minilampki

Data: 2012-04-19 01:41:55
Autor: Titus Atomicus
minilampki
Witam,
Ktos uzywa czegos takiego? <http://allegro.pl/nowy-zestaw-lampek-merida-de-one-sigma-mini-2-led-i222
0962373.html>
<http://allegro.pl/lampki-przednia-i-tylnia-sigma-sport-micro-zestaw-i227
9919472.html>
<http://www.mudserwis.com/zestaw-lamp-deone-mikro-p-2233.html>

Jak to sie w praktyce sprawuje?
Znaczy w sensie widocznosci i dlugosci swiecenia? Poza tym, ze pozwala byc w zgodzie z przepisami (ciekawe czy takie bzdzidelka wystarczaja np. w Niemczech)
Bo te pastylkowe baterie nie sa chyba najlepszym pomyslem?

TA

Data: 2012-04-19 01:00:26
Autor: rmikke
minilampki
Dnia Thu, 19 Apr 2012 01:41:55 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world naskrobał/a:

[...]

Nie chce mi sie poprawiac pochlastanych linkow, wiec ogolnie: mam Sigme i Mactronica. Mactronic ma dwie diody i dwie pastylki, jak miga to go nawet widac
starcza na dosc dlugo (moj zdechl dopiero, jak sie drugi raz uruchomil w
kieszeni
i czort go tam wie, ile czasu sobie w niej mrugal). Pastylki 2032 mozna kupic i
po
2 zlote, czyli nie tragedia. Natomiast nie liczylbym, ze taka lampka uratuje zdrowie i zycie - ona jest
glownie
do ratowania portfela w sytuacji awaryjnej (normalnie swiece czyms znacznie mocniejszym).

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-04-19 03:41:01
Autor: Titus Atomicus
minilampki
In article <jmno3a024pt@drn.newsguy.com>,
 rmikke <Rot13.Elfmneq.Zvxxr@tznvy.pbz> wrote:

Dnia Thu, 19 Apr 2012 01:41:55 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world naskrobal/a:

[...]

E, przeciez calymi dniami ci tam nie mrygal chyba. Wiec to nie jest dobra rekomendacja.
A Sigma?

TA

Data: 2012-04-19 10:18:36
Autor: rmikke
minilampki
Dnia Thu, 19 Apr 2012 03:41:01 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world naskrobał/a:

[...]

Mogl i miesiac, ja do tej kieszeni czesto nie zagladam...

A Sigma?

Sigma jezdzila na kasku, ze niby na kokpit mozna poswiecic. Kiepsko to dzialalo,
w koncu jakis wiekszy deszcz ja zmogl, mimo ze niby uszczelniana. Wielkiego pozytku z niej nie mialem. Jedna dioda, jedna pastylka 2032.

Data: 2012-04-19 10:39:48
Autor: Fabian
minilampki
On 19.04.2012 03:00, rmikke wrote:
Dnia Thu, 19 Apr 2012 01:41:55 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
naskrobaďż˝/a:
[...]

j.w.

Używam takich http://allegro.pl/silikonowe-zelowe-oswietlenie-rowerowe-komplet-i2261282750.html ale kupionych na DX + pakied 20 x 2032 za kilka dolców. Oczywiście tylko awaryjnie, ale nawet dobrze świecą. O wiele lepiej niż sigma micro które za bardzo mi nie leżą. Nie mówiąc o tym, że przednia zardzewiała w środku, a uszczelka nie była uszkodzona i wydawała się prawidłowo zamknięta.

Fabian.

Data: 2012-04-19 10:23:52
Autor: rmikke
minilampki
Dnia Thu, 19 Apr 2012 10:39:48 +0200, Fabian naskrobał/a:

[...]

UĹźywam takich http://allegro.pl/silikonowe-zelowe-oswietlenie-rowerowe-komplet-i2261282750.html
ale kupionych na DX + pakied 20 x 2032 za kilka dolcĂłw.

Aukcja bije po oczach, uciekłbym bez czytania, gdybym trafił przypadkiem. A tam przecie perelki! Z 1000 metrow widoczne!

Ile tam wchodzi pastylek do kazdej lampki?

Data: 2012-04-19 12:52:39
Autor: Fabian
minilampki
On 19.04.2012 12:23, rmikke wrote:
Aukcja bije po oczach, uciek�bym bez czytania, gdybym trafi� przypadkiem. A tam
przecie perelki! Z 1000 metrow widoczne!

