mini u-lock porownanie

Data: 2011-05-25 14:35:22
Autor: Tomasz Minkiewicz
mini u-lock porownanie
On Wed, 25 May 2011 05:28:54 -0700 (PDT)
Zbrochaty <zbrochaty@gmail.com> wrote:

Ktora szekla jest lepsza, czy uzywal ktos? Te pierwsza reklamuja jako
najczesciej kupowana przez kurierow, druga strasznie droga ma lepsze
zabezpieczenia (9 vs 12) i jest mimo malych wymiarow cholernie ciezka
(4 funty czyli ponad 2kg). A moze jakiejs innej firmy?

Czy gdzies w W-wie ktos widzial w sklepie stacjonarnym, aby zobaczyc,
zwlaszcza ten zolty Fahgettaboudit (jakis marketingowiec chyba po
pijaku wymyslil te nazwe, nie idzie zapamietac)

No w końcu to właśnie tyle znaczy, że masz zapomnieć. ;)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-05-25 05:41:49
Autor: Zbrochaty
mini u-lock porownanie
No w końcu to wła¶nie tyle znaczy, że masz zapomnieć. ;)
Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com>

A w temacie? Uzywales ktorys z tych dwoch mini u-lockow, albo mini
jakiejs innej firmy?
Zbrochaty

Data: 2011-05-25 14:49:40
Autor: Tomasz Minkiewicz
mini u-lock porownanie
On Wed, 25 May 2011 05:41:49 -0700 (PDT)
> [...]

> Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com>

A w temacie? Uzywales ktorys z tych dwoch mini u-lockow, albo mini

Niestety nie. Sorry. Ja się łańcuszkiem przypinam. Ale narzekanie
na trudność zapamiętania nazwy fahgettaboudita się aż prosiło
o skomentowanie. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-05-25 15:06:18
Autor: bans
mini u-lock porownanie
W dniu 2011-05-25 14:41, Zbrochaty pisze:

A w temacie? Uzywales ktorys z tych dwoch mini u-lockow,

Ja mam ten pomarańczowy, mini, ale w wersji LS - 24cm, jest na styk. Z tym krótkim miałbym problemy.

A co do tego który jest lepszy - sam sobie odpowiedziałe¶, 9 vs 12. Pozostaje kwestia, czego potrzebujesz, ja tego nie zgadnę.

--
bans

Data: 2011-05-25 16:22:42
Autor: Zbrochaty
mini u-lock porownanie
A co do tego który jest lepszy - sam sobie odpowiedziałe¶, 9 vs 12.
Pozostaje kwestia, czego potrzebujesz, ja tego nie zgadnę.

poziom zabezpieczenia to jedno, waga i cena to drugie...
Potrzebuje po prostu do przypiecia roweru na gora 2-3h, czasami jest
to full ze sredniej polki sprzed 5 lat, czyli jego wartosc to 1,5k zl,
czasami duzo tanszy rower.

pozdr, Zbrochaty

Data: 2011-05-26 08:06:16
Autor: bans
mini u-lock porownanie
W dniu 2011-05-26 01:22, Zbrochaty pisze:

poziom zabezpieczenia to jedno, waga i cena to drugie...

Przecież ci napisałem wyraĽnie - nie jestem cholernym jasnowidzem i nie wiem, na czym ci zależy.

Gdyby Hamlet żył w obecnych czasach to na pl.rec.sens.zycia pewnie napisałby posta:

"Hej

Oto jest pytanie: - być, albo nie być?

PoradĽcie."

A potem by opierdalał doradzaj±cych...

--
bans

Data: 2011-05-26 00:54:31
Autor: Piotrpo
mini u-lock porownanie
On 26 Maj, 08:06, bans <g...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-05-26 01:22, Zbrochaty pisze:

> poziom zabezpieczenia to jedno, waga i cena to drugie...

Przecie ci napisa em wyra nie - nie jestem cholernym jasnowidzem i nie
wiem, na czym ci zale y.

