 nic nie ma) wys艂anie poczt膮 zap艂aty
czekiem wali na 艂opatki pod wzgl臋dem wygody stanie w kolejce
do kasy na poczcie... Bo w sumie jak si臋 temu z bliska przypatrzysz
ludzie maj膮 przecie偶 ciekawsze rzeczy do robienia ze swoim wolnym
czasem ni偶 stanie w kolejkach na poczcie, no nie? :-)

Data: 2012-10-06 18:25:03
Autor: pencil
mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k4pei4$bpr$1dont-email.me...
[...]

Na filmach cz臋sto wida膰 jak z艂a m艂odzie偶 rozpierdala te skrzynki po pijaku, to trafiaj膮 po tym do San Questin?

Data: 2012-10-06 18:33:31
Autor: J.F.
mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
Dnia Sat, 6 Oct 2012 09:17:33 -0500, Pszemol napisa(a):
Widzisz... w Polsce kradnie si ludziom listy ze skrzynek pocztowych.

a w usa nie ?
W zwi眤ku z tym ludzie maj skrzynki zamykane na klucz...
A zatem listonosz nie b阣zie wybiera list體 do wys砤nia bo musia砨y
chodzi z p阫iem 1000 kluczy ze swojego rejonu. No chyba 縠 tylko
z blok體 sp蟪dzielczych - tam listonosz ma jeden klucz do ca砮j
skrzynki dla 20-30 mieszka.

Juz nie. Teraz obowiazuja unijne przepisy, unijne skrzynki, skrzynka jest
wlasnoscia lokatora/spoldzielni, poczt moze byc wiele, wrzucic moze kazdy,
zabrac tylko wlasciel.

W USA kradzie list體 i jakiekolwiek inne przest阷stwa zwi眤ane
z funkcjonowaniem poczty s traktowane bardzo surowo, na poziomie
federalnym (nie stanowym czy lokalnym, miejskim), wi阠 jak co
nabroisz to masz do czynienia z "men in black" :-)

Jak cie zlapia.

Tak czy inaczej, jak kto nie u縴wa bankowo禼i internetowej (bo
wtedy wygodniejszego ju nic nie ma) wys砤nie poczt zap砤ty
czekiem wali na 硂patki pod wzgl阣em wygody stanie w kolejce
do kasy na poczcie... Bo w sumie jak si temu z bliska przypatrzysz
ludzie maj przecie ciekawsze rzeczy do robienia ze swoim wolnym
czasem ni stanie w kolejkach na poczcie, no nie? :-)

Ale czemu maja stac ? Tylko kwestia ilosci urzednikow w okienkach.
No i czemu adresowac koperty, wysylac jakies czeki, ktore potem ktos musi odnotowac w systemie u siebie, wyslac do banku, bank do drugiego banku,
potwierdzic, odrzucic - a przeciez od dostawcy moglo przyjsc polecenie
przelewu, podpisujesz i wysylasz do swojego banku, tzn zostawiasz w
skrzynce :-)

J.

Data: 2012-10-06 13:17:40
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:r9rxa0kr3cp5$.1rofv6z7uuadw$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 6 Oct 2012 09:17:33 -0500, Pszemol napisa(a):
Widzisz... w Polsce kradnie si ludziom listy ze skrzynek pocztowych.

a w usa nie ?

Najwyra糿iej nie jest problem a tak powszechny skoro nie ma
kluczyk體 na skrzynkach...

[...]

To co widzia砮m to listonosz wci笨 otwiera sobie skrzynk w bloku
kluczem. Najwyra糿iej "w砤禼iciel" dostarczy mu ten klucz...

[...]

W ten spos骲 mo縩a te argumentowa kradzie na bank lub morderstwo.

[...]

No w砤秐ie nie wiem czemu akurat na poczcie zwykle jest kolejka...
Mo縠 nie op砤ca si zatrudni wi阠ej urz阣nik體.

[...]

Nieuwa縩y jeste - pisz wyra糿ie o opcjach z pomini阠iem elektronicznych
przelew體, bo te s oczywi禼ie najwygodniejsze ale nie dla wszystkich
dost阷ne.

Data: 2012-10-06 21:14:30
Autor: J.F.
mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
Dnia Sat, 6 Oct 2012 13:17:40 -0500, Pszemol napisa(a):
[...]

No bo tez zazwyczaj wiele ukrasc nie mozna, to nie kradna :-)

[...]

Dawno widziales, albo w tym bloku nie przestrzega sie unijnych przepisow
:-)

[...]

No i jak swietnie wiesz - mimo surowych kar morderstwa i kradzieze ciagle
sie w USA zdarzaja.

[...]

Mnie to tez dziwi, szczegolnie ze kolejki jakby coraz wieksze.

[...]

Alez ja pisze o czysto papierowych. Czemu mam wysylac jakis czek
elektrowni, skoro ona mi moze przyslac gotowe polecenie przelewu, ktore bym
podpisal i wyslal do swojego banku.

J.

Data: 2012-10-06 14:53:58
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1bjpt58absq7l$.1tnmnuef73ebs.dlg40tude.net...
[...]

W USA mo縩a ukra舵 sporo - poczt wysy砤 si du縪 rzeczy bo w砤秐ie nie kradn.
Np. nowe karty kredytowe dostaj w砤秐ie poczt w skrzynce.

[...]

Widzia砮m jak by砮m w Krakowie w grudniu/styczniu.

[...]

Ale nie s nagminnym problemem lecz sporadycznym zdarzeniem
wartym opisania w gazecie czy w wieczornym dzienniku TV...

