"miniratka" itp - Do kogo te reklamy?

Data: 2014-03-27 23:00:27
Autor: xbartx
"miniratka" itp - Do kogo te reklamy?
W dniu 27.03.2014 21:56, sqlwiel pisze:
Bo rozumiem, że do nikogo, kto tu choćby zagląda. Wiem, że są ludzie
durni, ale nie myślałem, że aż tak i tak wielu, aby te reklamy się
"zapłaciły". Dajcie uwierzyć, że jest inny powód, może choćby "żeby
nazwa banku została parę razy wymieniona"?

Eee tam. Są na świecie rzeczy o których się nie śniło nawet gospodarzom domów ;)

Xenocide

"miniratka" itp - Do kogo te reklamy?