mini u-lock porownanie

Data: 2011-05-25 15:22:50
Autor: Fabian
mini u-lock porownanie
W dniu 25.05.2011 14:28, Zbrochaty pisze:
Ktora szekla jest lepsza, czy uzywal ktos? Te pierwsza reklamuja jako
najczesciej kupowana przez kurierow, druga strasznie droga ma lepsze
zabezpieczenia (9 vs 12) i jest mimo malych wymiarow cholernie ciezka
(4 funty czyli ponad 2kg). A moze jakiejs innej firmy?

Czy gdzies w W-wie ktos widzial w sklepie stacjonarnym, aby zobaczyc,
zwlaszcza ten zolty Fahgettaboudit (jakis marketingowiec chyba po
pijaku wymyslil te nazwe, nie idzie zapamietac)

http://www.kryptonite.com/OutletProducts/Products/ProductDetail.aspx?cid=1001&scid=1000&pid=1100

Używam. Nie mam problemów. Do słupa ze znakiem można za ramę złapać 2
rowery na raz. Wcześniej używałem większego i chwilę zabrało mi
przestawienie siÄ™.

Fabian.

Data: 2011-05-25 16:48:40
Autor: Zbrochaty
mini u-lock porownanie
Używam. Nie mam problemów. Do słupa ze znakiem można za ramę złapać 2
rowery na raz. Wcze¶niej używałem większego i chwilę zabrało mi
przestawienie się.

Fabian.

Hej, z przypinaniem do slupa od znaku drogowego to raczej b. uwazaj. 2
rowery to jeszcze ok, ale jeden mozesz stracic w ciagu 30-40sek i to
nawet jak masz zabezpieczenie za 1000 EURO...
Wystarczy do tego WD40, kombinerki lub klucz plaski i np. szczotka na
kiju.
Nawet nie zdawalem sobie sprawy jak latwo odkrecic znak drogowy od
slupka, jak patrzysz na znak od tylu to srubek mocujacych jest sporo,
ale wystarczy odkrecic JEDNA, aby cale jarzmo mocujace zostalo otwarte
(znak ma 2 jarzma). Jak ktos sobie wczesniej przygotuje za pomoca WD40
i kluczyka poluzowane jarzmo tak, ze palcami odkreci 2 srubki to
wystarczy stanac na rame i siodelko roweru, poluzowac palcami srubki,
zdjac znak, a za pomoca szczotki na kiju podniesc rower, ze razem z
zabezpieczeniem znajdzie sie obok slupka.
Warto miec to na uwadze przypinajac rower o stalych porach do tego
samego znaku...
Zbrochaty

mini u-lock porownanie