minimalne wymagania wobec skretki dla 1000BASE-T

Data: 2010-11-26 16:05:24
Autor: maX
minimalne wymagania wobec skretki dla 1000BASE-T

Użytkownik "Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ceee78c$0$21006$65785112news.neostrada.pl...
Witam,

Lata temu, podczas wykonczanai domu, polozylem pod tynkiem zwykla skretke do Ethernetu. Teraz chcialbym ja wykorzystac, ale dziala tylko na 100 Mbps. Wiem, ze 1000 Mbps wymaga specjalnej skretki jako minimum (standard Gigabit Ethernet je definiuje), ale czy jest w ogole mozliwe poprawienie czegos bez wymiany kabla?

Znajdź odcinek sieci gdzie jest najkrótsza odległość między końcówkami i tam sprawdź czy łapie 1 Gbit. Bo może to tylko kwestia długości kabla.

minimalne wymagania wobec skretki dla 1000BASE-T