mini u-lock porownanie

Data: 2011-05-25 05:28:54
Autor: Zbrochaty
mini u-lock porownanie
Ktora szekla jest lepsza, czy uzywal ktos? Te pierwsza reklamuja jako
najczesciej kupowana przez kurierow, druga strasznie droga ma lepsze
zabezpieczenia (9 vs 12) i jest mimo malych wymiarow cholernie ciezka
(4 funty czyli ponad 2kg). A moze jakiejs innej firmy?

Czy gdzies w W-wie ktos widzial w sklepie stacjonarnym, aby zobaczyc,
zwlaszcza ten zolty Fahgettaboudit (jakis marketingowiec chyba po
pijaku wymyslil te nazwe, nie idzie zapamietac)

http://www.kryptonite.com/OutletProducts/Products/ProductDetail.aspx?cid=1001&scid=1000&pid=1100

http://www.kryptonite.com/OutletProducts/Products/ProductDetail.aspx?cid=1001&scid=1000&pid=1095

pozdr, Zbrochaty

Data: 2011-05-25 14:35:22
Autor: Tomasz Minkiewicz
mini u-lock porownanie
On Wed, 25 May 2011 05:28:54 -0700 (PDT)
Zbrochaty <zbrochaty@gmail.com> wrote:

[...]

No w końcu to właśnie tyle znaczy, że masz zapomnieć. ;)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-05-25 05:41:49
Autor: Zbrochaty
mini u-lock porownanie
No w końcu to wła¶nie tyle znaczy, że masz zapomnieć. ;)
Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com>

A w temacie? Uzywales ktorys z tych dwoch mini u-lockow, albo mini
jakiejs innej firmy?
Zbrochaty

Data: 2011-05-25 14:49:40
Autor: Tomasz Minkiewicz
mini u-lock porownanie
On Wed, 25 May 2011 05:41:49 -0700 (PDT)
> [...]

> Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com>

A w temacie? Uzywales ktorys z tych dwoch mini u-lockow, albo mini

Niestety nie. Sorry. Ja się łańcuszkiem przypinam. Ale narzekanie
na trudność zapamiętania nazwy fahgettaboudita się aż prosiło
o skomentowanie. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-05-25 15:06:18
Autor: bans
mini u-lock porownanie
W dniu 2011-05-25 14:41, Zbrochaty pisze:

A w temacie? Uzywales ktorys z tych dwoch mini u-lockow,

Ja mam ten pomarańczowy, mini, ale w wersji LS - 24cm, jest na styk. Z tym krótkim miałbym problemy.

A co do tego który jest lepszy - sam sobie odpowiedziałe¶, 9 vs 12. Pozostaje kwestia, czego potrzebujesz, ja tego nie zgadnę.

--
bans

Data: 2011-05-25 16:22:42
Autor: Zbrochaty
mini u-lock porownanie
A co do tego który jest lepszy - sam sobie odpowiedziałe¶, 9 vs 12.
Pozostaje kwestia, czego potrzebujesz, ja tego nie zgadnę.

poziom zabezpieczenia to jedno, waga i cena to drugie...
Potrzebuje po prostu do przypiecia roweru na gora 2-3h, czasami jest
to full ze sredniej polki sprzed 5 lat, czyli jego wartosc to 1,5k zl,
czasami duzo tanszy rower.

pozdr, Zbrochaty

Data: 2011-05-26 08:06:16
Autor: bans
mini u-lock porownanie
W dniu 2011-05-26 01:22, Zbrochaty pisze:

poziom zabezpieczenia to jedno, waga i cena to drugie...

Przecież ci napisałem wyraĽnie - nie jestem cholernym jasnowidzem i nie wiem, na czym ci zależy.

Gdyby Hamlet żył w obecnych czasach to na pl.rec.sens.zycia pewnie napisałby posta:

"Hej

Oto jest pytanie: - być, albo nie być?

PoradĽcie."

A potem by opierdalał doradzaj±cych...

