"miniratka" itp - Do kogo te reklamy?

Data: 2014-03-28 16:51:04
Autor: J.F
"miniratka" itp - Do kogo te reklamy?
Użytkownik "sqlwiel"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Bo rozumiem, że do nikogo, kto tu choćby zagląda.

Ale tu zaglada malo osob. Po cieciach w serwerach - wrecz bardzo malo.
A telewizje ogladaja miliony.

Wiem, że są ludzie durni, ale nie myślałem, że aż tak i tak wielu, aby te reklamy się "zapłaciły". Dajcie uwierzyć, że jest inny powód, może choćby "żeby nazwa banku została parę razy wymieniona"?

No nie, znasz rzeczywiste oprocentowanie - to sie moze oplacac, a nawet bardzo oplacac.

Tylko czy jest tylu naiwnych w kraju ... bardzo mozliwe ze jest.

J.

"miniratka" itp - Do kogo te reklamy?