minimalne wymagania wobec skretki dla 1000BASE-T

Data: 2010-11-26 10:42:19
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
minimalne wymagania wobec skretki dla 1000BASE-T
Dnia 2010-11-25, o godz. 23:47:40
"Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> napisał(a):

Witam,

Lata temu, podczas wykonczanai domu, polozylem pod tynkiem zwykla
skretke do Ethernetu. Teraz chcialbym ja wykorzystac, ale dziala
tylko na 100 Mbps. Wiem, ze 1000 Mbps wymaga specjalnej skretki jako
minimum (standard Gigabit Ethernet je definiuje), ale czy jest w
ogole mozliwe poprawienie czegos bez wymiany kabla?

A czy masz zarobione właściwie wtyczki? W specyfikacji ZTCP dla Gigabit
Ethernetu jest minimum cat 5 ael wiele zalezy od jakości kabla, gniazd,
wtyków i staranności zarobienia połączeń. Teoretycznie cat 5 na 100
metrów powinno działać.

Zdrówko

minimalne wymagania wobec skretki dla 1000BASE-T