[...]

Bo jest to organizacja pa駍twowa, kt髍a nie jest nastawiona na zysk.
Czy s kolejki u Was w oddziale UPSa albo DHLa? Bo u nas nie ma...

[...]

I robi co podobnego: elektrownia przysy砤 Ci poczt rachunek
z wydziurkowanym fragmentem kt髍y masz odes砤 im razem
z czekiem... Przelewy generalnie wesz硑 tu w 縴cie dopiero z internetem,
wi阠 nie przyj瓿y si ich wersje "karteczkowe".

Data: 2012-10-06 22:57:11
Autor: J.F.
mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
Dnia Sat, 6 Oct 2012 14:53:58 -0500, Pszemol napisa(a):
[...]

Ja tez. Z tym ze wymagaja aktywacji.

[...]

Jakas zacofana kamienica ...

[...]

No to implikacje powinny byc odwrotne :-)

Poza tym zdrowy rozsadek podpowiada ze jesli _zawsze_ sa kolejki, to trzeba
wiecej ludzi.

Czy s kolejki u Was w oddziale UPSa albo DHLa? Bo u nas nie ma...

Sa. tylko klient tego nie widzi, bo kolejka sie odwraca.
Z tym ze:
a) oni jednak drozej biora,
b) sa nastawieni na zysk, i to widac. Ostanio kurier zostawil przesylke u
sasiadow i to bez uzgodnienia ...

[...]

A oni potem czek do banku, ich bank do mojego banku, moj do ich, ich do
nich ...

Przelewy generalnie wesz硑 tu w 縴cie dopiero z internetem,
wi阠 nie przyj瓿y si ich wersje "karteczkowe".

I to ma byc ten przodujacy kraj, w ktorym nie mozna wymyslec prostszej
procedury przez 200 lat ? :-)

J.

Data: 2012-10-07 07:48:05
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:o7m9x3xmt0fn.n2n0zax6eqwb$.dlg40tude.net...
[...]

Implikacje s takie, 縠 nie obchodzi ich wygoda klienta => czyli ile musi sta.

Poza tym zdrowy rozsadek podpowiada ze jesli _zawsze_ sa kolejki,
to trzeba wiecej ludzi.

A kto powiedzia 縠 zawsze s? Poczta jest tu otwarta od 8 do 18...
Ja nie mog p骿舵 na poczt o 10 rano ani o 14 bo pracuj...
Pewnie jak wi阫szo舵 innych ludzi. A wi阠 kolejki s mi阣zy 16-18.

Czy s kolejki u Was w oddziale UPSa albo DHLa? Bo u nas nie ma...

Sa. tylko klient tego nie widzi, bo kolejka sie odwraca.

Nie rozumiem...

Z tym ze:
a) oni jednak drozej biora,
b) sa nastawieni na zysk, i to widac. Ostanio kurier zostawil
przesylke u sasiadow i to bez uzgodnienia ...

Bo mu s眘iad podpisa. To jest OK - przynajmniej jest w systemie
kto wzi背 paczk. Gorzej jak Ci dostarcz komputerowy monitor tak:
http://www.youtube.com/watch?v=PKUDTPbDhnA  :-)

[...]

Nie jeden czek tylko paczk 2000 czek體, albo skanuj je elektronicznie
i generuj ze skanera ju przelewy elektroniczne. Klienta ju to nie obchodzi.
Klient wygodnie bez wychodzenia z domu poliza kopert i wrzuci do skrzynki.

Przelewy generalnie wesz硑 tu w 縴cie dopiero z internetem,
wi阠 nie przyj瓿y si ich wersje "karteczkowe".

I to ma byc ten przodujacy kraj, w ktorym nie mozna wymyslec prostszej
procedury przez 200 lat ? :-)

Jakie 200 lat?
Przoduj眂y zawsze b阣zie mia do czynienia z pozosta硂禼i starszych
technologii kt髍e (je秎i dzia砤j dobrze) to nie ma motywacji aby je
wymienia ot, tak, dla samego wymieniania, na nowe...
Ci, co adoptuj technologie p蠹niej maj szans tego unikn辨.
W USA pos硊giwano si czekami gdy w Polsce ma硂 kto mia konto
w banku i jedyn form oszcz阣zania by砤 "ksi笨eczka PKO", pami阾asz?
http://mlodelata.pl/eksponat/1900/pko_ksiazeczka_oszczednosciowa
Czy mog砮 komu z tej ksi笨eczki wys砤 pieni眃ze w 79 roku?
Przelewem, czekiem, czymkolwiek? Poczytaj sobie o historii systemu
czekowych p砤tno禼i w USA, bardzo ciekawy kawa砮k historii:
http://www.frbatlanta.org/filelegacydocs/er08no4_QuinnRoberds.pdf

Data: 2012-10-07 15:18:05
Autor: J.F.
mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
Dnia Sun, 7 Oct 2012 07:48:05 -0500, Pszemol napisa(a):
[...]

Moja jest otwarta od 12-19, a co drugi dzien 8-16 czy jakos tak.

Ja nie mog p骿舵 na poczt o 10 rano ani o 14 bo pracuj...
Pewnie jak wi阫szo舵 innych ludzi. A wi阠 kolejki s mi阣zy 16-18.

Kiedy bym nie zajrzal, to kolejki.

Czy s kolejki u Was w oddziale UPSa albo DHLa? Bo u nas nie ma...
Sa. tylko klient tego nie widzi, bo kolejka sie odwraca.
Nie rozumiem...

