mini-secik: łańcuch shitmano HG73(LX) + Kaseta SLX

Data: 2009-06-18 00:05:45
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
mini-secik: łańcuch shitmano HG73(LX) + Kaseta SLX
On 17 Cze, 23:44, Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> wrote:
Od dzisiejszego dnia testuje taki set i jestem ciekaw ile to wytrzyma
w warunkach szosowych - czasami w spd sie popcha pedały. Liczę na
conajmniej 4000 - przeliczę się ? ;) całość kosztowała mnie 150 zł
więc lamentu nie było.
Nie wiem czy mi się źle wydaje ale to mój pierwszy twardy łańcuch po
kilku sramach i poczciwym badziewnym hg53.

Próbowano mnie namówić na XT lub XTR ale uznałem że to przereklamowane
- różnica jest tylko w wadze, chociaż nad XT to sięmocno
zastanawiałem... przyznaję.

Niestety przez chwile było niemiło, bo środkowy blat korby na
pierwzsych km zaczął mi 'zabierać' łańcuch i uznałem że blat jest
zjechany - lekki szlif pomógł na szczęście - jednak się zastanawiam
czy powinienem wymienić zębatkę w korbie, bo tym sposobem przedłużę
żywotność łańcucha i kasety.

Podzielcie się oświadczeniami Panowie ;)

Łańcuch niższej grupy (Deore), zębatki korby też Deore + jakaś
składana kaseta (nie znam firmy, może jakaś chińszczyzna)  >6700km.
Nie skacze, chociaż niedawno napęd gorzej działa. Błotka niewiele,
trochę deszczów, ale czyściłem i smarowałem łańcuch regularnie.

mini-secik: łańcuch shitmano HG73(LX) + Kaseta SLX