miścoin

Data: 2017-08-02 14:06:02
Autor: Olin
miścoin

Ministerstwo Obrony Narodowej wybiło okolicznościową monetę:
https://m.salon24.pl/d1a62b53f9039b4a31fbfe3ce541d873,750,0,0,0.jpg

Może ktoś się orientuje, jak zostać posiadaczem takiego numizmatu? Czy można liczyć, że pojawią się na Allegro?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
Boga."
Ambroży, mędrzec Kościoła

Data: 2017-08-02 16:03:02
Autor: Piotr Gałka
miścoin
W dniu 2017-08-02 o 14:06, Olin pisze:

[...]

Zapewne trzeba jakoś na order zasłużyć.
Wymieniony na tym numizmacie ma w tym temacie na pewno doświadczenie - znaleźć i zapytać.
P.G.

Data: 2017-08-02 17:28:25
Autor: J.F.
miścoin
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:olsm2j$if2$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
[...]

To nie order, a jesli wybito wieksza ilosc ... to do rozdawania.

Wymieniony na tym numizmacie ma w tym temacie na pewno doświadczenie - znaleźć i zapytać.

On to raczej rozdawal niz zaslugiwal.

Ale ... po pewnym szumie w mediach moze by tak MON wystawilo monety na licytacje :-)

J.

Data: 2017-08-02 21:02:57
Autor: Piotr Gałka
miścoin
W dniu 2017-08-02 o 17:28, J.F. pisze:

Wymieniony na tym numizmacie ma w tym temacie na pewno doświadczenie - znaleźć i zapytać.

On to raczej rozdawal niz zaslugiwal.

Chodziło mi o "zasługiwał" a nie zasługiwał.
P.G.

Data: 2017-08-02 21:12:03
Autor: J.F.
miścoin
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:olt7kt$pjt$2$PiotrGalka@news.chmurka.net...
W dniu 2017-08-02 o 17:28, J.F. pisze:
Wymieniony na tym numizmacie ma w tym temacie na pewno doświadczenie - znaleźć i zapytać.

On to raczej rozdawal niz zaslugiwal.

Chodziło mi o "zasługiwał" a nie zasługiwał.

A mnie o to, ze na order to trzeba zasluzyc (ha, ha, dostal prawdziwy order "za zaslugi dla obronnosci kraju", to widac zasluzyl), a ta moneta to nie bardzo wiadomo do czego ma sluzyc.

Moze do rozdawania rzecznikom, ministrom i generalom z innych krajow przy okazji zebran NATO :-)

Wiec jesli ktos pragnie posiadania tej monety, to trzeba by sie zainteresowac gdzie one sa.

A jak ktos chce, zeby mu MON tez wybil taka monete z jego nazwiskiem, o, to wtedy trzeba sie pytac Bartka, albo Antka, jak sobie mozna zaluzyc :-)

J.

Data: 2017-08-03 12:47:23
Autor: Dąbrowski
miścoin
W dniu 2017-08-02 o 21:12, J.F. pisze:

A mnie o to, ze na order to trzeba zasluzyc (ha, ha, dostal prawdziwy order "za zaslugi dla obronnosci kraju", to widac zasluzyl), a ta moneta to nie bardzo wiadomo do czego ma sluzyc.

Dawniej, w czasach LWP, każdy kto zaliczył batalion karny w Orzyszu robił sobie taką pamiątkową monetę. Była ona pamiątką, a jednocześnie symbolem oporu wobec regulaminów LWP. Być może teraz generałowie i inni pracownicy MON traktują swoją pracę w ministerstwie i armii jako służbę w batalionie karnym ;)

Data: 2017-08-03 20:14:09
Autor: Akarm
miścoin
W dniu 2017-08-03 o 12:47, Dąbrowski pisze:
W dniu 2017-08-02 o 21:12, J.F. pisze:

[ciach pierdy]

Dobrze by było, gdyby którykolwiek z dyskutantów napisał, jaki to ma związek z bankami.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-04 08:32:47
Autor: J.F.
miścoin
Dnia Thu, 3 Aug 2017 20:14:09 +0200, Akarm napisał(a):
W dniu 2017-08-03 o 12:47, Dąbrowski pisze:
W dniu 2017-08-02 o 21:12, J.F. pisze:

Dobrze by było, gdyby którykolwiek z dyskutantów napisał, jaki to ma związek z bankami.

No jak to jaki ? A kto zaplacil za te "monety" ? :-)

J.

Data: 2017-08-04 09:22:39
Autor: Akarm
miścoin
W dniu 2017-08-04 o 08:32, J.F. pisze:
[...]

No jak to jaki ?
A kto zaplacil za te "monety" ? :-)

Ja nie pytałem kto w Ministerstwie Obrony płaci za gadżety, bo to akurat nie jest tematem, ani grupy, ani wątku. Pytałem jaki związek ta dyskusja może mieć z bankami.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-08-04 09:31:39
Autor: Olin
miścoin
Dnia Fri, 4 Aug 2017 09:22:39 +0200, Akarm napisał(a):

 Pytałem jaki związek ta dyskusja może mieć z bankami.

Bankom zdarza się obracać pieniędzmi, do których zaliczamy również monety.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

prawo Sattingera:
Każde urządzenie elektryczne będzie działać lepiej, jeżeli włożysz wtyczkę
do gniazdka.

Data: 2017-08-04 09:37:17
Autor: Liwiusz
miścoin
W dniu 2017-08-04 o 09:31, Olin pisze:
Dnia Fri, 4 Aug 2017 09:22:39 +0200, Akarm napisał(a):

 Pytałem jaki związek ta dyskusja
może mieć z bankami.

Bankom zdarza się obracać pieniędzmi, do których zaliczamy również monety.

Nie karm głupiego trolla.

--
Liwiusz

Data: 2017-08-04 12:30:08
Autor: J.F.
miścoin
Użytkownik "Akarm"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:598420c0$0$15203$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A ty glupi, myslisz, ze ktos w MON zaplacil za takie gadzety.
Pan zaplacil, Pani zaplacila ... i banki zaplacily, bo z czego uzupelniono deficyt budzetu :-)

J.

Data: 2017-08-04 17:19:21
Autor: Akarm
miścoin
W dniu 2017-08-04 o 12:30, J.F. pisze:
[...]

Uśmiech nie zmieni faktu, że to zwykłe sranie na czytających, wszędzie te jebane agitatory muszą się wpierdalać z polityką.
Kurwa mać! Nawet grupę o kuchni zasyfić potrafią. :/

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

miścoin