Nie stoisz w kolejce, ale trafiles do kolejki kuriera. Obsluzy cie jak jemu
bedzie wygodniej.

[...]

A jest ? wylegitymowal sasiada ? Nie zadzwonil i nie zapytal sie czy moze. Moze mi potem sasiad pretensje
czyni ze wykorzystuje go za przechowalnie, moze paczki mi rozpakowuje, moze
nie mam ochoty zeby wiedzial co w seksszopie zamowilem, moze mialem ochote
pobawic sie wieczorem nowymi zabawkami, a sasiada nie ma, albo wyjechal na
dwa dni ...

Gorzej jak Ci dostarcz komputerowy monitor tak:
http://www.youtube.com/watch?v=PKUDTPbDhnA  :-)

Bo ja wiem ... jesli dotrze nieuszkodzony :-)
A przeciez musi zniesc podroz przez sztormy :-)

[...]

No, ale juz miedzy bankami trzeba podzielic.

[...]

A od ilu lat macie tam banki i czeki ? :-)

[...]

Tak bez wizyty na poczcie to chyba nie. Ale przelac na te ksiazeczke mozna
bylo. Poza tym mielismy tez konta w banku i ksiazeczki czekowe ... no moze
nieliczni mieli.

I dopiero potem sie to wszystko cofnelo, bo sie czeki w Polsce nie
sprawdzily kompletnie :-)

J.

Data: 2012-10-07 08:26:07
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1pl8rg7hvcx2o$.1o1niu80z8yoc.dlg40tude.net...
I dopiero potem sie to wszystko cofnelo,
bo sie czeki w Polsce nie sprawdzily kompletnie :-)

Bo pr骲owa硑 wej舵 w 縴cie o 秝icie komputer體, internetu
i przelew體 elektronicznych wi阠 mia硑 siln konkurencj
jakiej nie mia硑 czeki w USA 20-30-50 lat temu...
W momencie gdy masz WSZ蔇ZIE czeki od 50 lat i wszystko
nimi p砤cisz, w潮cznie z p砤ceniem za chleb w kasie tutejszego
odpowiednika Tesco czy Biedronki (do dzi jakie pojedyncze
babinki p砤c tu takim czekiem w kasie!) to masz du縪 do
zmiany gdy idzie nowe a presja starego jest bardzo du縜
i ci眊nie aby pozostawi to co si sprawdza硂 przez wiele lat.
Early adopters, legacy systems - tych temat體 nie przeskoczysz.

Na dodatek wysy砤nie p砤tno禼i czekami poczt polega na
dobrym dzia砤niu tej縠 - nie mo縠 by problem體 takich,
縠 wysy砤sz rachunek za pr眃 a potem za miesi眂 dostajesz
kar bo czek nie doszed bo koperta "si zgubi砤" na poczcie.
W Polsce mnie szczerze m體i眂 nie dziwi 縠 si nie przyj瓿a
technologia wymagaj眂a sprawnego dzia砤nia poczty bo
wiem niestety z w砤snego do秝iadczenia jak dzia砤砤 poczta.

Data: 2012-10-07 16:12:45
Autor: J.F.
mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
Dnia Sun, 7 Oct 2012 08:26:07 -0500, Pszemol napisa(a):
[...]

nie, to jeszcze nie te czasy.
polskie przepisy o obrotach czekami, plus poczatkowy burdel na rynku
bankowym - jedne czeki honorowano, inne nie,  plus nieuczciwi, plus ArtB,
plus brak kapitalu i niewydolnosc systemu - wyobrazasz sobie ze sklepikarz
bedzie czekal 2 tygodnie na powrot gotowki z czeku.

[...]

No, w Anglii jakos sie dalo. No dobra - u nich tez sporo gotowki sie
krecilo.

[...]

Nie, to dlatego ze masz na poczte 500m.

Poczta az tak zle nie dziala, 99% czy wiecej listow jednak dochodzi, ale
jak masz wypelnic kilka czekow co miesiac, wsadzic w koperty, wyslac, pojsc
do banku po nastepna ksiazeczke, na poczte po znaczki ... to co sie dziwic
ze niektorzy wola na poczte, odczeka w kolejce pol godziny, ale zaplaci
wszystko razem :-)
No i dlugoletnia praktyka, plus "agencje wplat", plus mozliwosc pobrania
przez bank, plus teraz internet i komputery i karty kredytowe/platnicze ... J.

Data: 2012-10-06 20:40:33
Autor: Artur Ma艣l膮g
mini SIM -> micro SIM -> nano SIM
W dniu 2012-10-06 16:17, Pszemol pisze:
(...)
Widzisz... w Polsce kradnie si臋 ludziom listy ze skrzynek pocztowych.

No, a jaki biznes na tym robi膮 ;)

[...]

Jak zwykle 偶yjesz swoimi wyobra偶eniami, a nie rzeczywisto艣ci膮.

Data: 2012-10-05 16:29:18
Autor: Marek
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On Thu, 4 Oct 2012 16:48:24 +0200, "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:
tja wtedy wystarczy tylko czekac w kolejce do okienka z listami.

