miniaturowa klawiatura

Data: 2019-05-16 20:31:09
Autor: Queequeg
miniaturowa klawiatura
JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:

Szukam jak najmniejszej gabarytowo klawiatury przewodowej. Możecie polecić jakieś miniaturowe modele z własnego doświadczenia?

Przewodowej nie mam, ale mam bezprzewodową.

https://allegro.pl/oferta/podswietlana-klawiatura-bezprzewodowa-smart-tv-i8-7828610382

Ona nie jest na Bluetooth, ma transmitter wpinany w USB. Książki na niej nie napiszesz, ale do awaryjnej obsługi serwera lub odpalania filmu na kompie podpiętym pod telewizor jest w sam raz. Gdyby tylko to podświetlenie tak po oczach w ciemności nie waliło.

miniaturowa klawiatura