Gdyby Hamlet y w obecnych czasach to na pl.rec.sens.zycia pewnie
napisa by posta:

"Hej

Oto jest pytanie: - by , albo nie by ?

Porad cie."
Bo wybór u-locka to wła¶nie taki egzystencjalny jest - z jednej strony
cena - 400zł to więcej niż mój mieszczuch. Opinie w internecie niby co
maj± powiedzieć? Tego wspomnianego mieszczucha przypinałem przez kilka
lat jazdy po prostu link± z tesco i nikt go nie ukradł, tylko to o
niczym nie ¶wiadczy - może miałem szczę¶cie, albo tak brzydki rower,
że nikt go nie chciał.
Serio, to ja bym wzi±ł tańszy - i tak jest trudniejszy do pokonania
niż typowy stojak, jak kto¶ będzie miał dużo czasu, to nic ci nie
pomoże, bo przetnie ramę i zarobi na sprzedaży czę¶ci.
Swoj± drog±, to lekka schizofrenia - im lżejszy rower, tym cięższe
zabezpieczenia :)

Data: 2011-05-25 18:55:51
Autor: krzysiek
mini u-lock porownanie
Dnia Wed, 25 May 2011 15:06:18 +0200, bans napisał(a):

W dniu 2011-05-25 14:41, Zbrochaty pisze:

A w temacie? Uzywales ktorys z tych dwoch mini u-lockow,

Ja mam ten pomarańczowy, mini, ale w wersji LS - 24cm, jest na styk. Z
tym krótkim miałbym problemy.

zapewn piszesz tak, bo zapinasz ramę razem z kołem.
Krótki Evolution Mini jest idealny do zapięcia samego tylnego koła (wewnątrz tylnego trójkąta) do słupa czy stojaka w typie odwróconego U.
Używam i bardzo sobie chwalę. Przesiadłem się na Mini z Keepera, który był jak dla mnie za długi.

http://www.sheldonbrown.com/lock-strategy.html

Problem jest tylko wtedy, gdy nie ma słupa a jest płot o który trzeba oprzeć rower - wtedy nie sięga albo trzeba się nagimnastykować.

--
krzysiek

Data: 2011-05-26 08:08:23
Autor: bans
mini u-lock porownanie
W dniu 2011-05-25 20:55, krzysiek pisze:

zapewn piszesz tak, bo zapinasz ram� razem z ko�em.

Teraz cię zeżrą. Zacznie się udowadnianie, jak to łatwo jest przecież obręcz, obliczanie siły naciągu szprych i ogólna nap...anka.

Otóż panie kolego jestem wielkim zwolennikiem zapinania koła według Sheldona Browna, za co na tej grupie byłem już od czci i wiary odsądzany przez niektórych. A teraz ty sugerujesz, że nie znam tej metody.

Uwaga, pisze prościej - Mam Evo Mini LS i zapinam rower metodą Sheldona Browna.

--
bans

Data: 2011-05-26 13:30:26
Autor: Fabian
mini u-lock porownanie
W dniu 25.05.2011 20:55, krzysiek pisze:
http://www.sheldonbrown.com/lock-strategy.html

Problem jest tylko wtedy, gdy nie ma słupa a jest płot o który trzeba oprzeć rower - wtedy nie sięga albo trzeba się nagimnastykować.

Problem jest trochę zimą jak dochodzi pełny błotnik. Ale też się da ;)

Fabian.

Data: 2011-05-25 15:03:09
Autor: bans
mini u-lock porownanie
W dniu 2011-05-25 14:35, Tomasz Minkiewicz pisze:

Fahgettaboudit

No w ko�cu to w�a�nie tyle znaczy, şe masz zapomnie�. ;)

ROTFL, nazwÄ™ znam  od lat, a teraz dopiero skojarzyĹ‚em :)))

--
bans

mini u-lock porownanie