 Jakby sie dluzej zastonowic, to nie wiem czy pozwalanie komus na pobranie pieniedzy na jakas oplate (bo de facto tym jest czek) jest wygodniejsze niz przygotowywanie przelewu (podawnie danych, opisu, kwoty i w koncu zlecanie do realizacji). Czekem dajemy mozliwosc wierzycielowi by pobral sobie sam srodki z naszego konta (niech on sie martwi procesem "pobrania") a my jedynie wyrazamy zgode na pobranie. Czy nie byloby prostsze w procesach platnosci z wyrazanie jedynie zgody (podpisem, tanem, czekiem, wathever) na pobranie niz proces przygotowania i wyslania przelewu? Podobnie jak przy p艂atno艣ci karta. Oczywiscie ktos powie, ze sa przelewy zdefiniowane, ale czy to czasem nie jest rozwiazywanie problemow niestniejacych w innych systemach ? ;) Szkoda ze banki nie maja funkcjonalnosci przychodzacych 偶膮da艅 zap艂aty (nie mylic z poleceniem zaplaty), ktore wystarczy po zalogowaniu "odptaszkowac" w momencie gdy chcemy/mozemy zaplacic:)

--
Marek

Data: 2012-10-08 01:30:24
Autor: Marek
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On Sat, 6 Oct 2012 09:18:18 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Paypal?

Co paypal? Co ma paypal do banku? Paypalem za pr膮d w Polsce nie zap艂acisz.

--
Marek

Data: 2012-10-07 18:49:40
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.7065478344694325819news.neostrada.pl...
On Sat, 6 Oct 2012 09:18:18 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Paypal?

Co paypal? Co ma paypal do banku?

Mniej wi臋cej ma tyle do banku do Poczta Polska.
Pomy艣l chwilk臋 zanim co艣 napiszesz nast臋pnym razem.

Paypalem za pr膮d w Polsce nie zap艂acisz.

Dzi艣 mo偶e jeszcze nie, ale kto wie czy to si臋 nie zmieni.
Paypal jest akceptowany jako 艣rodek p艂atno艣ci w USA
w coraz to nowych miejscach a kiedy艣 by艂 to tylko
spos贸b na przekaz pieni臋dzy mi臋dzy znajomymi czy
w transakcjach na serwisach aukcyjnych. Dzi艣 mo偶esz
nim p艂aci艣 w wielu sklepach online. A tam gdzie nie
bior膮 Paypal a bior膮 karty kredytowe/debetowe mo偶esz
wci膮偶 p艂aci膰 Paypalem za pomoc膮 paypalowskiej karty debet.

Data: 2012-10-08 06:25:33
Autor: Michal Tyrala
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On Mon, 08 Oct 2012 01:30:24 +0200, Marek wrote:
 On Sat, 6 Oct 2012 09:18:18 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>  wrote:
> Paypal?

 Co paypal? Co ma paypal do banku? Paypalem za pr眃 w Polsce nie  zap砤cisz.

Juz pomijajac iDiotycznosc odpowiedzi przedpiscy, to paypal nie ma
takiej funkcjonalnosci jak opisywales (takiego PZ-light).

Data: 2012-10-04 18:28:11
Autor: John Ko艂alsky
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

[...]

A moja babcia w skarpetce trzyma艂a

Data: 2012-10-04 16:39:24
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
[...]

O! I te偶 nie potrzebowa艂a telefonu z SMSami aby prze艂o偶yc kase z jednej
skaprety do drugiej :)

Data: 2012-10-04 18:44:36
Autor: Tomek
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
[...]

Przecie偶 w polskich, we wcze艣niej zdefiniowanych przelewach te偶 nie wysy艂aj膮 SMS贸w. Robi臋 przelew i po sprawie. Tak samo szybko jak u Was w Ameryce.

Data: 2012-10-04 16:57:26
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote:
[...]

Nie s膮dz臋 aby koledze Chrisowi w przyk艂adzie z biznesmenem z zepsutym
iPhone5 na nadro偶szym (na Mazurach) jachcie chodzi艂o o przlew wcze艣niej
zdefiniowany... Taki biznesman nie robi takich nudnych przelew贸w :)

Data: 2012-10-04 18:56:41
Autor: Marek Dyjor
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Tomek wrote:
[...]

u nich mo偶na zrobic dowolny przelew bez dodatkowej autoryzacji ;-)

jak poznasz login i numer konta mo偶esz mu opedzlowa膰 konto do zera i nawet nie udowodni ze to nei on to zrobi艂.

Data: 2012-10-04 17:02:48
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Tomek wrote:
[...]

No jak hackerom dajesz poznac swoj login i haslo to nie widz臋 problemu...
Widac bardzo chojny jestes :)

Data: 2012-10-04 19:23:33
Autor: Me
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On 10/04/2012 07:02 PM, Pszemol wrote:
Widac bardzo chojny jestes :)

Chojny wielka litera si臋 pisze - to nazwa dzielnicy.

Data: 2012-10-04 19:46:42
Autor: John Ko艂alsky
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

[...]

Kiedy odkryjesz kody jednorazowe ?

Data: 2012-10-04 11:59:37
Autor: ALEX
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
W dniu czwartek, 4 pa糳ziernika 2012 19:46:42 UTC+2 u縴tkownik John Ko砤lsky napisa:

Jak timkuk je wynajdzie.

Data: 2012-10-04 17:54:50
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
[...]

Ju偶 dawno je odkry艂em - mam 3 konta bankowe w tym jedno konto w Polsce w
mBanku - jedyny ktory uzywa tego typu paranoicznych zabezpieczen.

Data: 2012-10-04 21:34:50
Autor: Marek Dyjor
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Tomek wrote:
[...]

no tak, sta艂e艣 si臋 ju偶 Amerykaninem pe艂n膮 g臋b膮  ;-)  przynajmniej w warstwie intelektualnej.

Data: 2012-10-04 21:00:56
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Tomek wrote:
[...]

