mirror www.adaptall-2.com ?

Data: 2010-04-12 09:05:34
Autor: Jacek Czerwinski
mirror www.adaptall-2.com ?
Czy znacie jakis mirror www.adaptall-2.com, lub ktos dokonał nieslusznego czynu kradziezy tych opisów?

Strona oryginalna chyba nie oplacona lub zapomniana, jest nieczynna.

Data: 2010-04-12 03:04:23
Autor: Kosma Moczek
mirror www.adaptall-2.com ?
On 12 Kwi, 09:05, Jacek Czerwinski <x...@y.z.pl> wrote:
Czy znacie jakis mirrorwww.adaptall-2.com?

Może tutaj?

http://web.archive.org/web/20080716064010/http://www.adaptall-2.com/

--
Kosma

Data: 2010-04-12 17:51:30
Autor: Karas
mirror www.adaptall-2.com ?
Kosma Moczek pisze:
[...]

http://web.archive.org/web/20080601120134/www.adaptall-2.com/lenses/20A.html
niby działa ale fotki wcięło !!!  szkoda ! podstawowa strona rzeczywi¶cie nie działa

--
pozdrawiam, Kara¶

Data: 2010-04-12 18:40:15
Autor: t0p
mirror www.adaptall-2.com ?
Jacek Czerwinski wrote:
Czy znacie jakis mirror www.adaptall-2.com, lub ktos dokonał nieslusznego czynu kradziezy tych opisów?

Strona oryginalna chyba nie oplacona lub zapomniana, jest nieczynna.

Mam (chyba) kompletny mirror u siebie na dysku :). Daj jakie¶ namiary to podrzucę.

Data: 2010-04-14 07:49:28
Autor: Jacek Czerwinski
mirror www.adaptall-2.com ?
t0p pisze:
Jacek Czerwinski wrote:
[...]

jacek.czerwinski na google mailu. Z góry dziękuję.

Data: 2010-04-15 06:18:35
Autor: NetUser
mirror www.adaptall-2.com ?
Jacek Czerwinski <x@y.z.pl> wrote in news:hpugnu$nf$1news.onet.pl:

Strona oryginalna chyba nie oplacona lub zapomniana, jest nieczynna.

Jak to nie dziala? DZIALA.

Data: 2010-04-15 08:23:36
Autor: Jacek Czerwinski
mirror www.adaptall-2.com ?
NetUser pisze:
Jacek Czerwinski <x@y.z.pl> wrote in news:hpugnu$nf$1news.onet.pl:

Strona oryginalna chyba nie oplacona lub zapomniana, jest nieczynna.

Jak to nie dziala? DZIALA.

Dziś wróciło, sprawdziłem chwile przed czytaniem newsów, wczoraj jeszcze dołączona.

TeĹĽ jesteĹ› 'adaptalistÄ…' ?

Jak zobaczyłem "religijny" kult m42, na Nikonie szczególnie problemowy (odległośc bazowa) czy w innych systemach też wcale nie miód, powiedziałem sobie 'pierniczę' (choć mam szufladę tego szpeja).

Jak manual to natywny bagnet nikonowski lub adaptall z pełną mechaniką.

Data: 2010-04-16 00:12:54
Autor: Klaudiusz
mirror www.adaptall-2.com ?
On 15 Kwi, 08:23, Jacek Czerwinski <x...@y.z.pl> wrote:
NetUser pisze:

> Jak to nie dziala? DZIALA.

Dzi¶ wróciło, sprawdziłem chwile przed czytaniem newsów, wczoraj jeszcze
doł±czona.

Też jeste¶ 'adaptalist±' ?

Jak zobaczyłem "religijny" kult m42, na Nikonie szczególnie problemowy
(odległo¶c bazowa) czy w innych systemach też wcale nie miód,
powiedziałem sobie 'pierniczę' (choć mam szufladę tego szpeja).

Jak manual to natywny bagnet nikonowski lub adaptall z pełn± mechanik±.

Jak się ma pentaxa to M42 - sprawdza się rewelacyjnie ;), wszystko
dziala super l±cznie z potwierdzeniem ostro¶ci ;)

mirror www.adaptall-2.com ?