--
bans

Data: 2011-05-26 00:54:31
Autor: Piotrpo
mini u-lock porownanie
On 26 Maj, 08:06, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-05-26 01:22, Zbrochaty pisze:

> poziom zabezpieczenia to jedno, waga i cena to drugie...

Przecie ci napisa em wyra nie - nie jestem cholernym jasnowidzem i nie
wiem, na czym ci zale y.

Gdyby Hamlet y w obecnych czasach to na pl.rec.sens.zycia pewnie
napisa by posta:

"Hej

Oto jest pytanie: - by , albo nie by ?

Porad cie."
Bo wybór u-locka to wła¶nie taki egzystencjalny jest - z jednej strony
cena - 400zł to więcej niż mój mieszczuch. Opinie w internecie niby co
maj± powiedzieć? Tego wspomnianego mieszczucha przypinałem przez kilka
lat jazdy po prostu link± z tesco i nikt go nie ukradł, tylko to o
niczym nie ¶wiadczy - może miałem szczę¶cie, albo tak brzydki rower,
że nikt go nie chciał.
Serio, to ja bym wzi±ł tańszy - i tak jest trudniejszy do pokonania
niż typowy stojak, jak kto¶ będzie miał dużo czasu, to nic ci nie
pomoże, bo przetnie ramę i zarobi na sprzedaży czę¶ci.
Swoj± drog±, to lekka schizofrenia - im lżejszy rower, tym cięższe
zabezpieczenia :)

Data: 2011-05-25 18:55:51
Autor: krzysiek
mini u-lock porownanie
Dnia Wed, 25 May 2011 15:06:18 +0200, bans napisał(a):

W dniu 2011-05-25 14:41, Zbrochaty pisze:

A w temacie? Uzywales ktorys z tych dwoch mini u-lockow,

Ja mam ten pomarańczowy, mini, ale w wersji LS - 24cm, jest na styk. Z
tym krótkim miałbym problemy.

zapewn piszesz tak, bo zapinasz ramę razem z kołem.
Krótki Evolution Mini jest idealny do zapięcia samego tylnego koła (wewnątrz tylnego trójkąta) do słupa czy stojaka w typie odwróconego U.
Używam i bardzo sobie chwalę. Przesiadłem się na Mini z Keepera, który był jak dla mnie za długi.

http://www.sheldonbrown.com/lock-strategy.html

Problem jest tylko wtedy, gdy nie ma słupa a jest płot o który trzeba oprzeć rower - wtedy nie sięga albo trzeba się nagimnastykować.

--
krzysiek

Data: 2011-05-26 08:08:23
Autor: bans
mini u-lock porownanie
W dniu 2011-05-25 20:55, krzysiek pisze:

zapewn piszesz tak, bo zapinasz ram� razem z ko�em.

Teraz cię zeżrą. Zacznie się udowadnianie, jak to łatwo jest przecież obręcz, obliczanie siły naciągu szprych i ogólna nap...anka.

Otóż panie kolego jestem wielkim zwolennikiem zapinania koła według Sheldona Browna, za co na tej grupie byłem już od czci i wiary odsądzany przez niektórych. A teraz ty sugerujesz, że nie znam tej metody.

Uwaga, pisze prościej - Mam Evo Mini LS i zapinam rower metodą Sheldona Browna.

--
bans

Data: 2011-05-26 13:30:26
Autor: Fabian
mini u-lock porownanie
W dniu 25.05.2011 20:55, krzysiek pisze:
http://www.sheldonbrown.com/lock-strategy.html

Problem jest tylko wtedy, gdy nie ma słupa a jest płot o który trzeba oprzeć rower - wtedy nie sięga albo trzeba się nagimnastykować.

Problem jest trochę zimą jak dochodzi pełny błotnik. Ale też się da ;)

Fabian.