A merytorycznie potrafisz sie odnie艣膰 do argumentu czy tylko dowcipkowa膰
potrafisz?

Sk膮d ten hacker we藕mie kombinacj臋 login/password do mojego konta?
B臋dzie sobie siedzia艂 i rozszyfrowywal paczki SSL wysy艂ane mi臋dzy moim
komputerem a witryn膮 banku?

Data: 2012-10-06 21:24:22
Autor: Marek Dyjor
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Tomek wrote:
[...]

zainstaluje na twoim cudownym kompie program, kt贸ry mu wy艣le te dane te偶 zreszta zaszyfrowane.

Data: 2012-10-06 14:54:44
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Tomek wrote:
[...]

Jak mu pozwol臋 to zainstaluje.

Data: 2012-10-07 08:42:01
Autor: John Ko艂alsky
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.pl>

Sk膮d ten hacker we藕mie kombinacj臋 login/password do mojego konta?

Wy艣lesz mu bo tak Ci pro艣ciej logowa膰 si臋

Data: 2012-10-07 07:50:34
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"John Ko艂alsky" <john@kowal.invalid> wrote in message news:k4r8h3$ajn$1mx1.internetia.pl...
U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.pl>
Sk膮d ten hacker we藕mie kombinacj臋 login/password do mojego konta?

Wy艣lesz mu bo tak Ci pro艣ciej logowa膰 si臋

Loginu u偶ywasz dopiero na 2 stronie banku, tej szyfrowanej SSL.
Password dajesz na 3 po zweryfikowaniu loginu przez bank
i wy艣wietleniu na witrynie banku tylko Tobie znanego obrazka
identyfikuj膮cego stron臋 banku jako inn膮 ni偶 stron臋 hackera.

O ile hacker nie zainstaluje Ci jakiego艣 keyloggera to b臋dziesz OK.
No ale od tego masz programy antywirusowe, antymalware i nie
klikasz na nieznane linki internetowe, za艂膮czniki dostane w e-mail.

Data: 2012-10-04 16:05:09
Autor: Marek Dyjor
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol wrote:
[...]

konto Biznes w Millenium, do autoryzacji tez trzeba mie konkretny telefon.

a to jest raczej konto dla nawet bardzo du縴ch firm :)

Data: 2012-10-04 18:56:31
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:k4k52c$m56$1news.task.gda.pl...
Pszemol wrote:
[...]

Najwyra糿iej wszystkie banki w Polsce maj wygod klienta w nosie.

Data: 2012-10-06 21:27:03
Autor: Marek Dyjor
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol wrote:
[...]

usi硊j zrozumie co jest niewygodnego w autoryzacji przelew體 i wa縩ych zmian poprzez kod wysy砤ny SMSem.

dla mnie to jest wygodne i daj眂e znaczny poziom bezpiecze駍twa transakcji, nawet je秎i haker zdob阣zie login i uda mu sie z砤ma spos骲 transferu has砤 i je pozna to i tak b阣zie sobie tylko m骻 poogl眃a ile mam kasy i nic wi阠je nie zrobi.

Data: 2012-10-06 18:53:30
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:k4q0md$g6n$1news.task.gda.pl...
usi硊j zrozumie co jest niewygodnego w autoryzacji przelew體
i wa縩ych zmian poprzez kod wysy砤ny SMSem.

A co tu jest do "rozumienia"? Przecie wszystko by硂 ju napisane.
Przypominam: zepsuty telefon gdzie daleko od cywilizacji (jacht
na Mazurach) i konieczno舵 zrobienia przelewu. Nie uwa縜砮, czy co?

Data: 2012-10-07 09:46:34
Autor: J.F.
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Dnia Sat, 6 Oct 2012 18:53:30 -0500, Pszemol napisa(a):
[...]

A nigdy ci sie przydarzylo ze chlup i telefon nie dziala ? A prawda, masz akwalung, wylowisz sobie :-)

Albo zlodziej machnie reka i zostajesz bez kart kredytowych i telefonu.
A takze bez dostepu do banku. Za to zlodziej zyskuje dostep do twojego konta ...

J.

Data: 2012-10-07 07:56:00
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1rqvsknadz7my$.cuthuvjbxt1v.dlg40tude.net...
[...]

Zwykle nie bior telefonu na pok砤d - u縴wam go w kajucie... :-)
Natomiast zapominasz 縠 ja nie potrzebuj telefonu aby zrobi przelew.

Albo zlodziej machnie reka i zostajesz bez kart kredytowych i telefonu.
A takze bez dostepu do banku.
Za to zlodziej zyskuje dostep do twojego konta ...

W砤秐ie.

Data: 2012-10-03 13:31:18
Autor: atm
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On 2012-10-03 13:22, krzysztofsf wrote:
[...]

Mysle, ze nie ma potrzeby kombinowac z podawaniem przykladow. Dla jednego beda wydumane, dla drugiego z zycia wziete. Fakt faktem, ze
zmiana rozmiaru karty sim jest utrudnieniem. Do niedawna takim utrudnieniem byl micro  sim, teraz do kolekcji dochodzi nano sim a patrzac na zapedy innych producentow niebawem rowniez zaczna stosowac ten standard. Osobiscie takie zmiejszanie sima bardzo mi sie nie podoba.
Czesto w samolocie zmienia sie przed ladowaniem karty lub zaraz po wyladowaniu i znacznie latwiej upuscic i zgubic takie nanocos niz tradycyjnego sima, do tego ewentualnie dochodzi gdzies paletajacy sie adapter...ok mialo byc bez przykladow.

