mini kompresory - na co komu 250 psi?

Data: 2009-05-20 11:38:19
Autor: kamil
mini kompresory - na co komu 250 psi?

"Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl> wrote in message news:gv0mai$ba$1news.onet.pl...
Witam,

Oglądam sobie małe kompresory do pompowania kół i ciekawi mnie, po co komu sprężarka do 15 atmosfer? W dodatku z miernikiem ciśnienia wyskalowanym tak, jakbym miał tym pompować... nawet nie wiem, co.

Zwykli użytkownicy kół potrzebują ciśnienie 2-3 atmosfery, niech więc i pompka daje uczciwe 5 atm i odpowiednio precyzyjnie wyskalowany miernik, tak żebym widział, czy mam ciśnienie 1.9, czy 2.1.

Jesli to jakas tania chinszczyzna, to mechanizm taki sam jak w przypadku plastikowych glosniczkow do PC - 10000watt!

Pozdrawiam
Kamil

mini kompresory - na co komu 250 psi?