mini-secik: łańcuch shitmano HG73(LX) + Kaseta SLX

Data: 2009-06-17 23:53:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
mini-secik: łańcuch shitmano HG73(LX) + Kaseta SLX
Panie Mateusz, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

Od dzisiejszego dnia testuje taki set i jestem ciekaw ile to wytrzyma
w warunkach szosowych - czasami w spd sie popcha pedały. Liczę na
conajmniej 4000 - przeliczę się ? ;)

Mój zestaw LX-owy od 3500 katuję i jest dobrze. W terenie niewiele, ale
również, z błotem się już widział.
Jaką kasetę SLX kupiłeś? 11-28 9-rzędową aby? :->

Data: 2009-06-17 15:15:23
Autor: Mateusz
mini-secik: łańcuch shitmano HG73(LX) + Kaseta SLX
mam 11-32 rzecz jasna dziewiątka ;)

Co do tego blatu: chętnie bym mimo wszystko go wymienił ale nie mogę
nigdzie na necie go znaleźć, może wiesz gdzie by można kupić ?
TRUVATIV ISOflow Power Spline wielkość 36x. Rzuć jakimś foto tej
kasety :D

Tak szczerze to Ci powiem, że gdzieś mam manetki ośmio rzędowe i się
zastanawiałem czy by nie przestawić na 8 rzędów i mieć bardziej
wytrzymały set (szerszy łańcuch) ale doszedłem do wniosku, że nie ma
sensu - brakowałoby mi biegów trochę szczególnie z sakwą.

mini-secik: łańcuch shitmano HG73(LX) + Kaseta SLX