Data: 2012-10-03 14:41:17
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
atm nabazgra(a):

On 2012-10-03 13:22, krzysztofsf wrote:
[...]
Czesto w samolocie zmienia sie przed ladowaniem karty lub zaraz po wyladowaniu i znacznie latwiej upuscic i zgubic takie nanocos niz tradycyjnego sima, do tego ewentualnie dochodzi gdzies paletajacy sie adapter...ok mialo byc bez przyk砤d體.

Mi kiedy dziecko przynios硂 tel do 砤zienki jak si k眕a砮m i wrzuci硂 do wanny :)
Tel rozebrany na cz甓ci si suszy a w tuym czasie do szuflady po drugi i dalej bez problemu jestem dost阷ny ale dla inych to pewnie nie argument :)

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd histori auta i zobacz czy nie by硂 wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd VIN, wyposa縠nie, przebieg, histori wypadkow.

Data: 2012-10-03 16:15:22
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
atm nabazgra艂(a):

On 2012-10-03 13:22, krzysztofsf wrote:
On 2 Pa藕, 03:42, Pszemol <Psze...@PolBox.pl> wrote:
[...]
adapter...ok mialo byc bez przyk艂ad贸w.

Mi kiedy艣 dziecko przynios艂o tel do 艂azienki jak si臋 k膮pa艂em i wrzuci艂o do wanny :)
Tel rozebrany na cz臋艣ci si臋 suszy艂 a w tuym czasie do szuflady po drugi i
dalej bez problemu jestem dost臋pny ale dla inych to pewnie nie argument :)

Mo偶e maj膮 nieco m膮drzejsze dzieci ? ;)

Data: 2012-10-04 00:37:11
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
W dniu 2012-10-03 18:15, Pszemol pisze:
atm nabazgra艂(a):

On 2012-10-03 13:22, krzysztofsf wrote:
[...]

Dobrze 偶e ty do nich nie nale偶ysz ...

Data: 2012-10-03 20:36:14
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Chris" <spam@spam.de> wrote in message news:k4iemi$tei$1news.task.gda.pl...
W dniu 2012-10-03 18:15, Pszemol pisze:
atm nabazgra艂(a):

On 2012-10-03 13:22, krzysztofsf wrote:
[...]

Mam nadziej臋, 偶e wybaczysz mi ten niewinny 偶arcik i nie b臋dziesz si臋 gniewa艂 do 艣mierci? ;-)

Data: 2012-10-04 08:45:17
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Pszemol nabazgra艂(a):

Mam nadziej臋, 偶e wybaczysz mi ten niewinny 偶arcik i nie b臋dziesz si臋
gniewa艂  do 艣mierci? ;-)

Nie lubie takich wycieczek ... ale widz臋 偶e bierzesz przyk艂ad z Appla i potrafisz przeprosi膰 :)

Jest OK :)

Data: 2012-10-03 18:25:13
Autor: pencil
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
U縴tkownik "atm" <_@vp.pl> napisa w wiadomo禼i news:k4h7m8$1tf$1node2.news.atman.pl...
On 2012-10-03 13:22, krzysztofsf wrote:
[...]

Nie m體i眂 o tym, 縠 nie jest to 縜den post阷. To wci笨 ta sama technicznie karta, tylko coraz bardziej nie wiadomo po co okrajana.
Istnieje granica miniaturyzacji, a to uzyskane miejsce nie jest w 縜den spos骲 wykorzystywane i nie pszemoli mi tu, 縠 mo縩a upcha wi阠ej sprz阾u w obudowie, bo to g.... prawda! Podobnie jest z SD, coraz to kurna mniejsze, pincety trzeba jak kto ma grube palce.

Data: 2012-10-03 13:01:30
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"pencil" <ppp@ppp.pl> wrote in message
uzyskane miejsce nie jest w 縜den spos骲 wykorzystywane
i nie pszemoli mi tu, 縠 mo縩a upcha wi阠ej sprz阾u
w obudowie, bo to g.... prawda!

Poprzesz swoje rewolucyjne tezy jakimi obrazkami,
rysunkami czy ot tak sobie tylko gaworzysz?

Data: 2012-10-03 21:13:35
Autor: pencil
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
U縴tkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa w wiadomo禼i news:k4hui1$5gr$3dont-email.me...
[...]

Wystarczy troch m髗gu i zdrowego rozs眃ku, tu nie ma czego udowadnia, nic ci nie b阣 rysowa tumanie,
ale ja si nie w阦orze z kolegami...

Data: 2012-10-03 20:38:39
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"pencil" <ppp@ppp.pl> wrote in message news:506c8e3b$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zdrowy rozs眃ek nakazuje takie rozumowanie:
Mniejsza karta = mniejsze gniazdo na kart => wi阠ej miejsca na inne cz甓ci.
Ty twierdzisz co innego ni zdrowy rozs眃ek, dlatego prosze o wyja秐ienie.

nic ci nie b阣 rysowa tumanie,

Acha, czyli poziom reprezentujesz spod budki z piwem...
Widz oczami wyobra糿i Twoje dresy w bia砮 pasy i wygolon czach.

Data: 2012-10-04 13:17:43
Autor: pencil
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
U縴tkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa w wiadomo禼i news:k4ipb4$74u$1dont-email.me...
[...]

To ty mi udowodnij azbestowy pedale, czego nie mia砨y tw骿 ajfon, gdyby musia砤 si tam zmie禼i normalna karta sim.

nic ci nie b阣 rysowa tumanie,

Acha, czyli poziom reprezentujesz spod budki z piwem...
Widz oczami wyobra糿i Twoje dresy w bia砮 pasy i wygolon czach.