Ile tam wchodzi pastylek do kazdej lampki?

po 2

Fabian.

Data: 2012-04-19 17:18:32
Autor: Titus Atomicus
minilampki
In article <jmoj0k$i8d$1@inews.gazeta.pl>,
 Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:

Używam takich http://allegro.pl/silikonowe-zelowe-oswietlenie-rowerowe-komplet-i2261282750.h
tml ale kupionych na DX + pakied 20 x 2032 za kilka dolców. Oczywiście tylko awaryjnie, ale nawet dobrze świecą.
Znaczy, sa widoczne?
No i jak dlugo to realnie swieci?
I pamietasz moze nazwe z DX?

TA

Data: 2012-04-20 07:19:55
Autor: gom1
minilampki
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
Znaczy, sa widoczne?
No i jak dlugo to realnie swieci?
I pamietasz moze nazwe z DX?

Możesz też wybrać się do Go Sportu. Mają takie lampki:
http://allegro.pl/lampki-na-rower-merida-rowery-merida-led-18g-snake-i2265088088.html
Do wzięcia od ręki za 29,90 (komplet: czerwona i biała). Świecą, widać je, na
pozycyjne nadają się aż nadto. Szwagierka jest zadowolona :)

Data: 2012-04-20 10:43:14
Autor: z
minilampki
W dniu 2012-04-20 09:19, gom1 pisze:

Możesz też wybrać się do Go Sportu. Mają takie lampki:

Jak już piszecie o MINI lampkach :-) to może:
http://www.sklep.dahon.pl/Lampki_indukcyjne_REELIGHT_SL150_EXTENDED-160.html
http://tiny.pl/hpjkk
Wiem to jest drogie ale można zrobić samemu.
(może ktoś sprzedaje coś takiego taniej?)
Magnes neodymowy z dysku twardego, 2 diody i cewka. Ambitniejsi mogą jeszcze dodać kondensator dla podtrzymania świecenia.
Wada: umieszczone przy kole, ale ja i tak bym to rozebrał i diody umieścił w jakimś normalniejszym miejscu. :-)

Data: 2012-04-22 14:42:11
Autor: Robert Ostrowski
minilampki
z <zch280672@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Jest jeszcze jedna wada... zwiększone opory toczenia i ... świeci to
ustrojstwo także w dzień. Owszem, co ambitniejsi mogą jeszcze dołożyć włącznik
zmierzchowy tylko czy wówczas nie będzie to już przerost formy nad treścią...

Data: 2012-04-22 19:22:51
Autor: z
minilampki
W dniu 2012-04-22 16:42, Robert Ostrowski pisze:

[...]

Z tymi oporami to chyba przesadziłeś. Dynamo w piaście faktycznie potrafię obracając koło ręką wyczuć ale to?
Cała filozofia to zamontować i zapomnieć :-)
Mam wstręt do baterii, ładowarek, kabli i... sklerozę :-)

Data: 2012-04-20 09:04:47
Autor: Fabian
minilampki
On 19.04.2012 17:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
[...]

Są widoczne i są wyraźnie jaśniejsze niż sigma micro czy podobne mini światełko z decathlonu.

No i jak dlugo to realnie swieci?

Nie wiem, nie sprawdzałem tego, leży na rowerze i jak mam problem z podstawową lampką, używam tej.

I pamietasz moze nazwe z DX?

http://www.dealextreme.com/p/2-led-3-mode-white-red-light-fog-bicycle-lights-black-pair-2-cr2032-51737?item=734

http://www.dealextreme.com/p/3-mode-2-led-white-light-tie-on-bike-light-keychain-white-2-x-cr2032-115629?item=739

http://www.dealextreme.com/p/2-led-3-mode-fog-bicycle-light-white-pair-2-cr2032-48295?item=742
http://www.dealextreme.com/p/2-led-3-mode-fog-bicycle-light-red-pair-2-cr2032-48296?item=743
http://www.dealextreme.com/p/2-led-3-mode-fog-bicycle-light-blue-pair-2-cr2032-48297?item=744
http://www.dealextreme.com/p/3-mode-2-led-red-light-bike-safety-frog-lamp-orange-2-x-cr2032-122160?item=748
http://www.dealextreme.com/p/3-mode-2-led-blue-light-bike-safety-frog-lamp-blue-2-x-cr2032-122162?item=749
http://www.dealextreme.com/p/3-mode-2-led-blue-light-tie-on-bicycle-bike-lamp-light-black-2-x-cr2032-117893?item=755
http://www.dealextreme.com/p/3-mode-2-led-red-light-bike-safety-frog-lamp-purple-2-x-cr2032-122154?item=756
http://www.dealextreme.com/p/3-mode-2-led-white-light-tie-on-bike-light-keychain-2-x-cr2032-117729?item=770

:)

Tylko na DX musisz zwrócić uwagę, że komplet to czasem jest biały/czerwony, czasem 2x biały lub 2x czerwony, a czasem jakieś niebieskie światełko.

