mini-secik: łańcuch shitmano HG73(L X) + Kaseta SLX

Data: 2009-06-18 07:36:15
Autor: MichałG
mini-secik: łańcuch shitmano HG73(L X) + Kaseta SLX
Mateusz pisze:
Od dzisiejszego dnia testuje taki set i jestem ciekaw ile to wytrzyma
w warunkach szosowych - czasami w spd sie popcha pedały. Liczę na
conajmniej 4000 - przeliczę się ? ;) całość kosztowała mnie 150 zł
więc lamentu nie było.
Nie wiem czy mi się źle wydaje ale to mój pierwszy twardy łańcuch po
kilku sramach i poczciwym badziewnym hg53.

Próbowano mnie namówić na XT lub XTR ale uznałem że to przereklamowane
- różnica jest tylko w wadze, chociaż nad XT to sięmocno
zastanawiałem... przyznaję.

Niestety przez chwile było niemiło, bo środkowy blat korby na
pierwzsych km zaczął mi 'zabierać' łańcuch i uznałem że blat jest
zjechany - lekki szlif pomógł na szczęście - jednak się zastanawiam
czy powinienem wymienić zębatkę w korbie, bo tym sposobem przedłużę
żywotność łańcucha i kasety.

Podzielcie się oświadczeniami Panowie ;)

łańcuch i kaseta LX - hg73+ kaseta 11/34 - ok 5000 km i nic nie wskazuje, że to blisko konca.... jednak uzywane w treku i rzadko ubłocone.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-06-18 01:55:03
Autor: Mateusz
On 18 Cze, 07:36, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
Mateusz pisze:

> [...]

łańcuch i kaseta LX - hg73+ kaseta 11/34 - ok 5000 km i nic nie
wskazuje, że to blisko konca.... jednak uzywane w treku i rzadko ubłocone.

no to u mnie też będzie rzadko ubłocone ;) dorzucę do tego jakiegoś
finishline (albo wax albo proroad) i będzie git.
rozumiem, że przez określenie 'nic nie wskazuje, że to blisko końca'
rozumiesz fakt, że jakbys teraz łańcuch wymienił to by kaseta go
przyjeła tak ? ;)

Data: 2009-06-18 11:17:13
Autor: MichałG
Mateusz pisze:

[...]

nie zgrzyta, nie przeskakuje, pracuje jak 'na poczatku', a może nawet lepiej (subiektywne wrażenie). Nie wiem jak sie bedzie sprawować z nowym łancuchem - mam zamiar zajechac obecny do konca i wymienic razem z 2gą i 3cią koronką kasety, (80% jazdy). Łańcuch był(jest)regularnie traktowany czerwonym finiszlajnem lub vexolem.

Pozdrawiam
Michał

mini-secik: łańcuch shitmano HG73(L X) + Kaseta SLX