琹e widzisz, wiem 縠 taki jest tw骿 idea i kolega z du縴m w阦orzem tak w砤秐ie wygl眃a,
ale niestety przyjmij do wiadomo禼i 縠 nie jestem w twoim typie i gustuje w muszelkach, nie w阦orzach.

Data: 2012-10-03 22:18:03
Autor: Tomek
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U縴tkownik "pencil" <ppp@ppp.pl> napisa :

ale ja si nie w阦orze z kolegami...

Stykaj si jednak nanoW阦orzami hahaha

Data: 2012-10-04 18:25:49
Autor: John Ko砤lsky
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U縴tkownik "atm" <_@vp.pl>

[...]

Czy mog zada pytanie po co ta karta w og髄e w telefonie jest ?

Data: 2012-10-04 16:39:25
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
John Ko艂alsky <john@kowal.invalid> wrote:
Czy mog臋 zada膰 pytanie po co ta karta w og贸le w telefonie jest ?

Karta ta m. in. identyfikuje u偶ytkownika posiadaj膮cego us艂ug臋 u operatora
telefonii kom贸rkowej GSM...

Inaczej musia艂by艣 do swej identyfikacji u偶ywa膰 numer贸w seryjnych swojego
telefonu i nie mia艂by艣 wygody prze艂aczania si臋 szybkiego mi臋dzy r贸偶nymi
operatorami.

Data: 2012-10-04 19:44:32
Autor: John Ko艂alsky
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

[...]

Wiedzia艂em, 偶e poci艣niesz nam brednie.

Data: 2012-10-04 17:54:49
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
[...]

Jestem pewny 偶e ty napiszesz co艣 lepszego na temat od ciebie... Dam ci
kapk臋 wi臋cej czasu :)

Data: 2012-10-04 18:20:23
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

http://en.wikipedia.org/wiki/Subscriber_identity_module

Data: 2012-10-04 21:35:40
Autor: J.F.
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Dnia Tue, 2 Oct 2012 01:42:38 +0000 (UTC), Pszemol napisa(a):
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
Jestem na jachcie ,, zjeba mi si iphon a mam pod r阫 inne telefony
innego producenta ale nie mam przej禼體ki .. ile b阣 czeka a dostaj
przej禼體k za 10 cent體 縠by m骳 porozmawia w sprawie wa縩ego kontraktu ??

Szkoda jeszcze, ze nie zacz背e s硂wami "Jestem na Ksi昕ycu..." :) Bardziej
nie mog砮 ju wyduma tego swojego przyk砤du? :)

A czemu nie ? Jestem w Chinach, jestem w Himalajach, jestem na
Antarktydzie, jestem na rejsie dookola swiata, jestem na lotniskowcu...

Wk* mnie to uzaleznienie od internetu, jeszcze troche a komputera nie
uruchomisz bez lacznosci, a tu mamy jeszcze uzaleznienie od kuriera i od
zasiegu GSM :-)

J.

Data: 2012-10-04 21:00:55
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Tue, 2 Oct 2012 01:42:38 +0000 (UTC), Pszemol napisa艂(a):
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
[...]

Moj bank nie wymaga ode mnie posiadania telefonu komorkowego... Pretensje
miej do swojego banku :)

Data: 2012-10-05 02:23:51
Autor: J.F.
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Dnia Thu, 4 Oct 2012 21:00:55 +0000 (UTC), Pszemol napisa(a):
[...]

Nie mam pretensji. Na jednym koncie jestem uzalezniony, na pozostalych nie,
mimo ze "to takie wygodne i zalecane" :-P

Fakt ze wciska to coraz wiecej bankow ... nie martw sie, do usa tez ta moda
dojdzie :-)

J.

Data: 2012-10-05 03:21:28
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Dnia Thu, 4 Oct 2012 21:00:55 +0000 (UTC), Pszemol napisa艂(a):
[...]

Najpierw musi dojsc moda na sms'y :) Du啪o >50 latk么w tutaj nie uzywa sms'么w.

Data: 2012-10-04 21:49:19
Autor: Marek Dyjor
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
[...]

wi阫szo舵 amerykan體 nie rusza sie z okolic swoejgo domu dalej ni kilka kilkana禼ie kilometr體.

Data: 2012-10-04 21:00:54
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"Chris" <chris@spam.pl> wrote:
[...]

wi臋kszo艣膰 amerykan贸w nie rusza sie z okolic swoejgo domu dalej ni偶 kilka
kilkana艣cie kilometr贸w.

Jasne, bo Polacy z 艁ost贸wki w nowos膮deckim to prawdziwe obie偶y艣wiaty!

Data: 2012-09-27 10:03:25
Autor: atm
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

[...]

No jak to jak? Za pomoca kompletu przejsciowek, przelotek i takich tam.
Najlepiej z logo Apple.

Data: 2012-09-27 10:19:01
Autor: Chris
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
atm nabazgra艂(a):

[...]

Jak masz 3 r贸偶ne telefony to przejebane :)

Data: 2012-09-27 10:46:05
Autor: cpt. Nemo
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U縴tkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.pl> napisa w wiadomo禼i news:1355090607370380159.023091Pszemol-PolBox.plnews.eternal-september.org...
Wprowadzenie na rynek iPhone 5 oznacza ze po raz kolejny Apple jest liderem
we wprowadzaniu nowego standardu kart SIM. Tym razem 'nano SIM'.