Data: 2011-05-25 15:03:09
Autor: bans
mini u-lock porownanie
W dniu 2011-05-25 14:35, Tomasz Minkiewicz pisze:

Fahgettaboudit

No w ko�cu to w�a�nie tyle znaczy, şe masz zapomnie�. ;)

ROTFL, nazwÄ™ znam  od lat, a teraz dopiero skojarzyĹ‚em :)))

--
bans

Data: 2011-05-25 15:22:50
Autor: Fabian
mini u-lock porownanie
W dniu 25.05.2011 14:28, Zbrochaty pisze:
[...]

Używam. Nie mam problemów. Do słupa ze znakiem można za ramę złapać 2
rowery na raz. Wcześniej używałem większego i chwilę zabrało mi
przestawienie siÄ™.

Fabian.

Data: 2011-05-25 16:48:40
Autor: Zbrochaty
mini u-lock porownanie
Używam. Nie mam problemów. Do słupa ze znakiem można za ramę złapać 2
rowery na raz. Wcze¶niej używałem większego i chwilę zabrało mi
przestawienie się.

Fabian.

Hej, z przypinaniem do slupa od znaku drogowego to raczej b. uwazaj. 2
rowery to jeszcze ok, ale jeden mozesz stracic w ciagu 30-40sek i to
nawet jak masz zabezpieczenie za 1000 EURO...
Wystarczy do tego WD40, kombinerki lub klucz plaski i np. szczotka na
kiju.
Nawet nie zdawalem sobie sprawy jak latwo odkrecic znak drogowy od
slupka, jak patrzysz na znak od tylu to srubek mocujacych jest sporo,
ale wystarczy odkrecic JEDNA, aby cale jarzmo mocujace zostalo otwarte
(znak ma 2 jarzma). Jak ktos sobie wczesniej przygotuje za pomoca WD40
i kluczyka poluzowane jarzmo tak, ze palcami odkreci 2 srubki to
wystarczy stanac na rame i siodelko roweru, poluzowac palcami srubki,
zdjac znak, a za pomoca szczotki na kiju podniesc rower, ze razem z
zabezpieczeniem znajdzie sie obok slupka.
Warto miec to na uwadze przypinajac rower o stalych porach do tego
samego znaku...
Zbrochaty

Data: 2011-05-25 16:34:54
Autor: Ryszard Mikke
mini u-lock porownanie
Zbrochaty <zbrochaty@gmail.com> napisał(a):
[...]

Pomarańczowy powinien być w obu sklepach przy Nowowiejskiej (ostatnio jak
byłem - większy wybór był w Cyklopie, ale to się zmienia)

rmikke

Data: 2011-05-27 10:10:58
Autor: WuYo
mini u-lock porownanie
Swego czasu uzywalem u-locka Trelock. Nie ukrywam, ze byl dosc solidny i mozna go bylo stosowac jako bagaznik (do 5 kg). Mial jednak jedna wade (jak zreszta wiekszosc tego rodzaju zabezpieczen). Swoje wazy...

i moze wlasnie dlatego czasem warto siezastanowic czy jest to optymalne rozwiazanie!

Pozdrawiam, M.

Data: 2011-05-27 13:17:30
Autor: Titus Atomicus
mini u-lock porownanie
In article <irnm98$43d$1@news.task.gda.pl>,
 "WuYo" <wujek_dobra_radaNOSPAM@o2.pl> wrote:

[...]

Niestety, zeby byl skuteczny musi swoje wazyc.
Lancuchy waza jescze wiecej.

TA

Data: 2011-05-27 20:02:09
Autor: WuYo
mini u-lock porownanie
Niestety, zeby byl skuteczny musi swoje wazyc.
Lancuchy waza jescze wiecej.

Wiesz, prawda jest taka, że gdybym miał wozić ze sob± takie żelastwo i czę¶ciej dogl±dać rowera, nim na nim jeĽdził raczej zastanowiłbym się nad innym sposobem jego zabezpieczenie ;)

Pozdrawiam, M.

--
Dam się wynaj±ć w dowolnym celu na oikres wakacji w zamian za dach nad głow±, łyżkę strawy i co¶ takiego http://tiny.pl/hfwgq

mini u-lock porownanie