Fabian.

Data: 2012-04-20 13:21:55
Autor: Titus Atomicus
minilampki
In article <jmr1qg$kso$1@inews.gazeta.pl>,
 Fabian <fabian1234567890@gazeta.pl> wrote:

On 19.04.2012 17:18, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

[...]

> I pamietasz moze nazwe z DX?

> [...]

OK, dzieki.
Ale cena wcale nie jest konkurencyjna w stosunku do allegro. No i nie widze tych zestawow z zapasem pastylek.

TA

Data: 2012-04-20 14:17:52
Autor: Fabian
minilampki
On 20.04.2012 13:21, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
In article<jmr1qg$kso$1@inews.gazeta.pl>,
  Fabian<fabian1234567890@gazeta.pl>  wrote:
http://www.dealextreme.com/p/2-led-3-mode-fog-bicycle-light-white-pair-2-cr203
2-48295?item=742
 [ciach]
OK, dzieki.
Ale cena wcale nie jest konkurencyjna w stosunku do allegro.

Nie jest? Na allegro drożej o 1/4, liczę z wysyłką oczywiście.

> No i nie widze tych zestawow z zapasem pastylek.

Bo pewnie nie ma takich. Zapasowe baterie musisz kupić oddzielnie.

Fabian.

Data: 2012-04-20 15:41:19
Autor: Titus Atomicus
minilampki
In article <jmrk5h$7eq$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

> Ale cena wcale nie jest konkurencyjna w stosunku do allegro.

Nie jest? Na allegro drożej o 1/4, liczę z wysyłką oczywiście.

Na allegro w linku w ktorym podawales jest 15zl z wysylka.
A tutaj 15$. Wiec to samo.

 > No i nie widze tych zestawow z zapasem pastylek.

Bo pewnie nie ma takich. Zapasowe baterie musisz kupić oddzielnie.

E, lipa.
Chwaliles ze tak kupiles.

TA

Data: 2012-04-20 15:53:48
Autor: Fabian
minilampki
On 20.04.2012 15:41, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]
  >  No i nie widze tych zestawow z zapasem pastylek.

Bo pewnie nie ma takich. Zapasowe baterie musisz kupić oddzielnie.

Wiedziałem, że odpowiadanie Tobie źle się dla mnie skończy.

W zdaniu "Używam takich http://allegro.pl/silikonowe-zelowe-oswietlenie-rowerowe-komplet-i2261282750.html ale kupionych na DX + pakied 20 x 2032 za kilka dolców."

"za kilka dolców" odnosiło się do pakietu 20x2032. Nie chciałem Cie wprowadzić w błąd.

Fabian.

Data: 2012-04-20 15:59:29
Autor: Titus Atomicus
minilampki
In article <jmrppc$le3$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

"za kilka dolców" odnosiło się do pakietu 20x2032. Nie chciałem Cie wprowadzić w błąd.

A, ok. Teraz juz wszystko zrozumiale.

:-)
BTW u nas te 2032 mozna dostac i po zlotowce. Czyli 6,33USD za 20 sztuk.
--
TA

Data: 2012-04-20 16:26:12
Autor: Fabian
minilampki
On 20.04.2012 15:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
:-)
BTW u nas te 2032 mozna dostac i po zlotowce. Czyli 6,33USD za 20 sztuk.

Rzeczywiście, poszukałem chwilę i wychodzi, że można nawet taniej:
https://www.hurt.com.pl/5-x-cr2032-easy-touch,p9550.html

Fabian.

Data: 2012-04-20 11:18:14
Autor: rmikke
minilampki
On Friday, April 20, 2012 4:26:12 PM UTC+2, Fabian wrote:
> [...]
> BTW u nas te 2032 mozna dostac i po zlotowce. Czyli 6,33USD za 20 sztuk..

Rzeczywiście, poszukałem chwilę i wychodzi, że można nawet taniej:

Baltrade, jak zwykle, bezkonkurencyjny :D

Czasem mam wrażenie, że to mafia pierze kasę.

minilampki