Jest liderem w utrudnianiu wycofania sie spod jego skrzydelek jak sie juz otumaniony zorientuje w co sie wdal :)
Chodzi o to zeby nie mial porownania i nie mogl raz tu a raz tam przelozyc karty :)
Potrzebny nowy rozmiar bo na stary juz sie pojawily wasowo tanie nakladki :)

Data: 2012-09-27 07:18:14
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> wrote in message news:k413oe$6t0$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ale nak砤dki ju dawno s - Chinczycy zadbali aby m骻 prze硂縴:
http://www.dealextreme.com/p/nano-sim-card-adapter-set-for-iphone-4-4s-5-white-3-pcs-156434?item=2

Data: 2012-09-27 23:48:47
Autor: cpt. Nemo
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U縴tkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa w wiadomo禼i news:k41g6b$qg3$1dont-email.me...

Ale nak砤dki ju dawno s - Chinczycy zadbali aby m骻 prze硂縴:
http://www.dealextreme.com/p/nano-sim-card-adapter-set-for-iphone-4-4s-5-white-3-pcs-156434?item=2
Tyle to  ja wiem, ale ta nakladka musi byc w kazdym sklepiku telefonicznym i na kazdym bazarze w Polsce - wtedy ona praktycznie istnieje w moim kraju :)

Data: 2012-09-27 23:27:28
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> wrote:
U驴ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa鲁 w wiadomo露ci news:k41g6b$qg3$1dont-email.me...

Ale驴 nak鲁adki ju驴 dawno s卤 - Chinczycy zadbali aby露 m贸g鲁 prze鲁o驴y忙:
[...]

Z tym, ze na bazarze nie bedzie kosztowac 2.70gr...
Co ci przeszkadza zamowic online i pozwolic listonoszowi wrzucic ci to do
skrzynki w domu?

Data: 2012-09-28 14:48:56
Autor: cpt. Nemo
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U縴tkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.pl> napisa w wiadomo禼i news:1277222606370481166.630620Pszemol-PolBox.plnews.eternal-september.org...

Co ci przeszkadza zamowic online i pozwolic listonoszowi wrzucic ci to do
skrzynki w domu?

Po pierwsze to ze nie mam najmniejszej potrzeby bo nie przewiduje zadnego maka w domu , w tym iphone :)
Po drugie, ostatnio Kitajcy sie calkiem chyba zepsuli bo przesylki ida do mnie juz ponad miesiac :(
Wiec atrakcyjnosc zakupow u nich spadla na pysk :(

Data: 2012-09-28 17:27:48
Autor: Pszemol
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
"cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> wrote in message news:k446bm$9kt$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ile zaj瓿o innym producentom przerzucenie si na mikro SIM po tym
jak Apple u縴 takiej karty w iPhone? Jak my秎isz, ile minie czasu aby
przerzucili si na nano SIM ? Uwierz mi, przej禼i體ka Ci si przyda ;-)

Data: 2012-09-27 11:05:20
Autor: Waldek Godel
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Dnia Thu, 27 Sep 2012 10:46:05 +0200, cpt. Nemo napisa(a):

[...]

nak砤dki na nano by硑 ju przed rozpocz阠iem sprzeda縴 fajfona

Data: 2012-09-27 23:46:13
Autor: cpt. Nemo
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM

U縴tkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa w wiadomo禼i news:89vgxtnbmwq7.dlglepper.institute.com...

nak砤dki na nano by硑 ju przed rozpocz阠iem sprzeda縴 fajfona

Teoretycznie tak, ale w Chinach, minie troche czasu zanim sie rozplyna po sklepach na swiecie :)

Data: 2012-09-27 22:52:03
Autor: Waldek Godel
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
Dnia Thu, 27 Sep 2012 23:46:13 +0200, cpt. Nemo napisa(a):

Teoretycznie tak, ale w Chinach, minie troche czasu zanim sie rozplyna po sklepach na swiecie :)

Ju si rozp硑n瓿y, s dost阷ne z dostaw z EU.

Data: 2012-10-01 13:08:53
Autor: pencil
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
U偶ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:1355090607370380159.023091Pszemol-PolBox.plnews.eternal-september.org...
[...]

Emejzing, czekamy na pico-sim, apul gurom!!

Data: 2012-10-01 15:01:27
Autor: Michal Tyrala
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
On Mon, 1 Oct 2012 13:08:53 +0200, pencil wrote:
 Emejzing, czekamy na pico-sim, apul gurom!!

A moze by tak opatentowac od pikoSIMa do... erm... joktoSIMa? :-)

pozdrawiam,

Data: 2012-10-04 13:36:47
Autor: pencil
mini SIM -> micro SIM -> nan SIM
U縴tkownik "Michal Tyrala" <wiesiu@bdm.com.pl> napisa w wiadomo禼i news:slrnk6jc27.8gb.wiesiuhydra.ck.polsl.pl...
On Mon, 1 Oct 2012 13:08:53 +0200, pencil wrote:
 Emejzing, czekamy na pico-sim, apul gurom!!

A moze by tak opatentowac od pikoSIMa do... erm... joktoSIMa? :-)

To wtedy wr骳 do standardowego rozmiaru sima, chwal眂 縠 to zaleta: bo w dzisiejszym 秝iecie miniaturyzacji tak 砤two zgubi pikosima i oni wyznacz nowy trend:
teraz standardowy rozmiar sima emejzing! A pszemol b阣zie si biczowa w阦orzem jak to apul 秝ietn firm jest.

mini SIM -> micro SIM -> nan SIM