mini sonda

Data: 2009-10-14 21:31:21
Autor: Michał
mini sonda
ile by=B6cie byli w stanie zap=B3aci=E6 za us=B3ug=EA, kt=F3ra sprawi,
=BFe lakier Waszego auta b=EAdzie wygl=B1da=B3 tak:
http://picasaweb.google.com/Shine.RenowacjaLakieru/AlbumSHINE#slideshow/539=
1329239519087218
??
dzi=EAkuj=EA za szczere odpowiedzi i pozdrawiam!!!

A mojego się tak nie da, bo jest zasmarowany starym woskiem zmieszanym z pyłem i smażonym na słońcu. I lakier zmasakrowany.
Na szybko jak byłem zeby się dopytać co zrobić zeby się błyszczało:
"panie coś pan kupił!, no po co pan kupujesz auta jak się pan nie znasz?"   rozwiązanie - polakierować za 4..5k :)

pozdrawiam.

--

mini sonda